AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Får dere en voldsom trang til å bli penetrert av en penis, eller er det kroppsnærhet og klitorisstimulans som er mest etterlengtet? Anonymkode: d4f46...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Alt på en gang. Anonymkode: 97bce...8a3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Får dere en voldsom trang til å bli penetrert av en penis, eller er det kroppsnærhet og klitorisstimulans som er mest etterlengtet? Anonymkode: d4f46...7b9 Har aldri opplevd «trang til å bli penetrert» noen gang. Akkurat selve «penetrasjon» er kanskje det minst viktige for min del når det kommer til sex. Er jo så mye annet som er deiligere💃🏼 Anonymkode: 968ae...808 7 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #5 Skrevet 10. februar 2024 Begge deler, ja takk. Når jeg er kåt er det så deilig å bli ertet. Om han feks legger seg over meg uten å trenge inn i meg, men bare lar meg kjenne at den er der. Jeeeesus altså, så desperat man blir. 🤣 Anonymkode: 2f15b...47c 1 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #6 Skrevet 10. februar 2024 Når jeg blir kåt, er det trangen til hudkontakt og å bli begjært som er størst. Penis er ikke så interessant, egentlig. Jeg nyter jo samleie, men mest fordi det er kroppskontakt og begjær. Anonymkode: d29d5...5ab 1 2
Irak Skrevet 10. februar 2024 #7 Skrevet 10. februar 2024 Det kommer litt an på humøret.... Har jeg det vondt så er det å ha kuken hans inni meg jeg lenger mest etter.... Da er behovet for nærhet størst og å kjenne kroppen hans inntil min, og helst oppå meg. Liker jo det andre også... Er nok bare at da kan nok rekkefølgen bli bytta litt om på. Slikking eller suging forbinder jeg med kos eller pirring. Mens andre ganger vil man bare bli tatt hardt.... Så det kommer som sagt an på humøret..... 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #8 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg blir kåt, er det trangen til hudkontakt og å bli begjært som er størst. Penis er ikke så interessant, egentlig. Jeg nyter jo samleie, men mest fordi det er kroppskontakt og begjær. Anonymkode: d29d5...5ab Dette. Jeg kan være kjempekåt og bli fullt tilfredsstilt av å kline litt og gi en blowjob liksom. eller… minus det med penis. Den er interessant. Og jeg kan lengte etter penetrering. Men begjæret er viktigst. Anonymkode: 03c9c...897
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #9 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har aldri opplevd «trang til å bli penetrert» noen gang. Akkurat selve «penetrasjon» er kanskje det minst viktige for min del når det kommer til sex. Er jo så mye annet som er deiligere💃🏼 Anonymkode: 968ae...808 Så for deg er det like greit om han ikke har penis inne i deg? Anonymkode: d4f46...7b9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #10 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dette. Jeg kan være kjempekåt og bli fullt tilfredsstilt av å kline litt og gi en blowjob liksom. eller… minus det med penis. Den er interessant. Og jeg kan lengte etter penetrering. Men begjæret er viktigst. Anonymkode: 03c9c...897 Kan det å gi en blowjob gi en kvinne full tilfredsstillelse? Det gjør meg glad å høre, trodde kvinner bare gjorde det for å glede mannen. :) Anonymkode: d4f46...7b9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #11 Skrevet 10. februar 2024 Ingenting slår penetrering. Anonymkode: 21502...707 3 1 3
Gjest kvinne 1979 Skrevet 10. februar 2024 #12 Skrevet 10. februar 2024 Kommer litt ann på kåtheten. Noen ganger er det nok at han gir meg en orgasme med hånden. Andre ganger drar jeg han inn på ett rom og han bare kjører den i meg uten forspill. Noen ganger er det veldig godt med langt forspill. Er jeg skikkelig kåt så trenger jeg en utløsning og det beste er da å bli penetrert, vi kan gjøre mye annet først, men jeg liker følelsen av han inni meg. Har vi holdt på lenge så kommer jeg i det tuppen er inne og holder på om og om igjen til han er ferdig. Kjennes ut som en eneste lang orgasme. Min mann har da store problem med å holde den inne for det blir så jækla trangt att jeg presser han ut 🤣
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #13 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kan det å gi en blowjob gi en kvinne full tilfredsstillelse? Det gjør meg glad å høre, trodde kvinner bare gjorde det for å glede mannen. Anonymkode: d4f46...7b9 Meg iallfall. Elsker blowjobs, følelsen av litt underdanig og samtidig ha han i min hule hånd. Anonymkode: 03c9c...897 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #14 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så for deg er det like greit om han ikke har penis inne i deg? Anonymkode: d4f46...7b9 Absolutt. Når jeg har sex, så vil jeg ha så deilig sex som mulig og det innebærer ikke å ha en penis inne i meg. Altså, samleie er godt og koselig, men ikke noe jeg savner om det andre er på plass. Det er ikke penisen som tilfredsstiller meg seksuelt for å si det sånn da. Anonymkode: 968ae...808 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #15 Skrevet 10. februar 2024 Kanskje jeg er grisk 🤭 men når jeg er kåt er det bare orgasmen jeg vil ha. Vet ikke åssen jeg skal utdype, men er hverken hud, penis eller kos jeg vil ha. Bare orgasmen, om og om igjen 😏 Anonymkode: 32b5d...c79 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #16 Skrevet 10. februar 2024 Skjønner ikke åssen dere er. Penis og penetrering er høydepunktet. Anonymkode: 21502...707 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #17 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke åssen dere er. Penis og penetrering er høydepunktet. Anonymkode: 21502...707 Er egentlig ikke så mye å skjønne. Alle mennesker er forskjellige. Hva som er normal seksualitet er for mye til å definere på en diskusjonsforum. Penis og penetrering er høydepunktet for deg. For meg betyr det svært lite og er ikke en del av den «perfekte» sexen for min del. Jeg trenger ikke å skjønne deg. Det holder å akseptere at vi alle er forskjellige 😊 Anonymkode: 968ae...808 4
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2024 #18 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje jeg er grisk 🤭 men når jeg er kåt er det bare orgasmen jeg vil ha. Vet ikke åssen jeg skal utdype, men er hverken hud, penis eller kos jeg vil ha. Bare orgasmen, om og om igjen 😏 Anonymkode: 32b5d...c79 Kan du gi deg selv en "Hands-free" orgasme?🤔🤭
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #19 Skrevet 11. februar 2024 Bamseklemmer skrev (18 timer siden): Kan du gi deg selv en "Hands-free" orgasme?🤔🤭 Bare når jeg sover 🤔 Anonymkode: 32b5d...c79 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #20 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 17.40): Kan det å gi en blowjob gi en kvinne full tilfredsstillelse? Det gjør meg glad å høre, trodde kvinner bare gjorde det for å glede mannen. Anonymkode: d4f46...7b9 Gir ikke meg full tilfredsstillelse, selv om jeg elsker å suge. Om vått sexliv hadde blitt redusert til det, eller fått overvekt av det, ville jeg fort gått fra å elske å gjøre det til å hate det. For min del er penetrering særdeles viktig. Når jeg er kåt trenger jeg å knulle. Som i TRENGER det, ikke bare en søt liten lyst. Kroppen min kan bli desperat etter knulling om mannen er borte en stund, selv om jeg onanerer. Jeg klarer ikke å knulle meg tilsvarende med leketøy som en mann kan. Har aldri funnet et leketøy som erstatter dette. Jeg kan få direkte vondt i underlivet dersom jeg er veldig uforløst kåt på penetrering/knulling. Tror det må være noe tilsvarende det menn kaller ballespreng. Føles som krampe/et enormt trykk i underlivet. Når jeg endelig blir knullet når tilstanden er slik er det faktisk litt vondt. Godt- vondt. Det blir ikke lydløst når han trenger inn i meg da. Nærmest skrekkblandet fryd, for rett og slett vonde kramper i underlivet, samtidig som fantastisk forløsende å endelig... Vanlig kåthet er som varm puls i underlivet og en deilig ilende varme i kroppen, som påvirker pust, følsomhet og iver etter sex selvfølgelig. Anonymkode: c38ed...987 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå