AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Skal på en konsert i dag som skal spilles i et galleri. Jeg har aldri vært der før, ikke vært i så mange gallerier egentlig 🙈 har prøvd å søke opp, men finner ikke noe svar. Nå har jeg kjempe panikk, og vet ikke om jeg klarer gå dit.. sliter med IBS, gjort det i mange år, og får veldig angst/ panikk om jeg vet det ikke er toalett lett tilgjengelig. Noen som vet om det pleier være toalett i gallerier? Dette er på hamar, Gallerier Hervold om noen har vært der.. Anonymkode: 21495...518
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Det er nok helt sikkert toalett. Men personlig pleier jeg å ta imodium før sånne ting. Anonymkode: b0bfe...0ca
Pringle Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Det essensielle er om det er toalett, tilgjengelig for publikum, akkurat der. De har helt sikkert. Men ring og spør for sikkerhets skyld, så kan du heller bruke resten av dagen på å glede deg til konserten! 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Skrevet 10. februar 2024 Pringle skrev (2 minutter siden): Det essensielle er om det er toalett, tilgjengelig for publikum, akkurat der. De har helt sikkert. Men ring og spør for sikkerhets skyld, så kan du heller bruke resten av dagen på å glede deg til konserten! Takk for svar har prøvd å få tak i de, men ikke fått noe svar. Men håper de har det. Det er jo mye arrangementer der, så håper de har det. Anonymkode: 21495...518
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #5 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er nok helt sikkert toalett. Men personlig pleier jeg å ta imodium før sånne ting. Anonymkode: b0bfe...0ca Jeg pleier også ta imodium. Og det funker heldigvis. Men akkurat i dag må jeg på en konsert i kveld også, kl 18- 19.30, så jeg er redd virkningen går ut før neste konsert.. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre 🙈 Anonymkode: 21495...518
Pringle Skrevet 10. februar 2024 #6 Skrevet 10. februar 2024 Har du også prøvd å ringe daglig leder og "kunstnerkontakt"?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #8 Skrevet 10. februar 2024 Pringle skrev (1 minutt siden): Har du også prøvd å ringe daglig leder og "kunstnerkontakt"? Ja er de jeg har prøvd. De er kanskje opptatt med å gjøre istand til konsert.. Anonymkode: 21495...518 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #9 Skrevet 10. februar 2024 Synes det er veldig rart om de ikke har toalett der. Finnes jo mange andre grunner til at man må ha adgang til toalett kjapt enn bare irritabel tarm. Jeg hadde fortsatt å prøvd å ringe. Det er en ærlig sak det, å finne ut om det er toalett tilgjengelig. Og når det ikke står noe om det på nett er det den eneste måten å finne ut av det på. Alternativt kan du se om det finnes noen andre toaletter i nærheten, som du kan sikte deg mot om det skulle vise seg å ikke være et toalett akkurat der? Bare som en nødløsning? Anonymkode: 77059...601
Pringle Skrevet 10. februar 2024 #10 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja er de jeg har prøvd. De er kanskje opptatt med å gjøre istand til konsert.. Anonymkode: 21495...518 For noen tullinger 🙃 Nei, jeg vil jo anta at det er toalett der. Det er et sted folk skal oppholde seg en stund.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #11 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg pleier også ta imodium. Og det funker heldigvis. Men akkurat i dag må jeg på en konsert i kveld også, kl 18- 19.30, så jeg er redd virkningen går ut før neste konsert.. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre 🙈 Anonymkode: 21495...518 Jeg har «doblet» imodium flere ganger, altså tatt det to dager på rad. For oss med full fart i systemet er nok ikke det noe stress, har vært full rulle igjen her hvertfall dagen etterpå 😂 Anonymkode: c6970...28a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå