Gjest gjest Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Hei! Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt billigste tomme dvd-plater her i Oslo? Evt hvor mye vil det koste hvis jeg kjøper 50stk? Takker så mye på forhånd!
skrue Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Elkjøp finnes flere steder i byen. På nett kan du få en indikasjon på hva de har. Jeg vet ingen ting om kvaliteten på disse. Gå til www.elkjop.no og velg Data > CD og DVD > DVD-plater Direkte link
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Elkjøp selger bl.a. Verbatim plater. Disse har iallefall jeg aldri hatt noen problemer med. Vet ikke om jeg ville ha kjøpt dvd plater på Rimi da...
Lizzie Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Elkjøp selger bl.a. Verbatim plater. Disse har iallefall jeg aldri hatt noen problemer med. Vet ikke om jeg ville ha kjøpt dvd plater på Rimi da... ← Det er et poeng. Jeg har heller aldri hatt problemer med Verbatim. Endret 1. februar 2006 av Lizzie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå