AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Del Skrevet 10. februar 2024 Hei! Hadde innsett av blasto på mandag som var. Når burde det slå ut på "vanlig" test? Anonymkode: 150e6...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. februar 2024 #2 Del Skrevet 10. februar 2024 I dag. 10 dpo skal man normalt sett se strek ved produksjon av hcg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Del Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hei! Hadde innsett av blasto på mandag som var. Når burde det slå ut på "vanlig" test? Anonymkode: 150e6...818 Det burde slå ut i dag. Hos meg fikk jeg positiv test dag 4 etter innsett, 9dpo. Anonymkode: a9a99...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 10. februar 2024 #4 Del Skrevet 10. februar 2024 En blasto kan oppholde seg i livmoren i inntil 3 dager før den fester seg. Så spørs det hvor raskt kroppen din produserer hcg. I teorien burde den kunne slå ut i dag, men en negativ test i dag kan være falsk. Det er en grunn til at klinikkene setter testdag slik de gjør. For å hindre falske negative tester og redusere sjansen for oppdagelse av kjemiske graviditeter som ikke er positiv ved test dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 10. februar 2024 #5 Del Skrevet 10. februar 2024 Takk for svar,selv om drt ikke var helt det jeg håpet på. Men når dere sier at det burde slå ut idag da mener dere ikke tidligtest ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #6 Del Skrevet 10. februar 2024 Jeg satt inn blasto på en mandag, fikk svaaaaaaaaak strek lørdagen. Så svak at kun jeg så den med det jeg tipper var tunge strekøyne. Fikk litt mer antydning til strek søndag morgen, og tydelig strek så min mann så den også søndag kveld. Så nei, du «burde» ikke nødvendigvis få strek i dag. Er forøvrig fremdeles gravid i uke 35 med den blastoen🥰 Anonymkode: 4b4ac...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #7 Del Skrevet 10. februar 2024 Deseo skrev (52 minutter siden): Takk for svar,selv om drt ikke var helt det jeg håpet på. Men når dere sier at det burde slå ut idag da mener dere ikke tidligtest ikke sant? Jo, tidligtest. Anonymkode: a9a99...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå