AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Både jeg og samboeren min reiser en del i jobb. Men det har begynt å plage meg litt at vi har så lite kontakt når vi er borte. Jeg kan være vekke i to dager uten å høre ett ord fra han, skriver jeg noe så får jeg bare "ok" eller noe lignende tilbake, spør jeg hvordan det går så sier ham bare "bra" men spør aldri tilbake. Sjelden han tar noe kontakt når han selv er vekke. Har tatt dette opp med han men han sier han ikke har samme behov for kontakt som meg, var bedre før men har dabbet av. Blir lei meg for jeg vil gjerne snakke med han om dagen min eller fortelle ting men han vil ikke det. Anonymkode: abbad...46e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Jeg hadde reagert negativt da jeg har behov for kontakt med min partner. Det vil likevel ikke si at det er noe galt med de som ikke har samme behov for kontakt. For min del var det viktig med en partner jeg er kompatibel med, så min mann er akkurat lik meg. Ingen av oss reiser ifm. jobb nå, men likevel har vi alltid en eller annen form for kontakt i løpet av arbeidsdagen. Tidligere i forholdet da vi begge reiste en del hadde vi mye kontakt i løpet av dagen, både via snap, meldinger, telefonsamtaler og FaceTime. Alltid en times samtale når vi la oss om kvelden. Anonymkode: 13f10...ee4
Virrevirrevapp Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Min mann er ofte sliten på jobbtur/jobb og vil ikke prate om hvordan vi har det, men responderer bra på bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå