Gå til innhold

Kjæreste som er egoistisk på alle måter HVA SKAL JEG GJØRE ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI, jeg er sammen med en som er 12 år eldre enn meg, vi har vært sammen i 4 år nå snart. Han jobber i utebransjen og er veldig opptatt av å dekke sine egne behov ! han har voksne barn som ikke bor hjemme. jeg har en på 9 år som er hjemme når jeg ikke jobber - Jeg jobber turnus så hver gang jeg har først fri så er dattera mi hjemme ! Kjæresten min vil ikke bo sammen for han trives best å bo alene ! Jeg har fortalt at det hadde vært fint hvis han kunne kommet hjem til meg før han begynner å jobbe - jeg kunne ha laget Noe mat og vi kunne kanskje sett på noe film sammen ... jeg er veldig glad i nærhet ! og det ene tilbakemelding jeg får er at han må være tidligere på jobben sin -for å se hva slags folk det er ute og drikke før han begynner å jobbe 😕 ... Sex i dette forholdet er 1 gang i mnd ... jeg føler meg alene hele tiden og er veldig frustrert over det ! HAN synes at det er bare som det er ! i går jobbet han til kl 23 ... isteden for å komme hit så måtte han til katta si som var hjemme alene ... fikk melding kl 3 på natta at nå er han hjemme ! så han satt ute og drakk i 4 timer - hadde det vært sånn innimellom så er det helt innenfor, men det skjer jo nesten hver helg ! jeg er jo helt utslitt av mine egne tanker om han ikke er utro . når jeg sender melding til han om alt er fint så får jeg svar etter 3 eller 4 timer ... Han har prøvd å snakke med han om det men så får jeg tilbakemelding at det er jobben hans ! 

Jeg har spurt om vi kunne spist kveldsmat sammen på onsdag - jeg tenkte å lage noe godt og ta et glass men vin men han - men nei, da skal han dra til kamerat og overnatte der for han skal på jobb på torsdag morgen - så han orker ikke å stå opp kl 6 på torsdag for å rekke jobben ! 

Hva hadde dere gjort ? Jeg tror ikke jeg kan stole på han men er i tvil om det er hodet mitt som kødder - jeg er jo helt utslitt av dette her 

Anonymkode: 73738...7d0

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke giddet det. Sex 1 gang i mnd er jo ingentig. 

Anonymkode: f4f42...8df

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde ikke vært sammen med noen jeg hadde vært så oppgitt over. 

Anonymkode: 675b0...b3d

• Liker 9
Skrevet

Vel, jeg ville kanskje sagt  "  He's just not that into you" ... Han viser jo ikke akkurat respekt... 
Hvorfor vil du være sammen med en sånn som ikke gir mer enn det?

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har to valg:

1. Være sammen med en som ikke gir deg det du trenger i et forhold, og du vil kjenne på økende frustrasjon og bitterhet. Du vil få dårligere og dårligere selvfølelse. 

2. Gjøre det slutt og finne en partner som passer deg bedre. 

• Liker 10
Skrevet

Vel, i mine øyne er ikke det du beskriver et kjæresteforhold. Du sier at dere "har vært sammen i 4 år", men lurer litt på hva som er "sammen" i den relasjonen du beskriver? 

Hvis det er en kjæreste du ønsker å ha, så tror jeg faktisk at du må finne en annen som faktisk vet hva det vil si å være i et forhold. Det høres ut som om han lever et singelliv. Beklager.....

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva hadde dere gjort ? Jeg tror ikke jeg kan stole på han men er i tvil om det er hodet mitt som kødder - jeg er jo helt utslitt av dette her 

Hadde lett gjort det slutt og funnet noen som virkelig bryr seg om meg. 

Anonymkode: 7711a...03b

• Liker 3
Skrevet
Frk Midnattsol skrev (3 minutter siden):

Vel, i mine øyne er ikke det du beskriver et kjæresteforhold. Du sier at dere "har vært sammen i 4 år", men lurer litt på hva som er "sammen" i den relasjonen du beskriver? 

Hvis det er en kjæreste du ønsker å ha, så tror jeg faktisk at du må finne en annen som faktisk vet hva det vil si å være i et forhold. Det høres ut som om han lever et singelliv. Beklager.....

Vi er sammen innimellom men der og da er ikke snakk om nærhet i det hele tatt - når det passer han ! Det har vært sånn at jeg har vært hjemme alene og han satt og spist lunsj med venner 3 min unna meg ... jeg trodde han skulle komme innom ... men nei ... han dritter i meg ... og jeg sitter og venter på han 😕 føler meg så dum :( 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde ikke giddet det. Sex 1 gang i mnd er jo ingentig. 

Anonymkode: f4f42...8df

Jeg vet ... i begynnelsen hadde vi fantastisk sex men nå er det 1 gang i mnd ... jeg har sagt rett ut at dette er ikke noe for meg ... men så ble det enda verre etter den samtalen ...

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ... i begynnelsen hadde vi fantastisk sex men nå er det 1 gang i mnd ... jeg har sagt rett ut at dette er ikke noe for meg ... men så ble det enda verre etter den samtalen ...

Men kjære deg, han driver bare og ghoster deg for å slippe å slå opp direkte. Hvorfor finner du deg i det, be han dra til helvete og finn en bedre fyr. 

Anonymkode: 2f3ea...da1

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvor lenge har han vært sånn?

Jeg hadde nok tenkt at dette er en fyr som egentlig ikke har lyst til å være sammen med meg lenger.

Anonymkode: 88e90...814

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

HEI, jeg er sammen med en som er 12 år eldre enn meg, vi har vært sammen i 4 år nå snart. Han jobber i utebransjen og er veldig opptatt av å dekke sine egne behov ! han har voksne barn som ikke bor hjemme. jeg har en på 9 år som er hjemme når jeg ikke jobber - Jeg jobber turnus så hver gang jeg har først fri så er dattera mi hjemme ! Kjæresten min vil ikke bo sammen for han trives best å bo alene ! Jeg har fortalt at det hadde vært fint hvis han kunne kommet hjem til meg før han begynner å jobbe - jeg kunne ha laget Noe mat og vi kunne kanskje sett på noe film sammen ... jeg er veldig glad i nærhet ! og det ene tilbakemelding jeg får er at han må være tidligere på jobben sin -for å se hva slags folk det er ute og drikke før han begynner å jobbe 😕 ... Sex i dette forholdet er 1 gang i mnd ... jeg føler meg alene hele tiden og er veldig frustrert over det ! HAN synes at det er bare som det er ! i går jobbet han til kl 23 ... isteden for å komme hit så måtte han til katta si som var hjemme alene ... fikk melding kl 3 på natta at nå er han hjemme ! så han satt ute og drakk i 4 timer - hadde det vært sånn innimellom så er det helt innenfor, men det skjer jo nesten hver helg ! jeg er jo helt utslitt av mine egne tanker om han ikke er utro . når jeg sender melding til han om alt er fint så får jeg svar etter 3 eller 4 timer ... Han har prøvd å snakke med han om det men så får jeg tilbakemelding at det er jobben hans ! 

Jeg har spurt om vi kunne spist kveldsmat sammen på onsdag - jeg tenkte å lage noe godt og ta et glass men vin men han - men nei, da skal han dra til kamerat og overnatte der for han skal på jobb på torsdag morgen - så han orker ikke å stå opp kl 6 på torsdag for å rekke jobben ! 

Dere lever helt i like liv, har ulike ønsker og ulike behov. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor du ønsker å være i forholdet videre engang.  

Anonymkode: 5ccec...95e

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er du sammen med ham når du er så misfornøyd?

Anonymkode: 6091b...45b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor er du sammen med han?

Det undrer meg så mye når damer skriver slike oppgitte innlegg. Ser de ikke at den personen drar deg ned å gir deg hodebry?🙈 Du vil jo være lykkeligere alene. Det kan jeg garantere utifra det du skriver. 

En kjæreste skal GI deg glede...ikke hodebry og frustrasjon. Milde mor ...dump fyren!!!😳

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor fortsetter fi med han. Du vil jo videre i forholdet, noe han åpenbart ønsker. Jeg tror ikke dere får et øykkeligere samliv om du presser han inn i en rolle ha ikke vil ha. Dere jar vært kjærester i 4år, og han er ikke engang interessert i å snakke om samboerskap. Hvor mye lengre tenker du at du skal gi han. Med mindre du ønsker denne særboer stilen selv da

Anonymkode: 709bc...cb3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Men i all verden, Ts. Du vet at du faktisk kan ta valg for deg selv og har full kontroll over deg selv og ditt liv, sant?

Jeg forstår ikke hvorfor du velger å sitte der og vente og vente og gå rundt med masse frustrasjon hele tiden, når du enkelt kan velge å være fri fra frustrasjonen. Du kan bli fri fra all den frustrasjon nå, akkurat i dette øyeblikket, om du ønsker. Også kan du bruke all den energien på barnet ditt istedenfor. 

Dere ønsker å leve forskjellige liv. Dere har forskjellige behov. Og helt ærlig, han er ikke spesielt interessert.

Slå opp og finn deg en mann som ønsker det samme ut av livet som deg.

Anonymkode: 3ac9d...cc5

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Vi er sammen innimellom men der og da er ikke snakk om nærhet i det hele tatt - når det passer han ! Det har vært sånn at jeg har vært hjemme alene og han satt og spist lunsj med venner 3 min unna meg ... jeg trodde han skulle komme innom ... men nei ... han dritter i meg ... og jeg sitter og venter på han 😕 føler meg så dum :( 

Her sitter du og leker en martyrolle. Du driver en form for selvskading og sitter etterpå og trykker deg ned i negative tanker. Du må ta tak i eget liv og velge seg hva du ønsker deg. Velger du å bli i forholdet så må du innse at det er sånn han er. Eller gå. Som 99% av alle damer ville gjort i forhold med en sånn type mann. Den eneste du kan kontrollere er deg selv, så ta et aktivt valg om hvordan du ønsker å leve ditt liv, og hvilket forhold du vil være i. 

Tenk hva du lærer barnet ditt..

Anonymkode: 50d6c...0bb

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Du må jo gå fra han, han driter jo i deg, og behandler deg dårlig. 

Anonymkode: ca665...413

Skrevet

Du bor ikke sammen med han? Da ville jeg låst døren og sagt drit og dra og gå og lek idiot med noen andre. Hvorfor piner du deg selv???? La han stikke og låse seg inn i rom med noen andre. Ditt humør og psyke påvirker jo din evne til å være mor og det fortjener ikke ditt barn for at du på død og liv være sammen med en taper uten substans. 

Anonymkode: 78737...943

• Liker 2
Skrevet

Han der vil være ungkar i et forhold, noen ganger må man ikke være med noen for enhver pris. Når han er mere opptatt av og være ute en og tilbringe noe tid med deg. Så er det på tide og gi han et tupp ut av livet ditt. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...