Gå til innhold

Hver gang jeg føler meg ensom og vil ha en mann trenger jeg bare lese her inne også er det ønsket borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virkelig sjokkerer meg hva enkelte finner seg i her inne. Hvorfor? 
Hvorfor gjør dere dette mot dere selv? Jeg ble alene for 2 år siden etter et utrolig destruktivt forhold,han var utrolig stygg med meg og tilslutt fikk jeg nok. Jeg var dødsforelsket, traumabonded så til de grader. Men jeg ville uansett ikke leve livet mitt sånn. Det var det vanskeligste jeg har gjort (barn involvert også) men også det beste jeg noensinne har gjort for meg og mine barn. 
Jeg fatter virkelig ikke hvordan noen av dere ikke klarer å se at det å være alene er 150% bedre enn å være sammen med en som ikke beriker livet ditt på alle måter. En kjæreste/samboer/mann skal være en bonus i livet ditt,en støttespiller og en som løfter deg opp. Ikke en som driter på deg hver dag!

Skulle så ønske jeg kunne vise dere hvor godt livet alene virkelig er…. Selv om økonomien er dårligere og man må leie leilighet og sånne ting. Det er en overgang. Jeg har nedbetalt bil og eier mitt eget hjem idag. Det var ikke alltid sånn! 
Men ALT var bedre enn å leve sammen med noen som ikke verdsetter deg som du fortjener. 
Vær så snill. Det er helt sant! 

Anonymkode: a321b...875

• Liker 3
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at du har kommet deg videre :gruppeklem: Livet på forum skal uansett taes med en klype salt, ellers fremstår alt veldig svart hvitt. 

Det bor heldigvis noe godt i de aller fleste 🥰

Skrevet
Tradegy skrev (46 minutter siden):

Godt at du har kommet deg videre :gruppeklem: Livet på forum skal uansett taes med en klype salt, ellers fremstår alt veldig svart hvitt. 

Det bor heldigvis noe godt i de aller fleste 🥰

Ja selvsagt. Alltid flere sider av en sak. Men de historiene som kommer ut her har en ting til felles og det er at dama (hovedsaklig) ikke er lykkelig i forholdet. 

• Nyttig 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

For noe fjas ts. Eller rart du lar et forum legge føringer for livet ditt.. på linje med personer baserer relasjoner på stjernetegn etter min mening:) Heilt tullat!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja selvsagt. Alltid flere sider av en sak. Men de historiene som kommer ut her har en ting til felles og det er at dama (hovedsaklig) ikke er lykkelig i forholdet. 

Forumet er neppe representativt for de fleste forhold.

De som er fornøyd med partneren sin og har et fint forhold har ikke behov for å søke hjelp og støtte på KG. Det et de som har utfordringer, store og små, som man hører mest om.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja, er flest damer fordi det nok er flere damer en menn her inne. Har lest en god del menn som skriver her også. 

Uansett man s bør ikke akseptere å være sammen med noen som ikke behandler deg pent. Det gjelder begge kjønn vel og merke. Er jo ikke bare mannen som skal berike kvinnen? 

Jeg er sammen med en kvinne som ikke elsker meg lenger og jeg har forsøkt å være så god på alt i et år som mulig nå. Jeg er bare blid og viser at jeg bryr meg. Det jeg får i retur er kald skulderbog kjefting. Uten at hun evner å vise noen ting tilbake. Hun sier hun elsker meg men ingen handlinger, ingen kompliment, ingen fysisk berøring, ingenting. Jeg er her fordi jeg ønsker at dette forandrer seg men også fordi jeg er uten nettverk og økonomi. Hun er sammen med meg ene og alene fordi vi har barn og trenger bistand til praktiske ting. Så der ser du, det gjelder ikke bare kvinner. Jeg kan ikke dra.

Anonymkode: 96a6e...6bd

• Hjerte 1
Skrevet

Ja det er mye bedre og være alene. Men underholdende og lese her inne. 

Anonymkode: 44560...99b

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tja, er flest damer fordi det nok er flere damer en menn her inne. Har lest en god del menn som skriver her også. 

Uansett man s bør ikke akseptere å være sammen med noen som ikke behandler deg pent. Det gjelder begge kjønn vel og merke. Er jo ikke bare mannen som skal berike kvinnen? 

Jeg er sammen med en kvinne som ikke elsker meg lenger og jeg har forsøkt å være så god på alt i et år som mulig nå. Jeg er bare blid og viser at jeg bryr meg. Det jeg får i retur er kald skulderbog kjefting. Uten at hun evner å vise noen ting tilbake. Hun sier hun elsker meg men ingen handlinger, ingen kompliment, ingen fysisk berøring, ingenting. Jeg er her fordi jeg ønsker at dette forandrer seg men også fordi jeg er uten nettverk og økonomi. Hun er sammen med meg ene og alene fordi vi har barn og trenger bistand til praktiske ting. Så der ser du, det gjelder ikke bare kvinner. Jeg kan ikke dra.

Har aldri sagt det ikke bare gjelder kvinner. Men siden jeg er kvinne så skriver jeg fra mitt ståsted. 

Og jo, du kan gå!

Skrevet

Jeg gikk, jeg døde mer og mer innvendig hver dag i det forholdet. Dret i økonomi og om jeg hadde råd til bolig eller gudene vet hva. Jeg leier, eier en gammel bil og har det helt greit. Men MYE bedre enn å føle seg underdanig hver eneste dag og som om man aldri når helt opp. Attpåtil en svigermor fra helv. Prøver å drite i stigmaet rundt hva folk mener og syns om meg. A4 livet var aldri noe for meg uansett. 

Anonymkode: 66337...1ec

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har aldri sagt det ikke bare gjelder kvinner. Men siden jeg er kvinne så skriver jeg fra mitt ståsted. 

Og jo, du kan gå!

Skal jeg ha et sosialt liv må jeg flytte og være langt unna ungene. Her kjenner jeg ingen skikkelig og er over 40. 

Så jeg har satt frist for et år til, altså forsøke et år til 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...