AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Er en dame på 29 år som har bare hatt rotete forhold oppigjennom alle år. Har ikke lyktes på kjærlighets fronten, og dette har gjort meg super deprimert den siste tiden nå, etter å ha gått igjennom og fundert over alt. Det er ikke lenge siden det ble slutt med min eks som dessverre var mishandlende og sitter nå i fengsel. Jeg har ren kjærlighetssorg..noe jeg kanskje ikke skulle hatt.. Men har. Har det fysisk vondt inni meg og jeg synes hverdagene er tøffe og tunge. Jeg får ofte komplimenter fra menn og jeg ser at jeg får noen blikk her og der, men jeg har totalt avsmak på å møte noen og tror ikke dette vil forandre seg med det første. Jeg føler ikke at jeg kommer til å finne Noen jeg vil has en connection med som hadde med min eks (altså når han var snill). Jeg orker ikke starte på nytt igjen med noen. Jeg vet jeg kommer til å ha problemer med å stole på den neste, med alt jeh har opplevd.Likevel tror jeg ikke at jeg ønsker å være alene og la sjansen for å få barn en gang gå glipp. Det er jo mye å tenke over når man nå går inn i 30 årene... Men akkurat nå har jeg det vondt og totaaalt avsmak på andre menn. Får lyst til å spy av tanken på å bli kjent med noen ny. Hva er det so kan hjelpe med å snu den tanke gangen? Anonymkode: 756d4...97d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Du snur den tankegangen når du er klar for det. Kan hende du trenger å prossesere sorgen og fokusere på annet før du er åpen for noe nytt forhold. Anonymkode: fcc59...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Hvor lenge var dere sammen da? Anonymkode: 9759f...806
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lenge var dere sammen da? Anonymkode: 9759f...806 3 år var vi sammen Anonymkode: 756d4...97d
Bombasi Skrevet 10. februar 2024 #5 Skrevet 10. februar 2024 (endret) Du kan ikke presse deg selv til å være klar for andre menn når du ikke er det. Så jeg tenker at du bør ta et steg tilbake og ta vare på deg selv en stund framover nå, slik at du får distansert deg fra hendelsen du nettopp har vært igjennom. Og så lar du menn seile sin egen sjø inntil videre. Plutselig en dag lysner det. Og dagen etter enda mer. Og dagen etter igjen. Så er du snudd og klar før du vet ordet av det, og en ny forelskelse dyrkes fram. Du har god tid, så ta det med ro. 😊 Endret 10. februar 2024 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #6 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 3 år var vi sammen Anonymkode: 756d4...97d Da er det ikke så rart at du ikke føler deg klar når dere gjorde det slutt «for ikke så lenge siden». Det tar fort et år eller to å komme seg over et brudd, spesielt med vold. Anonymkode: 9759f...806 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #7 Skrevet 10. februar 2024 Siden du har levd i flere år med vold, så tror jeg du bør gå i traumebehandling, ts ❤️ For din egen del, for at du ikke skal la det eksen gjorde mot deg og han få ha kontroll på hvordan du lever resten av ditt liv. Nå er du traumatisert, du sørger et forhold med en mann som ikke var i nærheten av den han lot som om han var for å få hektet deg. Det er naturlig at du føler som du gjør. Men søk profesjonell hjelp for traumene han har påført deg, så vil livet ditt snu seg igjen etterhvert, og du vil naturlig på sikt kunne bli klar for et forhold med en ny mann. Men først og fremst bør du søke hjelp for din egen del! Du er altfor ung til å la eksens handlinger få styre dine videre livsvalg og ev. forhold resten av livet! Anonymkode: 11255...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 Vondt å høre TS. Det finnes mange gode menn som bare vil sin partner godt, som ikke tar av deg, men bidrar til at livet blir bedre. Tid vil nok hjelpe, og kanskje du skal unngå forhold på en liten stund. Kanskje det er lurt å ta en revurdering av hvor du treffer disse mennene, og hvilke egenskaper du tiltrekkes? Anonymkode: 193c6...0ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå