Lucky? Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Lurer på deres erfaringer med brudepike/brudesvenn? Hvor gamle bør de være?
Grooo Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Kommer helt ann på hva du "forventer" av dem det... Vi hadde søstern min som var 12 og en nevø som var 2 og et halvt. Han ville plutselig ikke mer nå har hadde gått opp halve midtgangen, men helt ok det! Hehe... Bildene ville han stort sett være med på, vi passet på å ta bilder med ham først.
Elise_ Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Jeg ville nok hatt jenta mi som brudepike uansett om hun hadde vært 1, 3 eller 5 år. Selv var jeg brudepike som 10-åring, og syns selv at jeg var for gammel til det. Syns det ser teit ut på bildet å ha bare ei brudepike som var såpass stor.
*Emma* Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Dattern min kommer til å være 2 år. (Sønnen min på 7 er så sjenert at han vil ikke og da slipper han.) Var selv brudepike da jeg var hmmmmm kan det ha vært 6?! Og jeg husker det enda som en av de beste dagene "i livet mitt" ...(på det tida ihvertfall )
LindaL Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 jeg skal ha lillesøsteren min,hun er da 7 når vi gifter oss,,,,,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå