Gå til innhold

Rødt flagg at han er så på så tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer om hvis fyren du dater en veldig på etter første date og om det kan virke som et rødt flagg i ettertid? 

Dater en fyr nå og han kom fra Bø for å besøke meg. Jeg bor i Drammen så det er et stykke unna. Han er veldig på nå og sier at han bare dater 1 om gangen og at han synes jeg er veldig hyggelig og pen og vil møte meg mere. Skal dra til han til helgen. 

Har ikke vært borti dette så tidlig i dating og luer på om dette er et rødt flagg? 

Noen som har noen erfaringer? 

Anonymkode: c5c4a...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som han viser at han ikke roter rundt andre og likte deg godt. Spørs om det er andre ting som har dukket opp som får deg til å trekke deg litt?

Hvis det blir 'love bombing' og press om å forplikte seg etter få dates dates/ikke rukket å bli kjent med hverandre ville det vært rødt flagg. 

Anonymkode: d1e26...f18

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor er dette røde flagg? At han kun dater en av gangen er jo bra, og at han gir deg komplimenter og vil treffes igjen er vel også bra? 

Hadde vært noe annet om han omtalte deg som kjæresten sin, sa han elsket deg, osv. 

Anonymkode: 2c148...e69

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Bø er rett borti gata fra Drammen. Så hvorfor skulle det være et flagg?

Anonymkode: 56432...584

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dater bare en av gangen og vil møtes igjen etter første date? Ja, nei, det høres jo helt forferdelig ut.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen som har erfaringer om hvis fyren du dater en veldig på etter første date og om det kan virke som et rødt flagg i ettertid? 

Dater en fyr nå og han kom fra Bø for å besøke meg. Jeg bor i Drammen så det er et stykke unna. Han er veldig på nå og sier at han bare dater 1 om gangen og at han synes jeg er veldig hyggelig og pen og vil møte meg mere. Skal dra til han til helgen. 

Har ikke vært borti dette så tidlig i dating og luer på om dette er et rødt flagg? 

Det er i det minste en tydelig indikasjon på at det kun er sex han er ute etter. Hadde han vært på jakt etter et kvinnen i sitt liv ville han selvsagt vært ikke vært fullstendig solgt etter bare en enkelt date. Med mindre han er helt idiot, da.

Anonymkode: d1f9e...7d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er jo bare 1,5 time i bil mellom Bø og Drammen, det er ikke langt! Men kom han uanmeldt, eller hadde dere avtalt det? Om det var avtalt så ser jeg ingen røde flagg foreløpig. 

• Liker 4
Skrevet

Hvis han bor i Bø, så er han sikkert litt desperat, ja 🤣

Men ærlig talt. 

"Han er så ivrig på å treffes etter første date, rødt flagg?" 

"Han er ikke så ivrig etter første date. Ikke interessert? Skal jeg ghoste ham?" 

"Han sender for mange meldinger, rødt flagg?" 

"Han sender så sjelden meldinger. Ikke interessert? Skal jeg ghoste ham?" 

"Han sa jeg er pen og liker meg og vil treffes igjen. Rødt flagg?" 

"Han ga meg ikke komplimenter. Ikke interessert? Skal jeg ghoste ham?" 

Kan ikke dere damer roe ned nervene og begynne å bruke hodet og de sosiale antennene snart? 

Det eneste jeg leser her er at du har møtt en fyr som er ivrig på å møte deg igjen... 

Kanskje han er seriøs og mannen i ditt liv og det var full klaff ved første blikk. Eller han er en kull-og-kast fyr. Kanskje han er drømmen eller totalt psycho. Hvem vet? - ingen her, i hvert fall. 

Jeg synes hjemmedater veldig tidlig er et tegn på null-og-kast. Men det får du bedømme selv, egentlig. Har dere tid til å bli kjent? Eller er sex hva det handler om? Ditt valg. 

Anonymkode: 84fc3...9ab

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er bedre med menn som dater flere 🙈

Anonymkode: 33af4...8c7

Gjest WhisperingWind
Skrevet

At han kun vil date én om gangen er tegn på modenhet.

Jeg datet to før jeg traff typen og alle 3 var på seriøs jakt og slettet appene etter date 2. De innså at om en virkelig vil bli kjent og bygge en relasjon så må en konsentrere seg om én om gangen.

Skrevet
1 minutt siden, WhisperingWind said:

At han kun vil date én om gangen er tegn på modenhet.

Jeg datet to før jeg traff typen og alle 3 var på seriøs jakt og slettet appene etter date 2. De innså at om en virkelig vil bli kjent og bygge en relasjon så må en konsentrere seg om én om gangen.

Kan man sette Tinder på pause slik at man blir "borte" for alle, inkl matcher og det hele, uten at man sletter alt? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er i det minste en tydelig indikasjon på at det kun er sex han er ute etter. Hadde han vært på jakt etter et kvinnen i sitt liv ville han selvsagt vært ikke vært fullstendig solgt etter bare en enkelt date. Med mindre han er helt idiot, da.

Helt solgt?! Fordi han gav daten komplimenter og vil sees igjen? Jeg antar at de har snakket noe sammen før de bestemte seg for å sees. Og hva skal han gjøre om han liker dama? Spille et spill og virke kald og gi inntrykk av at han ikke vil mer? Hvorfor spille spill? Liker man noen si det og vis det, gjør man ikke det så gå videre. 

Anonymkode: 85fc9...bc2

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan man sette Tinder på pause slik at man blir "borte" for alle, inkl matcher og det hele, uten at man sletter alt? 

Ja.

Og så kan du slette profilen om det blir dere senere.

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller som min kjæreste som ble øyeblikkelig klar på at jeg var drømmedama etter første date som varte i 14 timer🤷🏻‍♀️

Still going strong 🌹

Skrevet
27 minutter siden, WhisperingWind said:

Ja.

Og så kan du slette profilen om det blir dere senere.

Hvordan?? 

Sorry at jeg sporer av, men dette ble jeg nysgjerrig på, for jeg har prøvd å finne det ut. 

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan?? 

Sorry at jeg sporer av, men dette ble jeg nysgjerrig på, for jeg har prøvd å finne det ut. 

Er inne på innstillinger 😃

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan?? 

Du må trykke på slett profilen om jeg husker riktig også vil du få tilbud om å slette eller om å sette den på pause

Anonymkode: f412e...973

Skrevet
Jdz skrev (6 timer siden):

Dater bare en av gangen og vil møtes igjen etter første date? Ja, nei, det høres jo helt forferdelig ut.

Ja, STORT farevarsel. 😂 Og så fra Bø, da gitt! Og kjøre 1,5t for å møte noen man liker!?! Nei, dette kan aldri gå godt. Sikkert en øksemorder. 🤦

Anonymkode: 1af39...9c0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, herregud, for et rødt flagg... tenk at en mann vil investere i en av gangen og gir henne noen hyggelige komplimenter. Han er jo helt sprø, bli kvitt han. Det han burde gjøre er å ligge rundt med masse damer også hvis du er heldig så kanskje han gidder å gå på date nummer to med deg. Det er sånne menn som man burde date. 

:roll: 

Anonymkode: f412e...973

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte mennesker har overlevd svangerskap og fødsel. 

Anonymkode: 85f11...905

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...