Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør en dame pen? 

Anonymkode: 11229...324

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Jeg er kvinne selv og ser masse pene damer. Damer med utstråling og livsglede som byr på seg selv. Nydelig! Det er ikke nødvendigvis slik at de er klassisk pene. Men så er det ikke alltid de klassisk pene egentlig er vakre heller. 

Jeg husker da min mann skulle være med på besøk for å møte ei barndomsvenninne av meg for første gang. Hun var alltid den peneste. Den alle gutta siklet over. Og flott var hun jo. Lange, velformede ben, slank midje, faste bryst og velformet bak. Hun hadde tykt, kornblondt hår, oppstoppernese og blå øyne. 

Da vi dro derfra sa han at hun var hyggelig nok, men absolutt ikke pen og ikke noen han ville sett to ganger på. Han syns hun var kjedelig, enkel og veldig lite tiltalende. Det forbløffet meg. 

Skrevet

Passe langt, fint hår. Generelt at man tar vare på seg selv og på kroppen sin, det kommer man langt med. 

Men aller viktigst: ENERGI. Utstråling. Hovedsakelig er det det som avgjør uten at man kan forklare helt hva det er med de.

Skrevet

En livsglad velstelt dame, ganske enkelt egentlig. 

Anonymkode: 03c8c...254

• Liker 2
Skrevet
Ebbeliten skrev (På 10.2.2024 den 16.00):

Jeg er kvinne selv og ser masse pene damer. Damer med utstråling og livsglede som byr på seg selv. Nydelig! Det er ikke nødvendigvis slik at de er klassisk pene. Men så er det ikke alltid de klassisk pene egentlig er vakre heller. 

Jeg husker da min mann skulle være med på besøk for å møte ei barndomsvenninne av meg for første gang. Hun var alltid den peneste. Den alle gutta siklet over. Og flott var hun jo. Lange, velformede ben, slank midje, faste bryst og velformet bak. Hun hadde tykt, kornblondt hår, oppstoppernese og blå øyne. 

Da vi dro derfra sa han at hun var hyggelig nok, men absolutt ikke pen og ikke noen han ville sett to ganger på. Han syns hun var kjedelig, enkel og veldig lite tiltalende. Det forbløffet meg. 

Du skjønner at han løy for å få pluss poeng hos deg 😂 

Anonymkode: 03c8c...254

• Nyttig 2
Skrevet

-Midje/hofte-ratio.

-Store øyne og lepper

-Ren hud

-Tynn, men ikke spinkel.

-Velformede bryster.

Skrevet

Et varmt blikk, og et sjarmerende smil, kan gjøre en dame veldig vakker🥰 

• Liker 2
Skrevet

Godhet, humor og klokskap. Da blomstrer man. 

Motsatt tilfelle: du kan være veldig pen, men om du er bitter, mangler humor og er lite smart, så falmer skjønnheten raskt. 

Anonymkode: 7cb45...5b9

• Liker 1
Skrevet

Smil, humor og glimt i øyet. Som ikke tar seg selv så høytidelig - slike damer liker jeg. 
Også liker jeg at de bryr seg litt om hvordan de kler seg.

Dama kan være aldri så nydelig og morsom - men om jeg ser at hun har fylt leppene. Da mister hun all sjarm med en gang. Skikkelig turn  off! OG jo det syns - selv om så mange mener at det ser helt naturlig ut. 

Anonymkode: 68968...9bd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 12.21):

Hva gjør en dame pen? 

Utseenedet.

Anonymkode: b5e09...82a

Skrevet

Så lenge man ikke har et surt negativt uttrykk i ansiktet så er de fleste damer pene. Har sett såkalte modellpene damer med sure fjes som gjør dem veldig lite pene. 

Anonymkode: c9a61...416

• Liker 1
Skrevet

Pene tindrende øyne, smile med øynene, tilstedeværelse, store øyne og liten nese, ren hud, moderat sminke, moderat slank. Øyenbryn som ikke er nappet bort. Hvite tenner. Langt/halvlangt hår.

»Pen dame» er ikke det samme som «dame jeg tenner på» som igjen ikke er det samme som «dame jeg potensielt vil ha et forhold med”. Selv om overlappen er stor.

Anonymkode: 625df...826

Skrevet

Et naturlig ansikt, svært moderat sminket eller usminket og med et klart, intelligent og levende blikk sammen med et pent smil og en dose ydmykhet/beskjedenhet tiltaler meg.

Anonymkode: 2a83a...64d

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Et forholdsvis symmetrisk ansikt er noe som gjelder for de fleste, i tillegg til pen hud. Store øyne er også ofte en gjenganger hos dem jeg ser på som pene. Både liten og stor nese kan være pent (avhengig av ansiktet ellers), men ikke for klumpete. 

Man er penest når man er rimelig slank. Store personer kan også være pene, men de ville være penere dersom de var slanke.

Skrevet

Jeg kan også legge til at svær rumpe og små mugger er positivt når det kommer til damer for min del.

Anonymkode: b5e09...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...