Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har møtt mannen i sitt liv etter fylte 36? Det føles så vanskeligetter et forhold på 12år som gikk slutt, klaffer aldri.  Mulig jeg møter han i sommer ut på byen eller noe😅🙈

Anonymkode: a20b9...b8e

Skrevet

Ja, vi møttes da jeg var 39 😀

Anonymkode: 9061e...aac

• Hjerte 1
Skrevet

Er da ingen grunn til å ikke ha trua? Hva fremtiden bringer vet ingen. Er du åpen for at muligheten finnes er det antakelig mer sannsynlig i hvert fall.

Skrevet
Bippeti skrev (12 minutter siden):

Er da ingen grunn til å ikke ha trua? Hva fremtiden bringer vet ingen. Er du åpen for at muligheten finnes er det antakelig mer sannsynlig i hvert fall.

❤️❤️

Skrevet

Var 36 når jeg møtte nåværende partner. Jeg har vært gift og har 2 barn fra før. Jeg og ny partner har nettopp kjøpt oss hus etter 2,5 år sammen og prøver å bli gravide. Alle har det veldig fint både voksen og barn.

Anonymkode: cd26d...0cc

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Dating er vanskeligere oppi åra. Man har gjerne flere krav/preferanser, samt både du og potensielle dater har bagasjer å ta hensyn til. 

Når man var ung så var forelske så enkelt, og man var så uredd. Konsekvenser, utfordringer, potensielle hindringer? Pytt pytt, null stress, det tok man som det kom! 😊

Nå har man blitt noen forvokste overtenkere, med en altfor avansert holdning til kjærlighet. Man tenker for mye, og føler for lite.
Og det hjelper ikke akkurat på at dating nå har blitt teknologisert med kortstokkmentalitet med høyt "utvalg" (tror man).

Men den gode nyheten er at også vi oppi åra finner kjærligheten tilslutt. Kanskje ikke alle, men de fleste av oss. Èn vakker dag bare skjer det. Ett lite sekund på riktig sted til riktig tid er alt som skal til! Så det du må prøve å legge til rette for er dette ene sekundet. Jakt sekundet som kan gi deg kjærlighet, istedenfor å jakte på "en mann". 

Eller... Glem det siste jeg skrev nå. Jeg sitter her tross alt enslig og udugelig selv, så du må ikke ta rådet mitt til deg. 😅 Lykke til! 

Endret av Bombasi
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Fant min året jeg fylte 36 tilfeldig på byen ☺️

Anonymkode: ce3f4...456

• Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

42. Møtt drømmemannen❤️

Skrevet

Vet om flere som lever singel etter samlivsbrudd. Det er ikke lett å finne noen som klaffer. Det finnes ALLTID røde flagg hos alle.

Anonymkode: d0b02...55a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vet om flere som lever singel etter samlivsbrudd. Det er ikke lett å finne noen som klaffer. Det finnes ALLTID røde flagg hos alle.

Anonymkode: d0b02...55a

Jaa å ikke nok med det. Men om en mann er interessert i meg, så begynner jeg å bli smått interessert tilbake, men DA skal han kutte ut. Akkurat idet jeg begynnervå bry meg og smått går litt følelser. Det river jo hjertet ut av meg. Tør ikke bli forelsket😝🤯 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Noen her som har møtt mannen i sitt liv etter fylte 36? Det føles så vanskeligetter et forhold på 12år som gikk slutt, klaffer aldri.  Mulig jeg møter han i sommer ut på byen eller noe😅🙈

Ja møtte mannen i mitt LIV da jeg var 39 år. Nesten 40

Anonymkode: 8d916...c6f

Skrevet

Jeg var enke på 10'ende året, alene med flere barn. Så i en alder av 41 møtte jeg en mann som var 10 år eldre enn meg. Han hadde også vært singel i mange år.

Vi har det helt magisk sammen og har satset alt på forholdet. Jeg tror at om man finner lykken i voksen alder, når man er ferdig med å lage unger og slipper den småbarnsfasen, så er det mye større sjanse for at forholdet varer. Vi er ferdige med festing og gutte/jenteturer, alt vi gjør nå er sammen. Slettet alt av sosiale medier og slike forstyrrende ting som så lett sprer tvil og usikkerhet i et forhold. 

Voksen kjærlighet er rett og slett helt fantastisk 🥰

Anonymkode: b4d4a...53d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg var enke på 10'ende året, alene med flere barn. Så i en alder av 41 møtte jeg en mann som var 10 år eldre enn meg. Han hadde også vært singel i mange år.

Vi har det helt magisk sammen og har satset alt på forholdet. Jeg tror at om man finner lykken i voksen alder, når man er ferdig med å lage unger og slipper den småbarnsfasen, så er det mye større sjanse for at forholdet varer. Vi er ferdige med festing og gutte/jenteturer, alt vi gjør nå er sammen. Slettet alt av sosiale medier og slike forstyrrende ting som så lett sprer tvil og usikkerhet i et forhold. 

Voksen kjærlighet er rett og slett helt fantastisk 🥰

Nydelig å høre om dere ❤️ tenk å finne en å dele alt med. Litt uvirkelig men håpet er der. Hvor traff dere hverandre? 

• Hjerte 1
Skrevet

Møtte min kommende mann noen måneder før jeg fylte 35, og nå blir jeg straks 36 og vi ble nettopp forlovet! 
jeg trodde helt oppriktig at jeg kom til å være singel for resten av livet; møtte mange menn, men ingen som passet for meg. Men plutselig stod han der 🥰 

Anonymkode: 30c4c...804

• Hjerte 1
Skrevet

Fant han da jeg var 39, han 42. Jeg hadde vært singel i 10 år han i 7. Begge har barn.

Anonymkode: 63e6c...c90

• Liker 1
  • Hjerte 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nydelig å høre om dere ❤️ tenk å finne en å dele alt med. Litt uvirkelig men håpet er der. Hvor traff dere hverandre? 

Traff hverandre på happn☺️☺️  Var uvirkelig for meg og, og jeg trodde virkelig ikke på kjærligheten. Men wow, den store kjærligheten finnes virkelig. Jeg er endelig lykkelig og trygg🥰 Masse lykke til🤞

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...