Gå til innhold

Advarsel! Ekkelt bilde, men er dette et foster?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke meg dette handler om. Hun satte inn spiral tidlig i uka og i går hadde hun sterke menssmerter og større blødning. Hu testet negativ i går kveld og i dag. Leste en artikkel at det kan skje at det kommer ut større klumper fra libmorhalsen, men dette ser jo ut som et lite foster? Hun hadde sex i nyttårs helga og i starten av Jan.. Hva tror dere?

Spoiler

IMG_3362.jpeg

Anonymkode: c32cb...d0a

Endret av Christina82
spoiler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, ser ut som blod eller livmorshinne.

Anonymkode: 6500e...943

Takk for svar. Kanskje pga spiralen som ble satt inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun hadde sex nyttårshelgen ville "fosteret" (embryoet) vært rundt 5 uker gammelt, ca 3mm lang og knapt vært synlig inni en fostersekk. 

Anonymkode: d450d...e4a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser bare ut som koagulert blod.

Anonymkode: 48900...cd2

Betryggende, vi synst det ser ut som et hode og en reke. Siden hun testet negativt så er det nok sikkert kun blod/slimhinne☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et foster. Et foster er hvitt/mot gjennomsiktig og vil i de fleste tilfeller være «pakket» inn i fostersekk. Sett mange fostre mellom uke 6-9, da jeg jobber på kvinneklinikk. Dette ser ut som en klump med koagulert blod

Anonymkode: db966...c84

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler av limorhinna tipper jeg det er. Etter at jeg drev og styrte med noen p-piller jeg reagerte dårlig på kom det ut en svær sammenhengende, blodig klump. Freaka naturligvis ut, men etter å ha googlet i timesvis falt jeg til ro med at det var deler av livmorhinna. Skjer vist oftere enn man tror.

Et foster er det 100% sikkert ikke. Det ville vært mye mindre og knapt synlig. :)

Anonymkode: a3aa8...5b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...