AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #21 Del Skrevet 12. februar 2024 Aldri. Gjør vedlikehold, bytter ting som for i stykker og oppgraderer om det er nødvendig. Huset er over 50 år gammelt, holder bedre på varmen enn mange nye boliger. Jeg maler, pusser og reparerer stort sett alt selv. Anonymkode: 23493...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #22 Del Skrevet 12. februar 2024 Når det er praktisk behov pusser vi opp. Maler kanskje stue og tv-stue for forandring for å få en forandring uten nødvendigvis behov men vil ikke kalle det oppussing nødvendigvis. Anonymkode: cc871...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #23 Del Skrevet 12. februar 2024 Hvorfor er det en kamp å få malt et rom? Kan du ikke bare male? Maling er ofte på tilbud på Maxbo og Obs. Anonymkode: 4fb49...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #24 Del Skrevet 13. februar 2024 Pusser opp sjelden. Liker ikke bruk og kast eller unødvendig forbruk. Kjøpte i 2013 og da måtte vi totalrenovere kjøkkenet (måtte bl.a. skru av varmtvannstanken for å bruke kaffetrakter, oppmaskmaskin eller noe annet. Bruke 120 000 på materialer, innredning fra Kvik og hvitevarer fra Siemens. Gjorde en grundig jobb og vi elsker kjøkkenet i dag. Håper det holder i mange år til. I 2015 totalrenoverte vi stua, skiftet det elektriske, byttet tak, vegger, gulv, peisovn m.m. Masse jobb, men vi er kjempefornøyde også i dag. Mitt råd er å gjøre det nøyaktig og grundig selv om det tar tid. Ikke velg de aller billigste løsningene/materialene, da de ikke holder seg så godt over tid. Anonymkode: c77ec...412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #25 Del Skrevet 13. februar 2024 Har bodd her i over 20 år (det var nybygg), og har aldri pusset opp. Det er veldig slitent nå, men det meste er kosmetisk. Hull i veggene, sprekker i hjørnene, stygge fuger, løse lister osv... Jeg er kronisk syk og orker ikke gjøre noe selv, så det får bare være sånn til jeg vinner i lotto. Anonymkode: 91e83...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 13. februar 2024 #26 Del Skrevet 13. februar 2024 Ikke ofte. Malte da jeg flyttet inn for 9 år siden, malte om kjøkkenet for 8 år siden (likte ikke fargen jeg valgte), og malte gangen for kanskje 3 år siden. Ellers har jeg ikke pusset opp noe. Har bestilt meg nye kjøkkenfronter nå, men det er mest fordi jeg irriterer meg over forrige huseiers valg av design Ellers er det meste det samme fra år til år. Har kjøpt ny sofa, spisestuestoler (de jeg hadde før var i plast..) og et skoskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #27 Del Skrevet 13. februar 2024 Vi kjøpte et hus fra 70-tallet for 10 år siden. Alt var i original stand. I etterkant har vi byttet noen brukne takplater, beiset garasjen og terrassen, lakkert inngangstrapp og dør, revet et innebygd skap (og lagt nytt gulv etterpå da det viste seg å ikke være gulv under skapet) og malt vegger/tak/gulv i 7 rom (de hadde gyselige farger). Og fått lagt inn opplegg for oppvaskmaskin. Siden dette har blitt gjort gradvis i årene vi har bodd her så har vi vel TEKNISK SETT pusset opp omtrent årlig. Anonymkode: e0d29...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #28 Del Skrevet 13. februar 2024 Jeg bor i et hus fra 1880 tallet, arvet gjennom mange generasjoner, og det er faktisk flere steder i huset som aldri har blitt pusset opp noengang. Maling, gulvbelegg, fliser og tapet fra byggeåret. Det var sikkert utdatert og lite kult en periode, mens nå er det sjeldent. Vi har gulvbelegg og fliser det omtrent ikke finnes maken til på verdensbasis. Jeg har pusset opp litt i akkurat min del av boligen dog, men det var med forsiktighet. Anonymkode: 9efa7...5d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 14. februar 2024 #29 Del Skrevet 14. februar 2024 Jeg har ikke pusset opp men alt er gammelt her. Gammelt bad og gammelt kjøkken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 #30 Del Skrevet 20. februar 2024 Har ikke pusset opp alt er originalt fra 1978 Rødt Star kjøkken sofa og salongbord er skiftet ut gjennom årene (Katter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #31 Del Skrevet 21. februar 2024 Har faktisk flyttet etter rundt 10 år og da ikke pusset opp det gamle. Anonymkode: 33049...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå