AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Skrevet 9. februar 2024 Er en dame i 50 årene. Har aldri brydd meg om rens, dagkrem, nattkrem eller sminke. Begynte I ny jobb i august 23, som innebærer nærkontakt med personer uten verbalspråk, og hvor frustrasjon og sinne kan komme ut som kloring eller klyping. Det merkes på huden, den er sår og rød etter jobb, og jevnlig har den små kloremerker. Har tenkt jeg må beskytte huden min bedre, hva er KG sine anbefalinger? Anonymkode: 281e6...25b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Skrive avvik på jobb, først og fremst 🙈 Men så til det du egentlig spør om, sørge for at barrierefunksjonen i huden er så god som mulig. Greit kosthold, nok vann/væske. Av hudpleie ville jeg fokusert på noe som ikke er så krevende at du ikke bruker det. Kanskje en mild rens hvis du føler du trenger det, Cerave sin fra apoteket er billig og god. Så en fuktighetskrem, kan bruke feks Cerave, Cetaphil, La Roche Posay ellerno fra apoteket. Trenger ikke være dyrt eller fancy. Se hvilken du liker konsistensen på. Bonuspoeng hvis du klarer å legge til solfaktor/solkrem Hvis du etterhvert ser at du bruker produktene og vil være mer avansert kan du bruke mer tid og penger på serum og kremer og rens og styr, men ikke gjør det for komplisert i starten Anonymkode: 17e85...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Jeg ville gått for en litt rik fuktighetskrem, og kanskje noe å rense ansiktet med etter jobb. Velg i tilfelle en rens som er mild mot huden. Anonymkode: f6587...de2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 Da bør du først og fremst ha mer rettigheter på jobb. Du kan ikke risikere få skader i ansikt,øyne osv. Ellers anbefales det jo rense huden morgen og kveld. Bruk natt og dag krem med solfaktor og fukt. Anonymkode: b3256...1ff
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #5 Skrevet 13. februar 2024 Herregud bytt jobb. Høres ikke ut som en trygg nok arbeidsplass med nok folk. Anonymkode: 4157d...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå