Gå til innhold

Noen som har rettet nesa etter nesebrudd? Skal det mye til å få «innvilget» retting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesa er knekt og skakk:( Redd for jeg ikke får innvilget retting, er dette vanskelig?

Anonymkode: 4dce1...9c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk veldig enkelt dekket, men det var fordi det også medførte nesetetthet. Opplevde selv at det var veldig enkelt, og min er ikke så skjev at jeg egentlig ser det så godt. Når det er sagt, gjennomførte jeg faktisk ikke operasjonen da jeg fikk vite mer om hva det innebar 🙈 Var bare 20, og litt engstelig for å gå gjennom et inngrep i ansiktet. Lever fortsatt med tett nese 😄

Skrevet

Min mann har brekt nesen tre ganger. Dem har retta den hver gang. Aldri vært snakk om noe annet. 

Anonymkode: 4efea...3c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min mann har brekt nesen tre ganger. Dem har retta den hver gang. Aldri vært snakk om noe annet. 

Men han ble veldig tett i nesen. Så han fikk en ny operasjon fordi han puster ikke med nesen. Den var ikke vellykka sist gang. Han sa det var det verste han hadde vært igjennom. Så han vil heller være tett i nesen enn å gå gjennom det en gang til. 

Skrevet

Har operert nesen og det er det beste jeg har gjort, klarer endelig å puste med munnen igjen. 

Anonymkode: b9210...1db

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har operert nesen og det er det beste jeg har gjort, klarer endelig å puste med munnen igjen. 

Anonymkode: b9210...1db

Snodig.. Etter jeg knuste nesen og ble rettet to ganger. Slapp jeg endelig å kun puste med munnen. Kan puste med nesen nå.

Anonymkode: 6d0f1...888

Skrevet

Var gratis for meg etter brudd. Klart var jo en liten egenandel. Ser fortsatt vannskapt ut,men puster lettere.

Er det kun  kosmetisk,så må du nok koste det selv.

Anonymkode: 6d0f1...888

Skrevet

Har fått tilbud ifb med gammelt brudd/skjev nese som har medført evig nesetetthet. Ikke takket ja hittil fordi jeg synes det virker som en helt jævlig operasjon. Men har inntrykk av at de mer en gjerne tilbyr operasjon hvis man har en medisinsk plage som følge av skade/misdannelser. 

Anonymkode: 73ca0...fa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...