Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva andre gir, så man kan få litt inspirasjon 😊

Anonymkode: f6dde...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopp med bilde og  billetter til en konsert vi skal på om noen måneder 😊 Lager vi mat sammen og ser på film. 

Anonymkode: bcebf...b49

• Liker 1
Skrevet

Ingenting😏 syns det er tullete.

selv om jeg er glad i å finne på overraskelser og kan fint gi gave en hvilkensomhelst annen dag.

Anonymkode: 4baf6...903

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Kopp med bilde og  billetter til en konsert vi skal på om noen måneder 😊 Lager vi mat sammen og ser på film. 

Anonymkode: bcebf...b49

Lager dere ikke mat sammen og ser film på en vanlig dag? 🤔

Anonymkode: 4baf6...903

• Liker 2
Skrevet

En avsugning og er klaps på ræva

Anonymkode: 55310...329

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

En avsugning og er klaps på ræva

Anonymkode: 55310...329

Bra jobba. Det er det menn vil ha. Ikke en kopp med bilde på.

Anonymkode: 3e198...d25

• Liker 9
Skrevet

Ingenting, vi er voksene, ikke fjollete tenåringer!

Anonymkode: 1c422...314

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Lurer litt på hva andre gir, så man kan få litt inspirasjon 😊

Hun får roser og jeg blir sugd av, vinn vinn situasjon.

Anonymkode: 8965f...674

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bra jobba. Det er det menn vil ha. Ikke en kopp med bilde på.

Anonymkode: 3e198...d25

Tar i mot kopp også, kjekt nok

Anonymkode: 8f0ae...c86

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingenting, vi er voksene, ikke fjollete tenåringer!

Anonymkode: 1c422...314

Men andre bryr seg faktisk om den man er sammen med.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men andre bryr seg faktisk om den man er sammen med.

Tror jeg bare ville tenkt at mannen hadde gjort noe veldig, veldig dumt han ville be om unnskyldning for, om han kom trekkende med en gave på en slik komersiell dag. 

Han bryr seg gjennom spontane overraskelser i hverdagen, en god middag, nakkemassasje en tirsdag. 

Har dere i det hele tatt diskutert om det er en dag han er opptatt av i noen særlig grad? Eller er dette bare noe du gjør fordi du helst ser at han gjør noe for deg? Da risikerer du jo bare mann som ikke ser vitsen, og egen skuffelse når det ikke blir gjengjeldt. 

Anonymkode: 233ad...6c9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg bare ville tenkt at mannen hadde gjort noe veldig, veldig dumt han ville be om unnskyldning for, om han kom trekkende med en gave på en slik komersiell dag. 

Han bryr seg gjennom spontane overraskelser i hverdagen, en god middag, nakkemassasje en tirsdag. 

Har dere i det hele tatt diskutert om det er en dag han er opptatt av i noen særlig grad? Eller er dette bare noe du gjør fordi du helst ser at han gjør noe for deg? Da risikerer du jo bare mann som ikke ser vitsen, og egen skuffelse når det ikke blir gjengjeldt. 

Jeg tenker at det ene utelukker faktisk ikke det andre. Det er ikke slik at vi som liker valentin tenker at "nei søren, jeg kan ikke gjøre noe romantisk og spontant fordi det er ikke 14. februar." Jeg kan ikke få eller gi en nakke massage på en vanlig tirsdag fordi det er ikke valentinsdagen... 

I et forhold går det faktisk fint an å ha to tanker i hode på samme tid

Anonymkode: b2e79...63f

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker at det ene utelukker faktisk ikke det andre. Det er ikke slik at vi som liker valentin tenker at "nei søren, jeg kan ikke gjøre noe romantisk og spontant fordi det er ikke 14. februar." Jeg kan ikke få eller gi en nakke massage på en vanlig tirsdag fordi det er ikke valentinsdagen... 

I et forhold går det faktisk fint an å ha to tanker i hode på samme tid

Anonymkode: b2e79...63f

Hvis begge i forholdet vil ha det slik er det supert.

Men hvert år er KG fult av innlegg fra kvinner som skal gi slik og slik før 14.februar. Og etter 14. februar er det tråd på tråd om skuffelse over at de ikke har fått noe tilbake.

Slikt snakker man om i et forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har skrevet et valentinskort, med fine ord om han og om oss to. Også gir jeg noe god sjokolade-konfekt. Det skal ikke så mye til, en oppmerksomhet for å glede❤️

Anonymkode: 5c0c1...d01

• Hjerte 1
Skrevet

Det er bedre å legge energien til markering av 14. Mars.

Skrevet

Ingenting for vi viser at vi er glade i hverandre hver dag på forskjellige måter, trenger ikke en spesiell dag for det 🙂 Men har kjøpt en tur til utlandet til i bursdagsgave siden han feirer år i Mars og vi har også vært sammen i 20 år i år🙂

Anonymkode: d34d3...55e

• Liker 1
Skrevet

Har ikke bestemt meg ennå. Vi skal ta ut separasjon om et par uker men er fortsatt veldig glade i hverandre og tenker at vi skal ha en koselig siste valentin sammen. Kanskje vi er rare men det er nå så. 

Anonymkode: 1c3e5...cf5

Skrevet

Litt verktøy, noe dill han ønsker seg og god middag og en BJ ;) 

Anonymkode: 7ae6e...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...