Gå til innhold

Sex med ung mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år eldre, så har vært veldig skeptisk, men han prøvd seg mye, jeg lå med han for et halvt år siden. Vi har fortsatt å prate, jeg begynner å få litt følelser, og jeg liker godt sexen, selv om det har vært litt av og på. Jeg trodde ikke han ville mer, og var flau over meg. Jeg sa vi måtte stoppe, men jeg klarer ikke si nei heller.. 

Og nå vil han date mer, jeg må vel si nei? Sånn egentlig?

Anonymkode: 39e29...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ingenting. Gjør det du har lyst til. Følelser for og det å skulle ha en romantisk relasjon til en som er 20 år yngre er vel ikke helt heldig da. For jeg antar han er rundt 20/20-årene? Hadde blitt noe annet med f.eks 30 og 50. Om sexen er god og man klarer å holde følelsene på avstand, så ville jeg kjørt på selv.

Anonymkode: 4ac4d...8d9

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Man lever bare en gang, så så lenge begge er voksne er det bare å nyte og ta for seg. I morgen kan det være for seint :) 

Men kan jo være uheldig å få følelser, om han / hun ikke vil det samme. Men da har man i alle fall erfaring og får kjenne på følelsene og skuffelsene i livet.  Sånn er livet ❤️ 

Skrevet
Mysticgirl skrev (5 minutter siden):

Man lever bare en gang, så så lenge begge er voksne er det bare å nyte og ta for seg. I morgen kan det være for seint :) 

Det er nettopp det man må  🤩

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er 20 år eldre, så har vært veldig skeptisk, men han prøvd seg mye, jeg lå med han for et halvt år siden. Vi har fortsatt å prate, jeg begynner å få litt følelser, og jeg liker godt sexen, selv om det har vært litt av og på. Jeg trodde ikke han ville mer, og var flau over meg. Jeg sa vi måtte stoppe, men jeg klarer ikke si nei heller.. 

Og nå vil han date mer, jeg må vel si nei? Sånn egentlig?

Anonymkode: 39e29...ac3

Ja.. hvorfor er vi så redd for aldersforskjellen? eller vi er vel egentlig bare redd for hva sammfunnet sier.

"Dæsken.. hun må være ei skikkelig grasjur ho, som finner seg en så ung mann" .."Han må være bra desperat, hvis han finner ei som er så gammel".. "jeg skjønner ikke hva han ser i henne"

Ikke at jeg tenker slik om dere da❣️men alle har vel hørt slike kommentarer fra før? Det er jo både dømmende og vanskelig å komme foruten. Det spørs bare hvor mye man skal bry seg, om slike giftige folk. Jeg er brennsikker på at slike kommentarer er kun kommer av sjalusi eller misunnelse. Dette har jeg følt på selv, så det er min erfaring iallefall..

Jeg traff ei som 22 åring, hun var 50 år.. Det var jo utenkelig oss å gå inn i et forhold, men vi fant ut en løsning som aldri  avslørte vår seksuelle flørt. Hun utpekte meg som "Handyman", og var åpen og snakket med alle at jeg fikset ting og tang med huset hennes.. Ingen nevnte et skjevt ord om det, og min mor syntes jeg var snill som hjalp henne så mye.. de var jo venninner😅

Kunne dette "Handyman" greierne fungere for dere? Dere vil iallefall få et godt seksuellt forhold, uten bekymring fra sammfunnet..

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (27 minutter siden):

Ja.. hvorfor er vi så redd for aldersforskjellen? eller vi er vel egentlig bare redd for hva sammfunnet sier.

"Dæsken.. hun må være ei skikkelig grasjur ho, som finner seg en så ung mann" .."Han må være bra desperat, hvis han finner ei som er så gammel".. "jeg skjønner ikke hva han ser i henne"

Ikke at jeg tenker slik om dere da❣️men alle har vel hørt slike kommentarer fra før? Det er jo både dømmende og vanskelig å komme foruten. Det spørs bare hvor mye man skal bry seg, om slike giftige folk. Jeg er brennsikker på at slike kommentarer er kun kommer av sjalusi eller misunnelse. Dette har jeg følt på selv, så det er min erfaring iallefall..

Jeg traff ei som 22 åring, hun var 50 år.. Det var jo utenkelig oss å gå inn i et forhold, men vi fant ut en løsning som aldri  avslørte vår seksuelle flørt. Hun utpekte meg som "Handyman", og var åpen og snakket med alle at jeg fikset ting og tang med huset hennes.. Ingen nevnte et skjevt ord om det, og min mor syntes jeg var snill som hjalp henne så mye.. de var jo venninner😅

Kunne dette "Handyman" greierne fungere for dere? Dere vil iallefall få et godt seksuellt forhold, uten bekymring fra sammfunnet..

Mange varianter du kjører på med hun «venninnen» til moren din. 
Er det hun «elskerinnen» din på 69 år eller hun du slikket i 3 timer?

Anonymkode: 7de88...f96

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange varianter du kjører på med hun «venninnen» til moren din. 
Er det hun «elskerinnen» din på 69 år eller hun du slikket i 3 timer?

Ting som aldri har skjedd:

Jeg traff ei som 22 åring, hun var 50 år.. Det var jo utenkelig oss å gå inn i et forhold, men vi fant ut en løsning som aldri  avslørte vår seksuelle flørt. Hun utpekte meg som "Handyman", og var åpen og snakket med alle at jeg fikset ting og tang med huset hennes.. Ingen nevnte et skjevt ord om det, og min mor syntes jeg var snill som hjalp henne så mye.. de var jo venninner😅

Skrevet

Jeg synes det kommer an på aldersforskjellen. Om han er 18-22 år er han veldig ung, og mangler fortsatt en ferdig utviklet frontallapp. Han vil kanskje date deg nå, men han er jo altfor ung til å kunne ta en informert avgjørelse. Er han 25+ tenker jeg at det ikke er noe problem. Men slike forhold er jo sjelden langsiktige, så du må vite hva du begir deg ut på. 

Anonymkode: df08c...fd9

Skrevet

20 år eldre sier du, er han bare 20år og du 40 er det et barn du har sex med. 

Er det en 30åring og du 50, så er det helt uvesentlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ting som aldri har skjedd:

Jeg traff ei som 22 åring, hun var 50 år.. Det var jo utenkelig oss å gå inn i et forhold, men vi fant ut en løsning som aldri  avslørte vår seksuelle flørt. Hun utpekte meg som "Handyman", og var åpen og snakket med alle at jeg fikset ting og tang med huset hennes.. Ingen nevnte et skjevt ord om det, og min mor syntes jeg var snill som hjalp henne så mye.. de var jo venninner😅

Stakkars deg.. føler du deg ensom og trenger noe å skrive med?

Skrevet
29_j skrev (16 timer siden):

20 år eldre sier du, er han bare 20år og du 40 er det et barn du har sex med. 

Er det en 30åring og du 50, så er det helt uvesentlig. 

En tyveåring er ikke et barn! Skal aldri dagens unge få vokse opp og ansvarliggjøres for noenting? Gammel nok til å stemme, kjøpe sprit, og kjøre bil alene. Da er det kanskje ikke verdens undergang å ha sex med en som er dobbelt så gammel så lenge det er samtykkende.

Alle har vi vel gjort noe(n) vi har angret på, men man lærer og går videre.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...