AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Jeg møtte en mann og vi var på flørteren i noen måneder. En dag sendte han en melding og sa at vi ikke kunne ha kontakt siden han ikke var klar for et forhold og mange andre rare grunner. Etter ca 1 år møttes vi tilfeldig og tok opp kontakten. Alt utviklet seg fort og vi ble et par. Jeg spurte han om hvorfor han hadde brutt kontakten og han svarte det samme greiene som han gjorde da han brøt kontakten. Ca 1 år senere fant jeg ut at han hadde brudd kontakten pga at han hadde kjæreste. Og han sa at det ble slutt fordi hun ikke var klar for et forhold. Det ble slutt en måned før vi ble sammen. Han har opprettholdt kontakt med denne xen hele tiden både gjennom meldinger og lange tlf samtaler. Han har sagt at han har kontakt med en turveninne og jeg har ikke tenkt noe mer over det. Jeg har kontakt med mange kompiser, men synes det er forskjell på x og kompis. Hva tenker dere om dette? Vi er fortsatt sammen, men jeg er usikker på forholdet. Anonymkode: 0eb5e...f8a
svartkatt Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Tenker han vil ha dere begge, ikke nødvendigvis samtidig..
Gjest Hoia Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Jeg tenker at han virker litt splittet.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Skrevet 10. februar 2024 Han har kjørt et paralell løp frem til en måned før dere ble sammen? Anonymkode: 35784...2aa
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #5 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har kjørt et paralell løp frem til en måned før dere ble sammen? Anonymkode: 35784...2aa Ts her Ikke akkurat. Han var sammen med henne men begynte å flørte med meg. Han sa jeg var singel da jeg spurte han. Brøt kontakten med meg og forsatte å være kjæreste med henne. Vi møttes tilfeldig en måned etter at det ble slutt og ble sammen da. Anonymkode: 0eb5e...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå