Seroxat Skrevet 10. februar 2024 #1 Del Skrevet 10. februar 2024 Er det noen som har positive erfaringer med Brintellix i forhold til depresjon? Virker den på angst også? Setter pris på tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 10. februar 2024 #2 Del Skrevet 10. februar 2024 Jeg har gått på den i ett år nå, og er fornøyd. Tidligere har jeg brukt zoloft, men den ble jeg veldig sliten av. Zoloft virker jo på angst, noe jeg ikke føler Brintellix gjør. Så jeg må ha angstdempende i kjipe perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 10. februar 2024 #3 Del Skrevet 10. februar 2024 Funker bra på depresjon, kanskje ikke like bra på angst. Brukt lamictal for angst tidligere med god effekt. Usikker på om disse kan kombineres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Del Skrevet 10. februar 2024 Jeg ble veldig flat av den, dessverre.. Anonymkode: cc61c...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Del Skrevet 11. februar 2024 Reddningen for ekteskapet vårt! Mannen har hatt angst og depresjoner i ca ti år, forsøkt andre medisiner, men dårlig effekt. Etter han startet med brintelix har jeg fått en ny mann, og han selv nytt litt. Kan fortsatt ha tedens til angst, men i mye mindre grad og håndterbart. Anonymkode: c78c2...a0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virpi Skrevet 12. februar 2024 #6 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg bruker den mot generalisert angst og gjentatte depressive episoder… Fungerer fint på den måten at de anfallene jeg får nå er lettere å håndtere. Men prøvde både Zoloft og Efexor før det, og de fungerte ikke. Så det er vel individuelt og noen ganger må man prøve seg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #7 Del Skrevet 12. februar 2024 Ble ekstremt flat og likegyldig til alt, dessverre… Anonymkode: cc61c...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #8 Del Skrevet 13. februar 2024 Dere som tar Brintellix, tar dere om morgen eller kveld? Jeg har nettopp begynt å ta de. 5 dager siden. Føler angsten forverres i timene etter jeg har tatt tabletten, før det roer seg igjen om kvelden. Noen som har gjort seg noen erfaringer? Anonymkode: db33d...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #9 Del Skrevet 13. februar 2024 Et siste spørsmål, har merket jeg må tisse mye oftere etter inntak av Brintellix, begynner ca. en time etter jeg tar tabletten, og letter litt ut over ettermiddagen. Enormt irriterende. Anonymkode: db33d...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #10 Del Skrevet 13. februar 2024 Har gått på den i snart åtte år. Helt avgjørende for meg for å bli bedre av depresjon og holde meg fungerende. Har ingen bivirkninger, noe jeg har fått ekstremt mye av på andre antidepressiva. Anonymkode: 92bed...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #11 Del Skrevet 13. februar 2024 Tar den, og er veldig fornøyd. Tar 10 mg morgen, og kveld. Eneste er at jeg craver karbohydrater, og blir ufattelig hard i magen av den... Men siden den funket utrolig bra på sinnstilstand og humør, tenker jeg at det er verdt det. Anonymkode: ecf2c...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå