AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Har begynt å skrive med en person på tinder og idag er denne personen opptatt med aktiviteter. Har detfor hørt mindre enn vanlig. Tenker dette er helt naturlig og helt forståelig. Likevel kjenner jeg litt på det. Er liksom den usikkerheten om dialogen bare renner ut. Jeg gjør selvfølgelig ingenting med det altså. Men noen som skjønner meg? Anonymkode: b18ff...15f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Jeg skjønner deg , men er kanske litt tidlig å kjenne på det allerede før dere har møttes 🙈 jeg kjenner på det nå , etter flere mnd med masse kontakt og komplimenter , til å være mindre kontakt og veldig lite flørting sånn som det var . Anonymkode: c8815...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg skjønner deg , men er kanske litt tidlig å kjenne på det allerede før dere har møttes 🙈 jeg kjenner på det nå , etter flere mnd med masse kontakt og komplimenter , til å være mindre kontakt og veldig lite flørting sånn som det var . Anonymkode: c8815...3b0 Ja, er enig i det. Vet ikke helt hvorfor jeg reagerer sånn. ts Anonymkode: b18ff...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå