Gjest kaffekjerring Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Jeg ønsker meg en liten kaffetrakter, som trakter ca 0,5-0,75 l kaffe. Har sett sånne for en stund siden, men nå finner jeg det ikke noe sted!! Vet DU hvor jeg kan få ta i det??
Nella Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Har sett i kaffe/te butikk og så tror jeg at jeg har sett det på clas ohlson eller en lignende butikk. En sånn liten som trakter rett i en kopp.
Lealaus Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 De har sånne på Expert også. Husker dog ikke prisen :-/
Gjest Gjest_gaja_* Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 i danmark får du kjøpt trakter uten maskin; altså en enkel trakt som du har filter og kaffi oppi, setter på en kopp eller kanne, og så heller kokende vann gjennom. funker utmerket, er veldig liten, enkel og grei, og så koster den ca 30 kr
Shea Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Expert har nettopp kjørt tilbud på 0,75l traktere fra Moccamaster til meget lav pris. Kjempegod trakter. Dem har også brukt å hatt en koppstrakter.
Pasha Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Har sett ulike typer av små traktere på jernia, clash olson, biltema, torshov..
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Expert har ikke annonsert moccamaster med 0,75l, den er 1 liter nemlig. normal pris 799,- åsså den kaffetrakteren med to kopper de selger på expert er en princess og koster ca 200 kr Expert ansatt
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Expert har ikke annonsert moccamaster med 0,75l, den er 1 liter nemlig. normal pris 799,- åsså den kaffetrakteren med to kopper de selger på expert er en princess og koster ca 200 kr Expert ansatt ← Jobber du hos Expert? Kanskje du kan svare meg på en ting som jeg har lurt på i mange år nå. Hvorfor har ikke Expert.no priser på produktene? Man blir i stedet bedt om å sende en prisforespørsel til en butikk i nærheten, og skjema og greier er jo der, så det er greit nok. Men det er jo ganske tungvint. Folk flest liker jo å kunne gå inn på en nettbutikk og sjekke prisene der. Jeg har i alle fall mange ganger skippet Expert nettopp pga. det. Og heller sjekket priser på Elkjøp f. eks. og endt opp med å gå der å handle i stedet. Nå ser jeg at det har kommet nettbutikk. Men, jeg mener ikke priser for å handle på nett. Jeg mener priser på produkter som finnes i butikken. *gruble* :klø: NB! ikke meningen å klage min nød tid deg altså - dette er jo ikke din feil. Jeg bare lurer veldig på om det er en grunn for at det er slik? Endret 2. februar 2006 av nostalgia
Gjest Kaffekjerring Skrevet 2. februar 2006 #10 Skrevet 2. februar 2006 Jeg tenker ikke på de trakterne som trakter rett i kopp, de jeg tenker på ser ut som en vanlig kaffetrakter, men mindre. Trenger ikke en stor når jeg bare skal trakte morgenkaffe til meg selv...
Pasha Skrevet 2. februar 2006 #11 Skrevet 2. februar 2006 En sånn en? trakter 1 stor kopp kaffe Bilde av trakter
Gjest Kaffekjerring Skrevet 3. februar 2006 #12 Skrevet 3. februar 2006 JA!!!!! Det har du typen jeg ønsker meg IdaH, hvor er den å få kjøpt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå