Gå til innhold

Date en mann som har to barn med to forskjellige mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du ha datet en mann som har to barn med to forskjellige mødre? Begge forholdene tok slutt da barna var rundt to år.

Mannen har det ene barnet annenhver helg, og det andre tredjehver helg og en kveld i uka.

Barna er tre og ni år.

Jeg synes det høres litt slitsomt ut å forholde seg til, men kanskje jeg er for kravstor?

Anonymkode: bb4ce...9a3

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmemann ❤️ Du er en lottovinner!

Anonymkode: 6af26...66b

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke orka en mann med et barn engang! 
Run.!

J

Anonymkode: e535f...6fc

• Liker 5
Skrevet

Hadde aldri giddet

Anonymkode: 391db...0e3

• Liker 1
Skrevet

Hm... Det må du selv finne ut av hva du føler du årker å sette deg inn i, men vent lenge før du møter barna hans. Høres ut som det er en komplisert situasjon men ikke umulig. 

Anonymkode: fa83e...a0f

Skrevet

Lykke til 🤣

Anonymkode: 4aa52...26c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde vært litt skeptisk på å få barn med han om det to ganger har tatt slutt rundt den samme korte tidsperioden tilfelle det er en trend som avdekker noen problemer.

Vet heller ikke med barn generelt, men at han har barn med ulike mødre syns jeg ikke er et problem om jeg først vil ha familie livet, annet enn at det er synd barna ikke får så mye tid sammen, om de ikke gjør det. 

Anonymkode: f035e...441

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville du ha datet en mann som har to barn med to forskjellige mødre? Begge forholdene tok slutt da barna var rundt to år.

Mannen har det ene barnet annenhver helg, og det andre tredjehver helg og en kveld i uka.

Barna er tre og ni år.

Jeg synes det høres litt slitsomt ut å forholde seg til, men kanskje jeg er for kravstor?

Hvis han hadde hatt de 50% og samtidig så kanskje. Men med en som nesten aldri se de. Nei takk 

Anonymkode: c1bad...eb1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis han hadde hatt de 50% og samtidig så kanskje. Men med en som nesten aldri se de. Nei takk 

Anonymkode: c1bad...eb1

Kjenner en del barn med skilte foreldre, de fleste ville være mer til en forelder og trivdes bedre med det. 

• Liker 1
Skrevet

Det alene er ikke en deal breaker, han har jo masse barnefri. Jeg ville dog prøvd å finne ut hvorfor det ble slutt, om han er bevisst på sin egen rolle oppi dette eller bare skylder på eksene og om han er bevisst på hva han ønsker å gjøre annerledes i sitt neste forhold. 

Anonymkode: 16ef7...3a8

• Nyttig 1
Skrevet

Rødt flagg ja. Begge forholdene tok slutt i de tøffe småbarnsåra. I tillegg har han veldig lite samvær. Spesielt. 

Anonymkode: fdbb1...aa2

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, det kunne jeg gjort, men hadde ikke fått barn med han. 

Anonymkode: 3e603...d25

• Nyttig 2
Skrevet

Ts her:

Grunnen til at han ikke har barna på Likt er at den ene eksen nekter han det.

I følge han, så liker hun ikke det eldste barnet hans, og er redd for at det eldste barnet skal være stygg med det minste.

Har forstått det sånn at det eldste barnet sliter litt..

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ville du ha datet en mann som har to barn med to forskjellige mødre?

Nei takk.

Anonymkode: 2970f...3b9

Skrevet

Det hadde ikke vært aktuelt for meg å date noen med så små barn selv om de hadde hatt samme mor. Han har desuten en samværsordning hvor han har barn tre av fire helger - selv om samværsprosenten er relativt lav, er den ugunstig fra et kjæresteperspektiv.

• Liker 2
Skrevet

Hvor mye må han ut med i barnebidrag hver måned?

Anonymkode: 589e3...3f1

Skrevet

Hvis begge x damene var normale og oppegående hadde det ikke skremt meg🤭🤭 men det skal vel kanskje mye til med sånn flaks...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Barna er tre og ni år.

Nei.

Anonymkode: 3ad04...4ba

Skrevet

Mange røde flagg her.

2 barn med to forskjellige damer innen relativt kort tid.

Har ikke barna 50/50

Det ene barnet "sliter litt", er som regel mer enn litt når de sier det slik og det at den ene eksen ikke vil at barnet hennes skal være der samtidig som det barnet som sliter er der, ikke bra.

Jeg hadde ikke orket det det der.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her:

Grunnen til at han ikke har barna på Likt er at den ene eksen nekter han det.

I følge han, så liker hun ikke det eldste barnet hans, og er redd for at det eldste barnet skal være stygg med det minste.

Har forstått det sånn at det eldste barnet sliter litt..

Åja, det er trist å høre. Håper det ordner seg.

Så lenge du har lyst og han er god mot deg, så syns jeg ikke det høres ut som en umulig situasjon 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...