Gå til innhold

Hvor mange damer liker åpent forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det like gøy om det er lov? 

Jeg likte å se eksen flørte på ferie, hun var aldri utro ifølge hun

Liker når det ikke er lov 

Anonymkode: 62772...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne være i et åpent forhold. Mitt inntrykk er at svært få/ingen menn vil at dama deres skal være det. Men det kan gjerne gjelde dem selv😂

Anonymkode: daefb...51a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil kun dama skal ha det åpent, så lenge hun klarer å ha nok sex med meg også

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe for meg. 

Anonymkode: bbfda...94d

• Liker 1
Skrevet

Kunne aldri vært i ett åpent forhold der vi gjorde ting bak ryggen til hverandre. Men vi har 3 kanter, og sex med par. Men da er begge tilstede. Var veldig skeptisk i begynnelsen, var livredd for hvordan det ville være å se han med en annen dame. Men han liker det, fordi han liker å se på at jeg har det godt. Å jeg merker at han er mest opptatt av meg, selv når han ligger med noen andre, så det har ikke vært noe problem til nå, bare gøy 🥳

Anonymkode: 7757c...ea6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg elsker å ha lov å være meg selv. 

Elsker at kjære kan få være seg t selv. 

Jeg elsker at vi kan være oss selv, både sammen og hver for oss. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil gjerne være i et åpent forhold. Mitt inntrykk er at svært få/ingen menn vil at dama deres skal være det. Men det kan gjerne gjelde dem selv😂

Anonymkode: daefb...51a

Rent statistisk så er det kvinnene som ikke vil at mannen skal ligge med andre, men at det er helt uproblematisk at de selv har sex. 

Anonymkode: b4db0...a59

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Rent statistisk så er det kvinnene som ikke vil at mannen skal ligge med andre, men at det er helt uproblematisk at de selv har sex. 

Anonymkode: b4db0...a59

Dette! Det mest vanlige er at dama blir knullet av andre menn. Er svært sjelden ei dame lar mannen ha sex med andre. 

Anonymkode: 487f7...c18

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er ute etter et statistisk svar, så er flertallet imot. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ofte handler åpne forhold om at en egentlig ikke er interessert i et fast forhold, er egentlig sammen med noen andre, vil ut av forholdet, vil leve ut bi/homo-tendenser. Er kona med, kan en gjøre det samtidig som en beholder fasaden/vennskapet/tryggheten etc. For noen er det kanskje ikke å gi opp, men det de kan få til, basert på følelsesmessig tilknytning, eller at noen prostituerte var der før kona etc.

Endret av Hoia
Skrevet

For min del kunne gjerne mannen min ligget med andre, for jeg har ikke noe sexlyst. Men selv om jeg har foreslått det, er det ikke ønskelig for ham, da han helst vil ha sex i forhold. Vi er midt i 40- årene.

Anonymkode: 4d6ae...f69

• Liker 1
Skrevet

Mannen vil at jeg skal ligge med andre. Jeg tenner kun på han. Vi har et luksusproblem. 

Anonymkode: 1878b...4ab

Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg åpent forhold. Jeg liker at mine seksuelle tanker handler om ham og hans om meg. 💜

Jeg tror rett og slett at hvert par må finne ut hva som passer for dem. 

• Liker 1
Skrevet

Åpent forhold er ikke noe for meg/oss. Men jeg kunne godt ha tenkt meg å involvere andre. Altså trekant, partnerbytte e.l. Men mannen min vil ikke, så da får jeg nøye meg med tanken.

Anonymkode: 4a031...f5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åpent forhold er ikke noe for meg/oss. Men jeg kunne godt ha tenkt meg å involvere andre. Altså trekant, partnerbytte e.l. Men mannen min vil ikke, så da får jeg nøye meg med tanken.

Det du egentlig ønsker er å kunne ha sex med andre menn og at han tenner på det kanskje? Det er ganske normalt at damer i forhold har sex med andre menn, men ikke motsatt😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det du egentlig ønsker er å kunne ha sex med andre menn og at han tenner på det kanskje? Det er ganske normalt at damer i forhold har sex med andre menn, men ikke motsatt😊

Vel, jeg er heterofil kvinne, så ja, jeg tenner på menn, og når jeg sier at jeg kunne tenke meg å involvere andre i sexlivet så er det jo logisk nok hovedsaklig menn jeg ser for meg. Åpent forhold betyr vel at man har sex med andre uten at partner er med, og jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med andre menn uten at mannen min deltar/ser på, så åpent forhold er ikke noe jeg ønsker. Men jeg kunne også godt tenke meg å se på at min mann har sex med en annen kvinne. Men han vil ikke.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kunne aldri vært i ett åpent forhold der vi gjorde ting bak ryggen til hverandre. Men vi har 3 kanter, og sex med par. Men da er begge tilstede. Var veldig skeptisk i begynnelsen, var livredd for hvordan det ville være å se han med en annen dame. Men han liker det, fordi han liker å se på at jeg har det godt. Å jeg merker at han er mest opptatt av meg, selv når han ligger med noen andre, så det har ikke vært noe problem til nå, bare gøy 🥳

Anonymkode: 7757c...ea6

Jeg støtter denne siden jeg opplever at da er dere sammen om det, og det kan gjøre at dere blir enda tryggere på hverandre. Fin tankegang, og bra at dere har funnet noe som passer for dere 👌

Skrevet

Jeg fikk det foreslått, vi prøvde oss litt frem, han likte det mer enn meg, han ville latt meg ha sex med noen. Jeg har kommet hjem kåt, men turte ikke si noe om det. Jeg har vurdert å pule eksen når vi snakker om det, jeg liker tanken, men ikke å utføre det

Skrevet

Jeg var i et åpent forhold i rundt fire år med eksen. Men grunnen til at vi åpnet forholdet var fordi jeg mistet litt følelsene for han, og var åpen om det og ønsket å finne løsning - og han var positiv til åpent forhold mens vi finner ut av ting.

Da prøvde åpent forhold og finne tilbake til hverandre, men det gikk ikke og det føltes så feil når han ikke klarte å møte noen å ligge med mens jeg ligget rundt. Jeg slo opp til slutt, og så ikke vits å holde sammen når vi ikke hadde barn sammen og han fortjener noen som er tiltrukket til han. 

Er i monogamt forhold idag, og eneste grunnen jeg ser til å ha åpent forhold er om man mister lysten på hverandre. Men skal ikke ha åpent forhold igjen med mindre det blir barn inn i bildet og ønsker å være godt samarbeid. Forhåpentligvis vedlikerholder vi interessen, fordi en av grunnene det ikke gikk med eksen var at han aldri tok initiativ og forandret seg en del på kort tid. 

Anonymkode: 3b9f1...5ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...