Summum Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Kjøpte espressomaskin idag, for 7800 kroner, og det var en sånn tatovert fyr der som hjalp meg. Dere tenker utrolig mye tull, følt meg rar hele dagen. Syns litt synd på dere som må gå i dette hele dagen, det er litt sånn at ingenting er ekte, øynene bare later som de viser en sjel, og så videre, og teknologisk tull. Landet blir sakte ødelagt, blir angret litt også fordi jeg ler av dere, men føler med dere da, det er ikke det liksom. Det er landet mitt også, men det blir ødelagt bare
Anononyma Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Er det espressomaskinen, prisen eller den tatoverte fyren du mener er problemet med samfunnet? 10 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Tror ikke det er samfunnet som er sykt, men jeg er ganske sikker på at det er du som er syk. Anonymkode: d31f2...0a1 10 1 2
Summum Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke det er samfunnet som er sykt, men jeg er ganske sikker på at det er du som er syk. Anonymkode: d31f2...0a1 Var sånn seksuelt også, hvis ingenting er ekte, så kan man bare gjøre som man vil
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #5 Skrevet 10. februar 2024 Hi er totalt ulogisk og usammenhengende Anonymkode: 8ef43...c69 1 3
Summum Skrevet 10. februar 2024 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hi er totalt ulogisk og usammenhengende Anonymkode: 8ef43...c69 Hvorfor later dere som dere ikke går rundt og tenker på dette hele dagen, de med lav intelligens, viser jo dette
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #7 Skrevet 10. februar 2024 Summum skrev (4 minutter siden): Var sånn seksuelt også, hvis ingenting er ekte, så kan man bare gjøre som man vil Hva?? Likte du fyren eller? Skjønner lite av det du skriver. Anonymkode: c3c96...999
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #8 Skrevet 10. februar 2024 Ser brukeren din er opprettet nylig. Da har du kanskje et par ting å lære om dette fantastiske forumet som vi alle elsker å hate. For det første må du aldri utøve språket på en måte som ikke hadde passet inn i Nettavisen. Nettavisen er gullstandarden for semiotikk, grammatikk og formgrep for oss som benytter KG. For det andre tar trådstarteren alltid feil. Du vil møte maksimalt med motstand og ingen støtte dersom du starter tråden. Velkommen til Kvinneguiden, velkommen til kampen for tilværelsen. Anonymkode: fbb95...365 2
Macro Skrevet 10. februar 2024 #9 Skrevet 10. februar 2024 Jeg har tatovering, men er i det minste ok i hodet.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #10 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser brukeren din er opprettet nylig. Da har du kanskje et par ting å lære om dette fantastiske forumet som vi alle elsker å hate. For det første må du aldri utøve språket på en måte som ikke hadde passet inn i Nettavisen. Nettavisen er gullstandarden for semiotikk, grammatikk og formgrep for oss som benytter KG. For det andre tar trådstarteren alltid feil. Du vil møte maksimalt med motstand og ingen støtte dersom du starter tråden. Velkommen til Kvinneguiden, velkommen til kampen for tilværelsen. Anonymkode: fbb95...365 Kjemp for tilværelsen til ts og fortell oss hva kampen er, siden du ser sammenhengen her. Anonymkode: c67d0...be5 1
HemmeligSpion Skrevet 10. februar 2024 #11 Skrevet 10. februar 2024 Summum skrev (20 minutter siden): Kjøpte espressomaskin idag, for 7800 kroner, og det var en sånn tatovert fyr der som hjalp meg. Dere tenker utrolig mye tull, følt meg rar hele dagen. Syns litt synd på dere som må gå i dette hele dagen, det er litt sånn at ingenting er ekte, øynene bare later som de viser en sjel, og så videre, og teknologisk tull. Landet blir sakte ødelagt, blir angret litt også fordi jeg ler av dere, men føler med dere da, det er ikke det liksom. Det er landet mitt også, men det blir ødelagt bare Tom for risperdal? 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #12 Skrevet 10. februar 2024 Jeg har lest hi flere ganger, men forstår ikke noenting, hva prøver du å si/fortelle? Får egentlig litt følelsen av at vedkommende bare trykker på de ordene som kommer frem, øverst på tastaturet🤷♀️ Anonymkode: 3012e...e24 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #14 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjemp for tilværelsen til ts og fortell oss hva kampen er, siden du ser sammenhengen her. Anonymkode: c67d0...be5 Trådstarter har lest for mye Deleuze og Heidegger, muligens også Hegel. Anonymkode: fbb95...365 1
Gjest Lurven Skrevet 10. februar 2024 #17 Skrevet 10. februar 2024 Pringle skrev (41 minutter siden): Var det sånn veldig sterk-espresso? Tror det var mer enn kaffe i drikken
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #18 Skrevet 10. februar 2024 Summum skrev (1 time siden): Kjøpte espressomaskin idag, for 7800 kroner, og det var en sånn tatovert fyr der som hjalp meg. Dere tenker utrolig mye tull, følt meg rar hele dagen. Syns litt synd på dere som må gå i dette hele dagen, det er litt sånn at ingenting er ekte, øynene bare later som de viser en sjel, og så videre, og teknologisk tull. Landet blir sakte ødelagt, blir angret litt også fordi jeg ler av dere, men føler med dere da, det er ikke det liksom. Det er landet mitt også, men det blir ødelagt bare Ja jeg er utrolig mye enig jeg selv man kan le. Det vil nok vise seg til slutt for alle og enhver at disse tidene bare kan ta slutt en gang i året men det er nok ikke før jul. Og da vil nok det selges enda mer av disse. Og om landet til da ikke har tatt skade av alt som har med seksualitet å gjøre så kan og vil nok de fleste med tatoveringer få lov til å reise hjem. Men det er det nok bare vi som ler av og det må være helt innafor tenker jeg selv om man kanskje angrer litt der og da. Anonymkode: 8d5ed...926 1
Pringle Skrevet 10. februar 2024 #19 Skrevet 10. februar 2024 Lurven skrev (14 minutter siden): Tror det var mer enn kaffe i drikken Mm. "Kaffe". 😁
Gjest Lurven Skrevet 10. februar 2024 #20 Skrevet 10. februar 2024 Pringle skrev (Akkurat nå): Mm. "Kaffe". 😁 Er det kanskje slang for noe drugs Akkurat som cola og pepper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå