Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et år siden fikk jeg vite at mannen min var utro. Han hadde ligget med ei dame regelmessig over år. For å gjøre historien kort; han inrømmet etterhvert alt, kuttet henne ut og han valgte meg!!

Denne elskerinna prøvde flere ganger å opprette kontakt med meg, men det ville ikke jeg. Jeg har tilgitt mannen, vi elsker hverandre og går videre sammen.

problemet er at vi bor på et lite sted og vi treffer på denne kjerringa til stadighet - senest på butikken i dag. Då tar mannen et godt tak i handa mi og vi går rett forbi henne uten å hilse. Hun ser på oss og kommenterer ofte noe om at jeg skal takke henne for at jeg er lykkelig igjen eller at han fortsatt lurer meg.

Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Jeg har ikke gjort noe galt. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne?

Anonymkode: 878e1...061

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Jeg har ikke gjort noe galt. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne?

Hæ?

Anonymkode: 8d9b3...bda

• Liker 6
Skrevet

Dere kan flytte. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, det er ingen ting ( innen for norsk lov) du kan gjøre for å få henne til å slutte å være på butikken eller kommentere. Ignorering er trolig det mest effektive. 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet

Bli kvitt henne..? Vel, med mindre du har tenkt å flytte eller drepe henne, så er det vel strengt ikke så mye annet du kan gjøre for å bli kvitt henne. 

Du får velge en av to stier - ignorere henne, eller prøve å snakke med henne.

Anonymkode: 6433d...102

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hæ?

Jeg er lei av å måtte forholde meg til henne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er lei av å måtte forholde meg til henne.

Da er det bare å overse henne, ikke prat med henne. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje mannen din faktisk fortsatt lurer deg og at det er derfor han tar tak i hånda di og går forbi henne når dere møter henne, sånn at dere to ikke skal bli kjent med hverandre og du finne ut av mer…..

Anonymkode: 39ed0...4e3

Mannen har kutta henne ut. Er vel strengt tatt det som er problemet hennes. Jeg har ingen interesse av å bli kjent med henne!!

Skrevet
cafflatte skrev (5 minutter siden):

Dere kan flytte. 

Det går desverre ikke, men skulle ønske at hun flytta!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bli kvitt henne..? Vel, med mindre du har tenkt å flytte eller drepe henne, så er det vel strengt ikke så mye annet du kan gjøre for å bli kvitt henne. 

Du får velge en av to stier - ignorere henne, eller prøve å snakke med henne.

Anonymkode: 6433d...102

Har prøvt å ignorere henne, men hun dukker mistenkelig ofte opp overalt. Jeg er så lei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går desverre ikke, men skulle ønske at hun flytta!!

Då må du berre "suck it up", dessverre 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du klarer å forholde deg og bo med han som var utro. Da klarer du også å se henne innimellom på butikken. 
Du knuller han som svek deg og du tilga ham. Da klarer du vel også å bo i bygda med henne 

Anonymkode: e91ff...72f

Klarer å bo i bygda, men ønsker at hun slutter å dukke «tilfeldig» opp over alt og snakke til meg. Blir minna på det de hadde sammen hele tida og det er så vonde!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Høres ut som min eks. Han holdt rundt meg, leide meg osv osv på steder vi visste denne dama kunne påtreffes. Den gangen visste ikke jeg at han var utro. Vi sto til og med å snakket med denne dama flere ganger. Dette er ei dame vi begge kjente til, men ikke omgikk på privaten.

Han «slettet» henne på mobil også, dvs fra å hete Anne ble hun hetende Kjell. Siden jeg ikke snoket på hans tlf og ialelfall ikke visste tlfnummer til denne dama, så merket jeg det ikke.

Da jeg fant ut utroskapen så oppsøkte jeg alene ett sted denne dama kunne være. Da skal jeg love deg den dama ble rød i topplokket og unnskyldte seg med at nå hadde hun ikke tid til en prat- var så mye å gjøre på jobben plutselig.

Jeg trur ikke eksen din er ferdig med henne. En annen ting er at han ikke er noe å samle på. 

Anonymkode: 187f6...a4b

• Liker 17
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Klarer å bo i bygda, men ønsker at hun slutter å dukke «tilfeldig» opp over alt og snakke til meg. Blir minna på det de hadde sammen hele tida og det er så vonde!!

Uff, du har nok ikkje heilt klart å tilgje han heller, med andre ord ❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Du bor med ham, snakker med ham, knuller ham og du tilga hans svik og utroskap. Er det noen som burde flytte så er det vel ham?? 

Anonymkode: e91ff...72f

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet

1. Mannen din sin feil 

2. Flytt!!!!

Hadde aldri bodd på et lite sted i din situasjon.

En såret elskerinne som du møter på den lokale prixen🤣🙈 not good...

Fikk litt hotell Cæsar feeling her

Anonymkode: 68e23...38c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har sikkert en vond kjærlighetssorg, og lar det gå utover deg i et forsøk på at det til syvende og sist skal gå utover mannen. 
Det er jo tross alt han som var utro her, han valgte å gå inn i et forhold med ei annen dame og du vet heller ingenting om hvilke løgner han foret henne med for å rettferdiggjøre utroskapen. Hun hadde sikkert en tro på at han kom til å forlate deg, men så skjedde jo ikke det, og nå har hun vondt. 

Du skriver at du tross alt har tilgitt denne mannen din. Da kan du også lære deg å ignorere kommentarene hennes. Dere kan selvsagt flytte, selv om du påstår at dere ikke kan flytte. 

Anonymkode: 6957e...476

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...