AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Noe spes de ser etter her? 😅 Gjelder stilling undervisning i barneskolen. Skal jeg sette opp min faktiske hobby, gaming, på CV'n? 😁 Anonymkode: 40a7e...4ef
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Ja👌🏻😀 Det å være interessert i gaming er gull. Særlig for gutter som strever i skolen. Anonymkode: 1d1bc...b28 1
Duff Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Du skriver opp den hobbyen du har og så kan du gjenre skrive en setning kort om hvordan du tenker den kan komme til nytte i jobb. Jeg er ingen gamer men kan godt se at det kan være ett pluss at en lærer har inngående kjennskap til spillverden.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Noe spes de ser etter her? 😅 Gjelder stilling undervisning i barneskolen. Skal jeg sette opp min faktiske hobby, gaming, på CV'n? 😁 Anonymkode: 40a7e...4ef Skriv at du på fritiden interesserer deg for interaktive narrativer som er konstruert i fiktive to- og tredimensjonale rom. Anonymkode: e7726...d0c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå