Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, han jeg har vært ute med 2 ganger er svært dårlig til å tekste. Sendte han en melding om hvordan han ønsker at kommunikasjonen skal være og hvor ofte vi skal tekste hverandre. I svaret skrev han at han er veldig dårlig på meldinger og at han mener ag vi kan tekste en gang i blant. Han bekreftet at han fortsatt er interessert.  Til info jeg er heller ikke den beste på dette, men bedre enn han. 
Problemet er at han nå skal være på reise i to uker. Spørsmålet da er om jeg nå bare skal vente på at han sender meg en melding i løpet av  de to ukene?(9 timers forskjell tidsmessig, hvor han er). Sånn at han har mulighet til å ta litt initiativ . Er også litt redd for at vi kommer til å miste kontakten.

Anonymkode: 34810...444

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så ring da 😛 Altså, er det folk som ikke liker å tekste, så pleier de å skravle i telefonen. Og omvendt. 

Anonymkode: e43e3...bdb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde nok sett det an når han er på den turen. Hvis han liker deg, bør han jo kunne sende en tekst eller bilde av noe fra turen. Menn er ulike når det gjelder dette. Min eksmann svarte stort sett bare ja eller nei på meldinger. En jeg liker godt nå skriver hyggelige meldinger til meg. Men det behøver ikke å bety at den ene er bedre enn den andre i virkeligheten. 

Anonymkode: 6abdf...717

Skrevet

Er han dårlig til å kommunisere generelt, eller misliker han bare å skrive meldinger? Jeg liker å skrive selv, men har byttet til å sende lydmeldinger til kjæresten fordi han foretrekker det. Ellers ringes vi. Hvilke andre måter kan dere kommunisere?

Men uansett, hvis dere bare har møttes to ganger og han nå skal på reise med stor tidsforskjell, så anbefaler jeg å legge minst mulig press på at han skal være tilgjengelig for deg på din foretrukne måte. La det være opp til han og lev ditt liv så lenge, så har dere masse å fortelle når han er tilbake.

Anonymkode: 6f46c...730

Skrevet

Liten dealbreaker å date en som er dårlig på kommunisering kanskje? 

Anonymkode: 656b0...3c2

• Nyttig 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Er han dårlig til å kommunisere generelt, eller misliker han bare å skrive meldinger? Jeg liker å skrive selv, men har byttet til å sende lydmeldinger til kjæresten fordi han foretrekker det. Ellers ringes vi. Hvilke andre måter kan dere kommunisere?

Men uansett, hvis dere bare har møttes to ganger og han nå skal på reise med stor tidsforskjell, så anbefaler jeg å legge minst mulig press på at han skal være tilgjengelig for deg på din foretrukne måte. La det være opp til han og lev ditt liv så lenge, så har dere masse å fortelle når han er tilbake.

Anonymkode: 6f46c...730

TS her:

Det eneste jeg er redd for at vi mister kontakten mens han er borte hvis vi ikke kommuniserer. Han blir borte i to uker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her:

Det eneste jeg er redd for at vi mister kontakten mens han er borte hvis vi ikke kommuniserer. Han blir borte i to uker.

Hvis dere mister kontakten mens han er borte er han ikke interessert.. Jeg opplevde det du beskriver mange ganger. Så møtte jeg kjæresten min. Jeg ble aldri ignorert, han sendte meldinger hver dag om alt og ingenting.

Anonymkode: 0084d...7d6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...