Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parfyme og noe attåt ;)

Anonymkode: 934dd...37f

Skrevet

Vin, sjokolade og flaxlodd 🙂

Anonymkode: 5f004...8bf

Skrevet

Skulle ha skrevet "Beef & BJ", men det var i yngre dager. Nå får gamlingen bare en bedre middag, for sex'en har han ikke interesse for lengre.

Anonymkode: e7986...5ef

Skrevet

Jeg kjøper blomster og gave (fra barna) til morsdag, og  pent undertøy til henne på valentines-dagen, og håper egentlig bare på litt begjær. Jeg vet ikke hvordan andre menn vil ha det, men aller mest så ønsker jeg meg bare at kona gir seg selv tilbake, med lyst og begjær. 

Anonymkode: 8d40c...2c3

Skrevet

Er det valentines nå?

Anonymkode: d9a5b...35b

Skrevet

Ingenting, det er ikke en dag vi markerer.

Anonymkode: e4532...3ad

Skrevet

Bj og god middag❤️

Anonymkode: 403ec...0ed

Skrevet

Full kroppsmassasje med happy ending. Jeg får det samme. 

Vi begge bryr oss lite om materielle gaver, så vi prioriterer heller å gjøre noe godt for hverandre. Date night midt i uka ♥️

Har aldri girt hverandre gaver på valentines og bryr oss vel egentlig ikke så mye om dagen, men en unnskyldning for litt ekstra kliss er aldri feil. Vi gjør mer ut av bryllupsdagen. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det valentines nå?

Anonymkode: d9a5b...35b

14, så på onsdag. 

Anonymkode: 5f5d1...ccd

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Litt verktøy, noe dill han ønsker seg og god middag og en BJ ;) 

Anonymkode: 7ae6e...942

Når du sier han skal få bj, er det KUN det som blir sexen da? Høres så stusselig ut. Her er oralsex en del av sexen nesten hver gang, samme hvilken dag det er🤔

Anonymkode: fb99c...6a7

• Liker 2
Skrevet

Han får nye ullsokker som han trenger, lakeris som han er glad i og fant noen kort som vi skraper for tema for date. Og et kort😀

Anonymkode: f8f99...831

Skrevet

Det blir en flaske med favoritt konjakken og en eske med favoritt sjokoladen. Og et kort. 

Anonymkode: 9b409...109

Skrevet

Det blir lapskaus til middag og rene klær i skapet.

Skal jeg gjøre noe "utenom det vanlige", må det være å stryke skjortene hans.

Anonymkode: 4f4b3...95a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2024 den 9.10):

Det blir lapskaus til middag og rene klær i skapet.

Skal jeg gjøre noe "utenom det vanlige", må det være å stryke skjortene hans.

Menyen er endret til lasagne. Jeg fant kjøttdeig på tilbud.

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Vi feirer ikke valentinsdagen. Kjærligheten feires 365 dager i året. 

Skrevet
tussi84 skrev (5 minutter siden):

Kjærligheten feires 365 dager i året. 

Det gjør den her også. I tillegg får han en stor boks med lakris, noen flasker med favorittølet som er litt vanskelig å få tak i, et par hjemmestrikkede votter og et kort jeg har tegnet, i valentinsgave. 

Anonymkode: e0359...96e

• Liker 1
Skrevet
On 2/11/2024 at 11:57 AM, AnonymBruker said:

Men andre bryr seg faktisk om den man er sammen med.

Anonymkode: f6dde...cd3

Fy f, ja så man bryr seg ikke om partner fordi man ikke vil kun gi gave og være god på en fjollete dag i året?? Ta deg sammen, må være sykt slitsomt å være sammen med deg med slike syke forventninger. 

Anonymkode: e52f2...de9

Skrevet

Er dere 14 år eller? Det er kanskje den mest idiotiske dagen i året ved siden av Halloween😄😄om man ikke kan vise hverandre kjærlighet resten av året men bare på denne Idiot dagen så er jeg heller singel og flytter ut. Off så slitsomt det må være å være sammen med deg. 

Anonymkode: e52f2...de9

Skrevet

Hadde tenkt at han skulle få den boka om pappaperm på onsdag, siden han snart skal ut i pappaperm. Men på morsdag ble det ingen oppmerksomhet, ikke en kaffe på senga en gang. Så tenker vi dropper det jeg.

Anonymkode: 1da76...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...