AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Jeg møtte en hyggelig fyr til første date for noen dager siden. Koselig, men jeg følte ikke at det var noe poeng i å treffes igjen - vi er nok på litt forskjellig sted i livet, og jeg kjente ikke den lysten til å prate mer med ham etterpå. Vi har ikke chattet så mye, så jeg følte egentlig ingen forpliktelse til å meddele dette til ham. Han skrev heller ikke til meg etter daten, slik jeg er vant til at menn gjør. Alle jeg har truffet har takket for daten innen 12 timer, og de har forøvrig spurt om å treffes igjen. Men han her ga ingen lyd, så da gikk jeg utifra at han hadde den samme følelsen som meg - at dette var ikke liv laga. Men i dag, to dager etterpå, skriver han og takker for daten, og en unnskyldning om at han var litt nervøs. Deretter gir han en referanse til noe vi prata om, men ingenting om at han vil møtes igjen. Han er i 30-åra, men virker mer som han er i 20-åra. Jeg har barn og er ute etter noe seriøst. Jeg kan gjerne svare ham, men som sagt er jeg ikke så superhypp på å møte ham igjen, selv om han var både kjekk og hyggelig. Altså, hvis han var veldig interessert i å treffes igjen, så ville jeg nok sagt ja, men han virker ikke sånn siden han ikke skrev før nå Skal jeg bare inngå i en dagligdags chat igjen nå? Hvordan ville dere grepet an situasjonen? Anonymkode: 52ac2...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Jeg klarer ikke å avgjøre om jeg virkelig er interessert i noen etter bare en date, det er kun de som er soleklare nei jeg ikke sier ja til å treffe flere ganger. Er du egentlig ikke interessert nok i han som person til å treffe han en gang til så ville jeg ikke gjort det. Virker litt rart å legge så mye betydning i hvor pågående han er og ikke? Anonymkode: 38de7...470
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg møtte en hyggelig fyr til første date for noen dager siden. Koselig, men jeg følte ikke at det var noe poeng i å treffes igjen - vi er nok på litt forskjellig sted i livet, og jeg kjente ikke den lysten til å prate mer med ham etterpå. Vi har ikke chattet så mye, så jeg følte egentlig ingen forpliktelse til å meddele dette til ham. Han skrev heller ikke til meg etter daten, slik jeg er vant til at menn gjør. Alle jeg har truffet har takket for daten innen 12 timer, og de har forøvrig spurt om å treffes igjen. Men han her ga ingen lyd, så da gikk jeg utifra at han hadde den samme følelsen som meg - at dette var ikke liv laga. Men i dag, to dager etterpå, skriver han og takker for daten, og en unnskyldning om at han var litt nervøs. Deretter gir han en referanse til noe vi prata om, men ingenting om at han vil møtes igjen. Han er i 30-åra, men virker mer som han er i 20-åra. Jeg har barn og er ute etter noe seriøst. Jeg kan gjerne svare ham, men som sagt er jeg ikke så superhypp på å møte ham igjen, selv om han var både kjekk og hyggelig. Altså, hvis han var veldig interessert i å treffes igjen, så ville jeg nok sagt ja, men han virker ikke sånn siden han ikke skrev før nå Skal jeg bare inngå i en dagligdags chat igjen nå? Hvordan ville dere grepet an situasjonen? Anonymkode: 52ac2...0c9 Høres jo ut som en åpen og ærlig fyr og som ikke vil presse seg så mye på. Mulig han trenger litt tid på å vise hvem han egentlig er. Så tenker at siden du ikke har avvist det helt, syntes jeg det kunne vært lurt med et par møter til, å se om det går i riktig retning. Jeg hadde iallefall ikke klart å avgjøre slikt på ett møte Anonymkode: 440d3...c48 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Skrevet 10. februar 2024 Jeg synes du er en kjempekoselig fyr, men jeg kjente ikke en romantisk kjemi. Ferdig. Anonymkode: d3bda...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #5 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke å avgjøre om jeg virkelig er interessert i noen etter bare en date, det er kun de som er soleklare nei jeg ikke sier ja til å treffe flere ganger. Er du egentlig ikke interessert nok i han som person til å treffe han en gang til så ville jeg ikke gjort det. Virker litt rart å legge så mye betydning i hvor pågående han er og ikke? Anonymkode: 38de7...470 Neida, men han har jo ikke spurt meg om å treffes igjen. Hvis han gjorde det, så ville jeg vurdert det. Men når han bare begynner å småprate/chatte? Hva svarer jeg da? Anonymkode: 52ac2...0c9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #6 Skrevet 10. februar 2024 Det at han ventet to dager er grunn nok til å droppe han. Typisk at du gir f men så klarer han smyge seg på også ender du med følelser mens han ender med å såre deg. Bare la han gå. Anonymkode: 94b6d...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #7 Skrevet 10. februar 2024 Du kan jo være voksen og svare at det var hyggelig å møte han, men det ikke blir noe mer enn dette møtet og ønske han lykke til videre. Anonymkode: ca693...5e3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #8 Skrevet 10. februar 2024 Ikke kast vekk tid. Magefølelsen sier din sier nei. Svar han hyggelig og ærlig. Skrive at det var hyggelig å treffes, at han er en flott mann, men at du føler dere er på forskjellig sted i livet. Anonymkode: d8aa4...108 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #9 Skrevet 10. februar 2024 Du gir jo egentlig svar på ditt eget spørsmål, så følg magefølelsen din. Anonymkode: 4bd23...01d 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #10 Skrevet 10. februar 2024 Men spørsmålet mitt er egentlig: trenger jeg å avvise ham når han faktisk ikke har spurt meg ut igjen? Eller kan jeg bare svare på meldinga han skrev nå, svare litt intetsigende uten noe oppfølgingsspørsmål og håpe han ikke skriver noe mer? Jeg har nå brukt 12 timer på å ikke svare. Jeg trenger jo ikke si at jeg ikke følte for noe mer, når han ikke har spurt om det heller. Ts Anonymkode: 52ac2...0c9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #11 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men spørsmålet mitt er egentlig: trenger jeg å avvise ham når han faktisk ikke har spurt meg ut igjen? Eller kan jeg bare svare på meldinga han skrev nå, svare litt intetsigende uten noe oppfølgingsspørsmål og håpe han ikke skriver noe mer? Jeg har nå brukt 12 timer på å ikke svare. Jeg trenger jo ikke si at jeg ikke følte for noe mer, når han ikke har spurt om det heller. Ts Anonymkode: 52ac2...0c9 Du er jo ikke født igår. Skravle får han gjøre med noen andre. Virker som du liker oppmerksomheten selv om du ikke er interessert. Anonymkode: 94b6d...8bd
Bombasi Skrevet 10. februar 2024 #12 Skrevet 10. februar 2024 (endret) Synes absolutt du bør si ifra om at du ikke ønsker å fortsette dette. Ingen grunn til å holde han "på gress", og du kan da si ifra på en veldig hyggelig måte. Å ikke svare han på mange, mange timer, eller i verstefall la være å svare, er bare ufint. Endret 10. februar 2024 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #13 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men spørsmålet mitt er egentlig: trenger jeg å avvise ham når han faktisk ikke har spurt meg ut igjen? Eller kan jeg bare svare på meldinga han skrev nå, svare litt intetsigende uten noe oppfølgingsspørsmål og håpe han ikke skriver noe mer? Jeg har nå brukt 12 timer på å ikke svare. Jeg trenger jo ikke si at jeg ikke følte for noe mer, når han ikke har spurt om det heller. Ts Anonymkode: 52ac2...0c9 Jeg synes du bare kan la det fade ut hvis ikke du hører noe mer fra han . Anonymkode: 50e37...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå