Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har prøvt å ignorere henne, men hun dukker mistenkelig ofte opp overalt. Jeg er så lei.

Anonymkode: 878e1...061

Mistenkelig ofte? Bor ikke dere på et lite sted, som er vanskelig å flytte fra? 

Anonymkode: 337d1...669

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hun har sikkert en vond kjærlighetssorg, og lar det gå utover deg i et forsøk på at det til syvende og sist skal gå utover mannen. 
Det er jo tross alt han som var utro her, han valgte å gå inn i et forhold med ei annen dame og du vet heller ingenting om hvilke løgner han foret henne med for å rettferdiggjøre utroskapen. Hun hadde sikkert en tro på at han kom til å forlate deg, men så skjedde jo ikke det, og nå har hun vondt. 

Du skriver at du tross alt har tilgitt denne mannen din. Da kan du også lære deg å ignorere kommentarene hennes. Dere kan selvsagt flytte, selv om du påstår at dere ikke kan flytte. 

Anonymkode: 6957e...476

Det var hun som la seg etter han og bydde seg fram - han var hele tiden tydelig på at det er meg han elsker og at han aldri kommer til å forlate meg.

Vi bor dessuten på gård. Mannen min driver denne gården med dyr og alt, så å flytte er uaktuelt. Noen som vet om vi kan feks. melde henne til politiet så kanskje HUN må flytte?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mistenkelig ofte? Bor ikke dere på et lite sted, som er vanskelig å flytte fra? 

Anonymkode: 337d1...669

Hun «dukker opp» over alt hele tida!! Vi har ingen mulighet for å flytte, men det kan hun.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun «dukker opp» over alt hele tida!! Vi har ingen mulighet for å flytte, men det kan hun.

Anonymkode: 

Hun har da like mye rett til  å  på denne plassen som dere? Ikke sikkert det er så lett for henne å  flytte. Syke foreldre,  jobb? 

Du velger å  tilgi din utroe mann og fortsette samlivet så er vel dette en konsekvens dere må leve med.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Klarer å bo i bygda, men ønsker at hun slutter å dukke «tilfeldig» opp over alt og snakke til meg. Blir minna på det de hadde sammen hele tida og det er så vonde!!

Mens han du ser på hver dag minner deg ikke om det?

Høres som du må flytte, eller trenger terapi.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det var hun som la seg etter han og bydde seg fram - han var hele tiden tydelig på at det er meg han elsker og at han aldri kommer til å forlate meg.

Vi bor dessuten på gård. Mannen min driver denne gården med dyr og alt, så å flytte er uaktuelt. Noen som vet om vi kan feks. melde henne til politiet så kanskje HUN må flytte?

Sier din mann og hadde så sex med henne ett år! Sannsynligheten for at han ble lurt i seng i ett år er null.

Det er ikke straffbart å bevege seg i offentlig rom eller å ta kontakt med andre. Så lenge hun henger rundt hushjørnene deres å kikker inn vinduene eller lignende kan du selvsagt ikke anmelde henne. Det er også ulovlig å anmelde på falsk grunnlag for deg. Ikke hun som har såret deg!

Anonymkode: ee74c...73a

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du dette? Har du sett meldinger mellom dem som bekrefter det, eller er dette kun basert på hva han har fortalt deg?

Jeg ville uten tvil ha snakket med henne en gang for alle, for å være sikker på at ikke det er noe løgn fra mannen fremdeles. Hvis hun ikke hsr noe slikt bevis på noe hadde jeg forklart henne at jeg ønsker at hun skal la oss være i fred nettopp fordi det er vond historikk som dere ønsker å glemme. 

Jeg lover deg at en slik samtale vil ikke bare hjelpe deg legge det bak deg for godt, men det vil også være ydmykende for henne. Spesielt hvis du forholder deg rolig og saklig. Da viser du at du er elegant og "the better person" med selvsikkerheten i behold.

Anonymkode: 347b5...747

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det fins alltid to versjoner. Hvis du ikke har snakket med henne har du jo kun hørt hans versjon. Det er vel dette hun ønsker å rette opp i. 

Anonymkode: e7b94...762

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Det går desverre ikke, men skulle ønske at hun flytta!!

Kanskje du glemte en liten pose reker et sted i isolasjonen på huset hennes. 

Mulig ønsket går i oppfyllelse etter noen måneder. 

Anonymkode: 50a49...b5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du tuller nå, eller?

Hvis han elsket deg så høyt, så hadde han ikke blitt "lurt" i seng. Kanskje hun kidnappet og voldtok han jevnlig? I så fall kan du anmelde...

Jeg tror du selv skjønner at historien hans ikke henger på greip, og føler deg truet av henne. Det er forståelig, og jeg skjønner godt at det er vondt å bli minnet på dette. Han valgte en annen, og så må du få henne i fleisen stadig vekk. Men prøv å heve deg over det. Han har kommet tilbake til deg, og hvis forholdet skal overleve må du nesten bare stole på at du er nok for han.

Anonymkode: 9b54e...9a7

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun har ikke gjort deg noe. Han har. Ta en prat med henne i stede for å snu ryggen til, uten han. Det kan enten gi deg klarhet og indre ro eller ingenting. Altså du har ingenting å tape

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

1. Mannen din sin feil 

2. Flytt!!!!

Hadde aldri bodd på et lite sted i din situasjon.

En såret elskerinne som du møter på den lokale prixen🤣🙈 not good...

Fikk litt hotell Cæsar feeling her

Anonymkode: 68e23...38c

Eller Farlig begjær..

Anonymkode: 3a045...2e4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Han var jo ikke så tydelig på at det er deg han elsker når han lå med henne et helt år, da. Han var kanskje tydelig på at han ikke kom til å forlate deg, men action speaks louder than words og da kan man jo se at han i beste fall dobbeltkommuniserte. 

Svært få elskerinner byr seg fram og tvinger seg på en uinteressert mann. Du er bare redd for at hennes versjon skal ødelegge livsløgnen du lever med. Det er greit, alle velger sin egen ulykke. Men du kan ikke kreve kvinnens forsvinning. 

Jeg tipper mannen din forsøker å unngå at dere snakker sammen fordi hans lille historie ikke henger sammen med sannheten. Hadde han vært ærlig med deg og dere klare for å gå videre, ville dere tålt en samtale med denne kvinnen sammen for å legge ballen død. Lykke til videre i livet, med en mann som juger og bruker kvinnene rundt seg. Topp fyr! 

Anonymkode: 4eae3...558

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 8d9b3...bda

Tror ikke hun skal ta livet av hun, som det kanskje kan se ut som på formuleringen av setningen, men så dum er vel ikke du heller 

Anonymkode: c85a8...2a2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det fins alltid to versjoner. Hvis du ikke har snakket med henne har du jo kun hørt hans versjon. Det er vel dette hun ønsker å rette opp i. 

Ellers finnes det faktisk kvinner der ute som ikke klarer og gi slipp. Mannen gjorde noe virkelig dumt, og det er jo ikke henne hun skal plage. Måten hun holder på når dem møter hun på butikken, viser jo at hun ikke har helt vettet i behold. Mannen har nok stappet penisen i en litt gal kvinne, og det skal ikke kona her måtte betale for. Jeg ville sagt fra slutter du ikke og plage meg så må jeg anmelde deg og prøve og få kontaktforbud på deg. Normale kvinner hadde jo bare latt dem være i fred, eller i det minste latt kona være i fred når hun tydelig har sagt nei.

men du ts mannen din gjorde noe her også, så slutt og gi henne skylden for at hun bevvist gikk etter han, dem hadde et forhold med hverandre i et år. Hun alene var ikke skyld i dette. Men det er på tide at han sier klart i fra om truer med og anmelde. Hun får gå videre, men mest sannsynelig ble hun forelsket i han, og har kjærlighetssorg. Men og trakaserer deg er heller ikke riktig

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ellers finnes det faktisk kvinner der ute som ikke klarer og gi slipp. Mannen gjorde noe virkelig dumt, og det er jo ikke henne hun skal plage. Måten hun holder på når dem møter hun på butikken, viser jo at hun ikke har helt vettet i behold. Mannen har nok stappet penisen i en litt gal kvinne, og det skal ikke kona her måtte betale for. Jeg ville sagt fra slutter du ikke og plage meg så må jeg anmelde deg og prøve og få kontaktforbud på deg. Normale kvinner hadde jo bare latt dem være i fred, eller i det minste latt kona være i fred når hun tydelig har sagt nei.

men du ts mannen din gjorde noe her også, så slutt og gi henne skylden for at hun bevvist gikk etter han, dem hadde et forhold med hverandre i et år. Hun alene var ikke skyld i dette. Men det er på tide at han sier klart i fra om truer med og anmelde. Hun får gå videre, men mest sannsynelig ble hun forelsket i han, og har kjærlighetssorg. Men og trakaserer deg er heller ikke riktig

Han holdt på med henne i et helt år, det er forbi penis stapping og forbi en "feil". Det er et liv med en annen. 

Hun har nok kjærlighetssorg, og han er jo riktig uhensynsfull som later som at hun er så gal for å reagere som hun gjør. Selv om trakkadering er dumt, fføler hun seg nok lurt og alene for å se han oppføre seg som problemet mår han er. Det var jo serriøst mellom dem. Et år er lenge. Han må si ordentlig adjø til henne, si beklager men vi er slutt nå, det jeg gjorde mot deg var dumt, du må gå videre. Kona har valgt å tilgi meg, så vi kan gå videre. Håper du finner en singel mann som kan gi deg verdig kjærlighet istede for det usunne vi hadde. 

Anonymkode: 87622...319

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo 99% hans skyld. Det er han som var i et forhold med TS under utroskapen. 

Hvordan skal et kontaktforbud fungere, da? Dama kan jo ikke nektes å gå på butikken. Mannen burde ha tenkt på dette før han innledet et forhold til denne dama. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han holdt på med henne i et helt år, det er forbi penis stapping og forbi en "feil". Det er et liv med en annen. 

Hun har nok kjærlighetssorg, og han er jo riktig uhensynsfull som later som at hun er så gal for å reagere som hun gjør. Selv om trakkadering er dumt, fføler hun seg nok lurt og alene for å se han oppføre seg som problemet mår han er. Det var jo serriøst mellom dem. Et år er lenge. Han må si ordentlig adjø til henne, si beklager men vi er slutt nå, det jeg gjorde mot deg var dumt, du må gå videre. Kona har valgt å tilgi meg, så vi kan gå videre. Håper du finner en singel mann som kan gi deg verdig kjærlighet istede for det usunne vi hadde. 

For å late som at hun er problemet alene, når han er det største*

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For et år siden fikk jeg vite at mannen min var utro. Han hadde ligget med ei dame regelmessig over år. For å gjøre historien kort; han inrømmet etterhvert alt, kuttet henne ut og han valgte meg!!

Denne elskerinna prøvde flere ganger å opprette kontakt med meg, men det ville ikke jeg. Jeg har tilgitt mannen, vi elsker hverandre og går videre sammen.

problemet er at vi bor på et lite sted og vi treffer på denne kjerringa til stadighet - senest på butikken i dag. Då tar mannen et godt tak i handa mi og vi går rett forbi henne uten å hilse. Hun ser på oss og kommenterer ofte noe om at jeg skal takke henne for at jeg er lykkelig igjen eller at han fortsatt lurer meg.

Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Jeg har ikke gjort noe galt. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne?

Altså hæ? 

Dere elsker hverandre? Absolutt ikke. Han har ligget med en dame bak din rygg i et år. Og helt sikkert sagt at han elsker henne og kun er sammen med deg av praktiske årsaker. Hun HAR nok ofret noe for deg selv om du ikke skjønner det. Det ER sannsynlig at han fortsatt lurer deg. Hun har knust hjerte etter at en mann antagelig lovet henne gull, grønne skoger og felles fremtid. Antagelig er det synd på henne. La henne sørge i fred og ignorer at hun snakker til deg. Mannen gjorde et valg og valgte deg, men det betyr ikke hverken at han har rent mel i posen eller at han er en passiv, uskyldig part og hun har vært "etter" ham. Lite sannsynlig at hun har tryglet ham til å ligge med henne. Mer sannsynlig at han har overtalt og forført. 

Kort fortalt: hun sørger. La henne. 

Anonymkode: c0de5...ade

• Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet

Hvordan klarer du å tilgi en mann som har vært utro i et år? Og fortsette samlivet? Eier du ikke selvrespekt?

Anonymkode: fd64b...344

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...