AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Ønsker og oppleve at min kone har sex med en Afrikaner med stor utstyr 😉🙈. Er de flere som har den drømmen eller?? Anonymkode: 43a49...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Får hun ikke stort utstyr til vanlig? Det eneste jeg leser ut av TS sitt innlegg er at det står dårlig til i heimen og at han ikke føler å strekke til. Kanskje han kjører Beta Romeo? Anonymkode: 3697d...1f3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Kona liker afrikanske menn, dog ikke nødvendigvis på grunn av størrelsestereotypen. Jeg har sagt at hvis hun finner noen som vil være med på trekant, så er det helt greit for meg, men det har ikke klaffet så langt 😅 Anonymkode: ce7ad...772
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ønsker og oppleve at min kone har sex med en Afrikaner med stor utstyr 😉🙈. Er de flere som har den drømmen eller?? Anonymkode: 43a49...cf2 Ja, det er nok flere. Man er sjelden den eneste i verden som har tenkt på en tanke. De fleste tanker har blitt tenkt før. Anonymkode: 43b45...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #5 Skrevet 10. februar 2024 Dette er en form for rass-isme! Anonymkode: bdfce...f60 1
svartkatt Skrevet 10. februar 2024 #6 Skrevet 10. februar 2024 Da kan du ta turen til nakentid eller fetlife.. er sikkert flere som er villige til å hjelpe med saken.
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2024 #7 Skrevet 10. februar 2024 Hadde ei venninne som hadde den drømmen, men hun turte ikke å dra alene. Så hun hyrte meg som "bodyguard og cuck", så dro vi til London. Men som svartkatt skriver.. de finnes også i norge.. helt gratis😇
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #8 Skrevet 10. februar 2024 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Hadde ei venninne som hadde den drømmen, men hun turte ikke å dra alene. Så hun hyrte meg som "bodyguard og cuck", så dro vi til London. Men som svartkatt skriver.. de finnes også i norge.. helt gratis😇 🤫🤫😃😃 Anonymkode: 52f9f...f36
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 16 hours ago, svartkatt said: Da kan du ta turen til nakentid eller fetlife.. er sikkert flere som er villige til å hjelpe med saken. Man bør holde seg unna de stedene der med mindre man har særs lite kvalitetskriterier til hvem man har sex med. Anonymkode: f699a...7d1
Hareena Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 Ooops, åpna tråden ved en feiltakelse fra forsida her. Trodde det var noe interessant om British Broadcasting Corp. 1 2
svartkatt Skrevet 11. februar 2024 #11 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Man bør holde seg unna de stedene der med mindre man har særs lite kvalitetskriterier til hvem man har sex med. Anonymkode: f699a...7d1 Nja.. du velger jo hvem du faktisk vil treffe..
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 48 minutter siden, Hareena said: Ooops, åpna tråden ved en feiltakelse fra forsida her. Trodde det var noe interessant om British Broadcasting Corp. Samme her, trodde det var en som håpet å få partneren med på å se BBC. Anonymkode: 0becc...9a3
Tennplugg Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 Svært vanlig drøm (fantasi). Ble selv "overtalt" av min mann til å prøve med argumentet om at "kontrasten" i seg selv ville tenne han, i tillegg til de alfa greiene om bedre trent, stort utstyr, stamina og mer dyrisk. Selv hadde jeg ikke tenkt på det "sånn" tidligere, men han trenger ikke overtale meg mer for å si det på den måten. En vi ble relativt godt kjent med har absolutt ingen problemer med å skaffe seg sexpartnere omtrent når det måtte passe (han er singel, i slutten av tredveårene, helgepappa). I følge han er det alt fra (utro) karrierekvinner mellom 35 og 50, på jobbreise eller i samme by, kvinner i forhold med tillatelse/velsignelse hjemmefra, eventuelt sammen med sin partner i en trekant- yngre og godt voksne - som, i likhet med meg, har latt seg overtale og stadig kommer tilbake og studenter i midten/slutten av 20 årene. Hvor mye etnisitet hadde å si tenkte jeg først ikke spilte inn her. I rett "miljø" skaffer man seg sikkert et positivt "rykte" og dermed kommer man i kontakt med flere men i følge han selv har preferansen "svart godt utstyrt mann" vært døråpneren for 9 av 10 møter. Så det er nok noe i det.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #14 Skrevet 12. februar 2024 Tennplugg skrev (19 timer siden): Svært vanlig drøm (fantasi). Ble selv "overtalt" av min mann til å prøve med argumentet om at "kontrasten" i seg selv ville tenne han, i tillegg til de alfa greiene om bedre trent, stort utstyr, stamina og mer dyrisk. Selv hadde jeg ikke tenkt på det "sånn" tidligere, men han trenger ikke overtale meg mer for å si det på den måten. En vi ble relativt godt kjent med har absolutt ingen problemer med å skaffe seg sexpartnere omtrent når det måtte passe (han er singel, i slutten av tredveårene, helgepappa). I følge han er det alt fra (utro) karrierekvinner mellom 35 og 50, på jobbreise eller i samme by, kvinner i forhold med tillatelse/velsignelse hjemmefra, eventuelt sammen med sin partner i en trekant- yngre og godt voksne - som, i likhet med meg, har latt seg overtale og stadig kommer tilbake og studenter i midten/slutten av 20 årene. Hvor mye etnisitet hadde å si tenkte jeg først ikke spilte inn her. I rett "miljø" skaffer man seg sikkert et positivt "rykte" og dermed kommer man i kontakt med flere men i følge han selv har preferansen "svart godt utstyrt mann" vært døråpneren for 9 av 10 møter. Så det er nok noe i det. Har du bare sex med andre eller har mannen din også sex med deg? Spør av nyskjerrighet om hva som er mest vanlig i et sånt forhold der dama treffer andre for sex? Anonymkode: da482...29e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #15 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 16.30): Får hun ikke stort utstyr til vanlig? Det eneste jeg leser ut av TS sitt innlegg er at det står dårlig til i heimen og at han ikke føler å strekke til. Kanskje han kjører Beta Romeo? Anonymkode: 3697d...1f3 Hvite menn har bare 13-17cm penis, sorte menn med SSK har ofte 20-30cm lang penis. Er jo ikke uten grunn at nettsider som BLACKED og BLACKEDRAW finnes. Anonymkode: 29b1c...eb6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #16 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvite menn har bare 13-17cm penis, sorte menn med SSK har ofte 20-30cm lang penis. Er jo ikke uten grunn at nettsider som BLACKED og BLACKEDRAW finnes. Anonymkode: 29b1c...eb6 SSK? Sykdom? Anonymkode: 3697d...1f3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #17 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): SSK? Sykdom? Anonymkode: 3697d...1f3 Stor Sort Kuk. Anonymkode: 29b1c...eb6
Stillalive Skrevet 12. februar 2024 #18 Skrevet 12. februar 2024 41 minutter siden, AnonymBruker said: Hvite menn har bare 13-17cm penis, sorte menn med SSK har ofte 20-30cm lang penis. Er jo ikke uten grunn at nettsider som BLACKED og BLACKEDRAW finnes. Anonymkode: 29b1c...eb6 30 Cm faktisk... Det er vel til og med sjeldent blant bbc, så at sorte menn "ofte har" er vel en bitteliten overdrivelse selv om det eksisterer 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #19 Skrevet 12. februar 2024 Stillalive skrev (3 minutter siden): 30 Cm faktisk... Det er vel til og med sjeldent blant bbc, så at sorte menn "ofte har" er vel en bitteliten overdrivelse selv om det eksisterer Da har ikke du vært i denne tråden! Her er ganske mange store peniser over 20cm. Anonymkode: 29b1c...eb6
Stillalive Skrevet 12. februar 2024 #20 Skrevet 12. februar 2024 27 minutter siden, AnonymBruker said: Da har ikke du vært i denne tråden! Her er ganske mange store peniser over 20cm. Anonymkode: 29b1c...eb6 Godt poeng 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå