Gå til innhold

Klær for de med stor mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er dessverre fremdeles relativt stor etter fødsel. Det er 10 mnd siden, så jeg har gitt opp å vente til de gamle klærne passer. 

Noen tips til klær som skjuler stor mage? Jeg liker å gå med slim fit jeans med høyt liv. Mom jeans liker jeg også. Problemet er at jeg må opp 2-3 størrelser for å få på meg buksa rundt magen, og da blir buksa stor og baggy ellers. Og hvilke gensere kan passe om jeg endelig får på meg et par med jeans? Jeg syns det er fint med gensere man kan "stappe" nedi buksa, men det fremhever kanskje stor mage?

Jeg er ellers tynn. Så plus size-mote passer ikke kroppsfasongen min.

Nå går jeg med baggy bukser og oversized gensere, men det blir så posete. Går også mye i kjole og tights. Men savner å gå i litt mer tettsittende bukser.

Anonymkode: 2dc74...f20

Skrevet

«Gå å vente til de gamle klærna passe»? Hehe. Hvis du bare skal vente kan du bare kaste alle de gamle klærna dine og handle inn xxl. 

Anonymkode: ccb0e...2a9

Skrevet

Jeg bruker mye tunika i hvert fall. Om det er noe for deg, vet jeg ikke 😊 Har stor mage og er overvektig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er vanvittig oppblåst rundt mens. Da tyr jeg gjerne til omslagskjoler, og strømpebukse med hold in effekt under. Ikke bare er det flatterende om magen er litt stor, men det er behagelig akkurat de dagene. 

Et annet tips de dagene det føles ekstra ille er å style antrekket med et skjerf eller sjal. 

Anonymkode: 57d0e...321

• Liker 1
Skrevet

Visse kjoler passer bra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 21.28):

Magen min er dessverre fremdeles relativt stor etter fødsel. Det er 10 mnd siden, så jeg har gitt opp å vente til de gamle klærne passer. 

Noen tips til klær som skjuler stor mage? Jeg liker å gå med slim fit jeans med høyt liv. Mom jeans liker jeg også. Problemet er at jeg må opp 2-3 størrelser for å få på meg buksa rundt magen, og da blir buksa stor og baggy ellers. Og hvilke gensere kan passe om jeg endelig får på meg et par med jeans? Jeg syns det er fint med gensere man kan "stappe" nedi buksa, men det fremhever kanskje stor mage?

Jeg er ellers tynn. Så plus size-mote passer ikke kroppsfasongen min.

Nå går jeg med baggy bukser og oversized gensere, men det blir så posete. Går også mye i kjole og tights. Men savner å gå i litt mer tettsittende bukser.

Anonymkode: 2dc74...f20

Kjoler og topper med empireliv, dvs rett under bysten er mer flatterende hvis magen er stor  

• Liker 1
Skrevet

Kjoler og overdeler i skater dress-snitt skjuler magen bra. Feks:

image.png.03c73a533a65dea543b3c82fe94794eb.png

Eller denne

image.png.d4b4296f2e3175ea1b030eb5b2e25d56.png

Anonymkode: 0a1f3...2c2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
LiseTV skrev (15 minutter siden):

Visse kjoler passer bra.

Så sant som det er sagt🤠

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2024 den 8.22):

Jeg er vanvittig oppblåst rundt mens. Da tyr jeg gjerne til omslagskjoler, og strømpebukse med hold in effekt under. Ikke bare er det flatterende om magen er litt stor, men det er behagelig akkurat de dagene. 

Et annet tips de dagene det føles ekstra ille er å style antrekket med et skjerf eller sjal. 

Er det ikke vondt med strømpebukse de dagene man er oppblåst?

Skrevet

Bruker kjoler, tunika, strikket kjoler med tights. Sort tights er bedre enn strømpebukse synes jeg. Bare noen eksempler:

image.thumb.png.dcf261af687624b56f4fce6bbc4aba40.png

image.thumb.png.07376b1b22482ea7fdb7147369fd480c.png

image.thumb.png.85e9ec31ef5f9474569f5a943ac1edd8.png

Anonymkode: c85b3...af4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det ikke vondt med strømpebukse de dagene man er oppblåst?

Nei, synes det er behagelig. Mulig du har for liten størrelse? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har delte magemuskler etter fødsel, så stramme klær gjør meg litt kvalm. Jeg synes likevel at lois-bukser sitter godt og ikke fremhever magen. Synes også dressbukser av typen Five Units Clara sitter veldig pent. Den har litt ekstra stoff mellom midjen og skrittet, og det skjuler magen perfekt. Ellers er jeg enig i a-formede kjoler med litt tykt materiale. 

Anonymkode: 746aa...146

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...