AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Barnet vårt på 6 år har det siste døgnet klaget på at han får vondt i ei tann når han spiser. Er kun når jeg skal tygge mat. Når jeg presser på tanna kjenner han ingenting og jeg kan ikke se at det er betent eller noe rundt tanna.. Hva kan dette være? Og hva gjør vi nå når det er helg? Istad trillet tårene fordi han fikk så vondt når han skylle tygge frokosten sin...Han kan jo ikke gå rundt slik og tannlegekontoret åpner ikke før mandag 😞 Anonymkode: 7a74d...2f4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 *Er kun når HAN skal tygge mat skulle det stå selvfølgelig... Anonymkode: 7a74d...2f4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Stor sannsynlighet for at det er nye tenner/tannfelling som gjør vondt. Smertene trenger ikke å komme fra akkurat den ene tanna, for det er ikke så lett å kjenne akkurat hva som er vondt i en munn. Men spør en tannpleier/tannlege om de kan ta en titt, så slipper han å ha vondt uten å vite hva det er. Kanskje kan den tanna som gir smerter trekkes allerede nå. Anonymkode: 956d7...9b9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Stor sannsynlighet for at det er nye tenner/tannfelling som gjør vondt. Smertene trenger ikke å komme fra akkurat den ene tanna, for det er ikke så lett å kjenne akkurat hva som er vondt i en munn. Men spør en tannpleier/tannlege om de kan ta en titt, så slipper han å ha vondt uten å vite hva det er. Kanskje kan den tanna som gir smerter trekkes allerede nå. Anonymkode: 956d7...9b9 Jeg tenkte litt det samme men det er en hjørnetann i overkjeven..den skal vel ikke felles nå? Han har ikke engang mistet melketennene sine. Fått to permanente tenner i bakkant i nedkjeven..snakket faktisk med tannlegekontoret for en uke siden angående disse men fikk beskjed om å gi det litt mer tid (han ble 6 i år). Anonymkode: 7a74d...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå