Gå til innhold

Vi har vært sammen i over et år og jeg fant ut at han er gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant instagrammen hennes, og så at hun publiserte bilder av dem sammen der hun skrev «my handsome man». Hun bor i et annet land, og de er gift. 

Jeg har hatt mistanker før og har spurt han, men han sverget på Gud at han ikke er det. Så mange ganger rett oppi ansiktet mitt. Samtidig har det alltid skurret her, han ville ikke la meg gå, men samtidig lagde unnskyldninger om hvorfor vi ikke kunne være sammen i lengden. Dette har ødelagt meg og jeg er på bunn. Som et tegn fra klar himmel kom jeg over profilen hennes i dag og fikk det endelige svaret: fyren er et avskum. Det gjør utrolig vondt akkurat nå, men jeg vil konfrontere han ansikt til ansikt.

Hvordan skal jeg gjøre dette? Jeg vil at det skal gjøre så vondt som mulig for han. 

Anonymkode: 7b0f0...32e

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si akkurat hva du mener om han, at han er avskum. Ikke forvent at han sier dette til dama selv, så da sender du melding til dama hans. Da får han forhåpentligvis vondt når hun finner ut av det. 

Anonymkode: 7c63d...a9b

• Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Si akkurat hva du mener om han, at han er avskum. Ikke forvent at han sier dette til dama selv, så da sender du melding til dama hans. Da får han forhåpentligvis vondt når hun finner ut av det. 

Problemet er at vi ikke snakker samme språk, og hun kommer fra et land hvor de er lært å høre på mannen. Tror ikke hun kommer til å tenke noe å særlig over dette, og han kan komme med forskjellige type løgner som hun kommer til å tro på..

Skrevet

Dere har vel kommunisert på en måte selvom dere ikke snakker samme språk. Vis han i det minste den midterste fingeren siste gang du møter han.

Hva denne damen tror på og ikke får du ikke styrt, men det vondeste for han vil jeg tro er å miste dere begge. Noe han også fortjener.  

• Liker 2
Skrevet

Ikke si at du vet. Bare send han en melding om at du ikke syns dere passer sammen likevel, og at du er på jakt etter noe bedre. Hvis du vil såre han er det best å vise at du ikke bryr deg om han.

Anonymkode: 5116d...656

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Du kan jo sende henne noen bilder av deg og ham sammen, så ser hun med egne øyne hvordan han holder på. Trenger egentlig ikke skrive så mye når du har bilder.

Hun bør få vite hvordan han er, og så holder du deg langt unna ham etterpå.

Anonymkode: 7d66d...271

Skrevet

Tror ikke jeg hadde begynt å røre for mye i ei gryte her. Tror jeg at jeg bare hadde trukket meg rolig ut av en relasjon med en mann jeg tydeligvis ikke kjente så godt som jeg trodde, likevel. Hadde ikke vært helt trygg på at det ble mottatt helt ok at man sladrer til kona...

Anonymkode: 0995b...d05

• Liker 4
Skrevet

Ville gitt lyd til kona og komme med bevis. Beste hevnen mot fyren er å stille seg utilgjengelig, og leve ditt beste liv. 

Anonymkode: e4431...9d1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke jeg hadde begynt å røre for mye i ei gryte her. Tror jeg at jeg bare hadde trukket meg rolig ut av en relasjon med en mann jeg tydeligvis ikke kjente så godt som jeg trodde, likevel. Hadde ikke vært helt trygg på at det ble mottatt helt ok at man sladrer til kona...

Tenker hun sparer tid og energi til kona, som mest sannsynelig finner ut på senere tidspunkt når han finner seg andre damer. Hun trenger ikke å motta det bra og dumpe han, bare gi informasjon og hun gjør hva enn hun vil med det. Men da har hun foten inn i å vite hva slags mann hun har. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fant instagrammen hennes, og så at hun publiserte bilder av dem sammen der hun skrev «my handsome man». Hun bor i et annet land, og de er gift. 

Jeg har hatt mistanker før og har spurt han, men han sverget på Gud at han ikke er det. Så mange ganger rett oppi ansiktet mitt. Samtidig har det alltid skurret her, han ville ikke la meg gå, men samtidig lagde unnskyldninger om hvorfor vi ikke kunne være sammen i lengden. Dette har ødelagt meg og jeg er på bunn. Som et tegn fra klar himmel kom jeg over profilen hennes i dag og fikk det endelige svaret: fyren er et avskum. Det gjør utrolig vondt akkurat nå, men jeg vil konfrontere han ansikt til ansikt.

Hvordan skal jeg gjøre dette? Jeg vil at det skal gjøre så vondt som mulig for han. 

Få ekteskapet annullert da vel.........Og drit i denne taper personen.... Men! Du virker like tafatt (eller trollete) som skrivestilen. Han og hun om en annen.... Tror du vet best selv hva du bør gjøre her hvis dette er reelt.

Anonymkode: 06ba5...f7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tenker hun sparer tid og energi til kona, som mest sannsynelig finner ut på senere tidspunkt når han finner seg andre damer. Hun trenger ikke å motta det bra og dumpe han, bare gi informasjon og hun gjør hva enn hun vil med det. Men da har hun foten inn i å vite hva slags mann hun har. 

Jeg skjønner det, men jeg personlig hadde vært redd for hva mannen kunne funnet på. Sikkert litt skremt av statistikker for partnervold og det som verre er for tiden, men jeg personlig hadde vært litt forsiktig med å "oppskake" en person jeg tydeligvis ikke kjente, likevel.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Problemet er at vi ikke snakker samme språk, og hun kommer fra et land hvor de er lært å høre på mannen. Tror ikke hun kommer til å tenke noe å særlig over dette, og han kan komme med forskjellige type løgner som hun kommer til å tro på..

«My handsome man»? Så du snakker ikke engelsk?

Fra en som er gift med ei som kommer fra «et land hvor de er lært å høre på mannen»: Det er absolutt ingen land i verden hvor kvinner bare lar utroskap passere. 

Anonymkode: c482b...b94

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner det, men jeg personlig hadde vært redd for hva mannen kunne funnet på. Sikkert litt skremt av statistikker for partnervold og det som verre er for tiden, men jeg personlig hadde vært litt forsiktig med å "oppskake" en person jeg tydeligvis ikke kjente, likevel.. 

Kjenner ikke fyren, hvis han har slike tendenser er beste å bare fordufte. Tanken er at om det er alminnelig ikke-voldelig, utro fyr, er det fint å gi liten pip. Personlig ville satt pris på slikt informasjon hvis min partner viste seg å ha et dobbeltliv, enn å finne ut senere. Spesielt hvis man er barnløs og i den alderen man begynner å tenke på barn. Tror de fleste ville prefert å etablere familie med noen som er trofast, ikke helt bra for barn hvis konflikter oppstår i ettertid når grums dukker opp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt poeng, jeg er enig.

En skal være forsiktig, særlig siden TS sin kjæreste antagelig er av utenlandsk opprinnelse, og det skriver jeg fordi mange kulturer er svært rigide hva angår saker som dette

Anonymkode: 7d66d...271

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

«My handsome man»? Så du snakker ikke engelsk?

Fra en som er gift med ei som kommer fra «et land hvor de er lært å høre på mannen»: Det er absolutt ingen land i verden hvor kvinner bare lar utroskap passere. 

Anonymkode: c482b...b94

Jo, det er det absolutt. Så lenge det gjøres i stillhet. Flere asiatiske kulturer, og afrikanske, har denne innstillingen. Likeverdig respekt er ikke kommet like langt der enda, dessverre.

Anonymkode: d7dc6...188

Skrevet

Ghoste han totalt! Ikke svar og ikke gi han noe oppmerksomhet/forklaring osv. Totalt stillhet fra din part uten at han får vite hvorfor er helt jævlig for han å kjenne på👏👍

For å få til dette så må du nok beskytte deg selv ved å blokkere han på alle mulige platformer du vet om han kan ta kontakt med deg. 

• Nyttig 2
Skrevet
Fighter83 skrev (2 timer siden):

Ghoste han totalt! Ikke svar og ikke gi han noe oppmerksomhet/forklaring osv. Totalt stillhet fra din part uten at han får vite hvorfor er helt jævlig for han å kjenne på👏👍

For å få til dette så må du nok beskytte deg selv ved å blokkere han på alle mulige platformer du vet om han kan ta kontakt med deg. 

Enig, dette er absolutt det tryggeste for deg, du vet aldri hva folk kan finne på i desperasjon.

En bekjent av meg ble knivstukket og drept av eksmannen da de skulle signere dokumenter ifb skilsmisse, en fyr som overhodet ikke hadde voldelige tendenser fra før av. 

Anonymkode: d70fd...035

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...