thei Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 føler den ene feber perioden avløser den andre.......
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Det er svært sjelden at noen av oss er syke, og slik har det i grunnen alltid vært.
Montezuma Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Det er svært sjelden her i uset. kanskje en forkjølelse i året på hver av barna. men det var mer da de var mindre, før de hadde vært i barnehagen lenge nok til å bli immune mot det meste ;-) Men når de først er syke, har jeg dem alltid innendørs en dag mer enn nødvendig for å være sikre på at de er helt restituerte. Ellers har det lett for å komme igjen og igjen.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Sykdom er kjipt, men det styrker immunforsvaret. Noen er ofte syke, andre sjeldnere. Tar dere tran og kler på lue, er det bare å gjøre det beste ut av det og vente på bedre tider
miss Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Vi har vært heldige får jeg si Med tre barn på i løpet av to år,er det ikke mye jeg har vært borte fra jobben eller hatt syke barn hjemme!!!! Fortsetter å "krysse"fingrene for at det varer!!!
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Mine barn var begge syke fra de var født (omtrent) og til to tre års alderen. Nå er min datter så godt som aldri syk, mens min sønn har noen runder hvert eneste år. De går på skolen nå....
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Mine første to barn var konstant syke de første 2 årene. Feber, luftveisinfeksjoner osv.osv. Tredjemann blir bare "vanlig" forkjølt og det er utrolig deilig. Nå forstår jeg hvorfor ingen trodde på meg når jeg klagde over at barna mine alltid var syke. Det er utrolig stor forskjell på unger! Det er et slit når det står på!
Vimsevips Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Vesla hadde fram til denne høsten vært syk 2 ganger. En gang med feber, og så hadde ho vannkopper i fjor vår. I høst har ho hatt diaré og oppkast omtrent hver måned.. Det ser ut til at immunforsvaret hennes har kommet i gjenge igjen nå, heldigvis Vesla er forøvrig 3,5 år. Og fikk ganske tidlig på høsten en skikkelig ekkel tarminfeksjon, så vi regner med at det var den som ødela immunforsvaret, og førte til så mye sykdom i høst..
Cilla Skrevet 1. februar 2006 #9 Skrevet 1. februar 2006 Men når de først er syke, har jeg dem alltid innendørs en dag mer enn nødvendig for å være sikre på at de er helt restituerte. Ellers har det lett for å komme igjen og igjen. ← Dette har jeg og erfart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå