Gå til innhold

Hadde en proff video vært noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne linken her. Sjekk denne. Hadde du betalt mange kroner for å at noen proffe hadde filmet vielsen og hele festen. Altså hele dagen til 15000 kr?

Om du går på videoeksempler så får du se video med musikk.

Ble helt rørt jeg :grine: Men selv om det er mye penger, så hadde jeg faktisk med glede villet ha en sånn video. Men det er meg da. Synd det er så dyrt. Men det må man vel bare regne med. Klart det går an å la en slektning filme med vanlig videokamera. Så om man er heldig og har noen som er flinke til å filme så vil jo det være bra nok.

Hva syns dere?

My Webpage

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kom over denne linken her. Sjekk denne. Hadde du betalt mange kroner for å at noen proffe hadde filmet vielsen og hele festen. Altså hele dagen til 15000 kr?

Om du går på videoeksempler så får du se video med musikk.

Ble helt rørt jeg  :grine:  Men selv om det er mye penger, så hadde jeg faktisk med glede villet ha en sånn video. Men det er meg da. Synd det er så dyrt. Men det må man vel bare regne med. Klart det går an å la en slektning filme med vanlig videokamera. Så om man er heldig og har noen som er flinke til å filme så vil jo det være bra nok.

Hva syns dere?

My Webpage

Får ikke spilt av videoen jeg...skjer ingenting når jeg klikker på bildene.

Skrevet

Så det nå. Det fungerer om du trykker med musen på en av de videoene på høyre side.

Skrevet

Selv om det var veldig proft filmet ville jeg nok ikke orket å bruke så mye penger på videoen! Da får vi heller bare se på det som sjarm at det blir litt dårligere filmet av et familiemedlem, men det overlever vi nok :)

Gjest Bridezillen fra Nord
Skrevet

OÆO... dette må jeg seriøst vurdere.... ingen gidder jo uansett å se gjennom ett bryllup fra begynnelse til slutt... ønsker gjerne bare høydepunktene..... :enig_anim: :sminkedokke:

Skrevet

Seriøst, synes dere dette var bra??? kornete, altfor mørkt... Jeg hadde aldri i verden betalt en slik sum dersom filmeren ikke engang evnet å si fra om en viss kvalitet på lyset :roll:

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

15000,- for 3-4 min?? Neitakk!!!

Da får jeg heller noen i familien til å filme..

Det var fint å rørende å se på, det var det...

Skrevet

Jeg har en nok proff video fra mitt bryllup - 2 timer for 1500,-

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg synes hele innlegget oser reklame...

Aldri om jeg hadde brukt 15000 på noe sånt...

Skrevet

nei så mye hadde jeg aldri betalt for det der...

jeg skal filme vielsen og festen etterpå.. men det får jeg gratis.

Skrevet (endret)
Så det nå. Det fungerer om du trykker med musen på en av de videoene på høyre side.

Ah...fikk det til når jeg åpna i explorer. Bruker vanligvis Opera :)

Endret av kitekatt
Skrevet
Ah...fikk det til når jeg åpna i explorer. Bruker vanligvis Opera :)

Veldig fint, men aaaaalt for dyrt ;)

Skrevet

*ler litt* - Skjønner dere ikke at det er et videoEKSEMPEL? At de som virkelig giftet seg på den filmen muligens har en litt lengre versjon hjemme?

Og til deg som mener innlegget OSER av reklame, har du noen gang vurdert at det faktisk finnes mennesker som gleder seg litt til minnene etter bryllupet også? Det går da vel an å ha positive synspunkter om et firma, selv om det drives av noen andre? Og til deg som mener det var altfor kornete og mørkt - har du noen gang hørt om å weboptimalisere diverse effekter? Hvis den filmen hadde vært max optimalisert som en vanlig DVD, så tror jeg du ville sitti å venta på å få se den filmen enda.

omg! - Selv om man ser en reklame for McDonalds på tv, så betyr det ikke at det er bildet av hamburgeren de selger.. du vil mest sannsynlig oppleve å få en ekte hamburger med kjøtt og greier strax du har betalt.

Unnskyld all kritikken, men jeg ble bare nødt til å kommentere dere.

Ps. det er ikke jeg som driver det nettstedet, og jeg har forøvrig ingenting med det å gjøre heller, men en ting er sikkert:

Jeg hadde gud hjelpe meg mye heller brukt 15000,- på en profesjonell videofilm som jeg ville hatt glede av resten av livet, enn å brukt 15000,- på en brudekjole jeg ville brukt EN dag.. hvis ikke det var tradisjonen jeg skulle giftet meg med da.

Skrevet
Seriøst, synes dere dette var bra??? kornete, altfor mørkt... Jeg hadde aldri i verden betalt en slik sum dersom filmeren ikke engang evnet å si fra om en viss kvalitet på lyset :roll:

Jeg er helt enig

Selv en amatør kan klare det der ;)

Skrevet
Jeg er helt enig

Selv en amatør kan klare det der  ;)

:Nikke:

Nettopp.

Skrevet

Det var faktisk jeg som la ut tråden. Hadde glemt å logge meg inn. Interessant å høre deres synspunkter. Jeg som er den romantikeren og veldig opptatt av minner så hadde en video som er laget på denne måten vært midt i blinken for meg. Godt vi er alle er forskjellig. Men syns aldeles ikke det var noe dårlig video.

Men synd det koster så mye. Hadde jeg vunnet i Lotto eller noe, hadde jeg med glede kostet på en sånn video :) Gøy å ha noe som ikke alle har også da. Alle kan jo filme selv. Men for å si det sånn, når de skal ha en så høy pris de som lager den så blir den ganske profft. Leste på hjemmesiden at de også la ut mikrofiner men på en skjulende måte. Så er jo gøy å høre alt som blir sagt også. Men dette er hva jeg mener da. :)

Skrevet

Altså jeg som skrev innlegget. Og mente mikrofoner altså :)

Skrevet

Vi har film fra bryllupet vårt tatt av en proff fotograf, men han er nær familie da, så det ble ikke noe dyrt. Men han sa at det koster rimelig mye egentlig, så jeg tror ikke 15000,- er helt urimelig. Som en over her nevnte så kan de ikke ha lagt ut den beste versjonen på internett, det går bare ikke an, samme hvor bredt bånd du har. Nå fikk ikke jeg sett filmene da, siden jeg manglet noe programvare som jeg ikke gidder å laste ned, men håper det er bedre enn de fleste her tilsier, for bildene var jo bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...