Gå til innhold

Du som har gått ned en del vekt, rundt 70 kg, har du mye løs hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 75kg så langt og ingen tror på meg at det er så mye. Fordi jeg har for lite løs hud og det ser ikke ut som et skrekk eksempel for vektnedgang. Har sett bilder og videoer av andre på nett som har gått ned 30+ kg og har ekstremt med løs hud som dingler, henger og må pakkes vekk under klær. Jeg har ingenting som må gjemmes eller henger. Dingler gjør det, men det er å forvente og ikke noe ekstremt. 

Gått fra 140 kg til 65 kg. Er 167 høy. Tok ca 2 år å gå ned. 

Jeg vil si jeg bar mesteparten av vekten på pupper, rumpe og lår. Magen var stor, men ikke unormalt stor eller "wow, for en gedigen mage!". Var ganske jevnt over feit. 

Har aldri trent en dag i mitt liv og det vises. Jeg har tydelig delte magemuskler på grunn av overvekt. Det ser ut som at jeg har vært gravid minst 4 ganger, men har aldri vært gravid. Magen henger ikke stort, en håndfull fett og hud å ta tak i. Ser rett og slett lat og slapp ut med noen kilo ekstra, noe jeg også er og har. 
Det har gått hardest utover puppene som er tomme poser med hud som henger ned til knærne. Jeg hadde alt for store pupper som var helseskadelig, så rygg, nakke og skuldre er fornøyde nå. Puppene mine nå får en hver mann til å grine av skuffelse, men det er deres problem. De ser bra ut i riktig BH, så det er bra nok for meg. Men så klart, hadde jeg hadde penger til det så hadde jeg operert dem. 
Ellers så har jeg ikke hud som har behov for å opereres. 

Magen henger slik som første bilde. Huden ser ut som bilde nr 2, bare litt flere streker av løs hud og strekkmerker. Har en hakket større mage på grunn av fedme og ekstra kilo fortsatt. 
close-up-of-woman-s-belly-with-stretch-mark-loose-lower-abdomen-skin-she-fat-after-pregnancy-baby.jpgclose-up-of-womans-excess-skin-after-losing-weight-.jpg

Kan ikke legge ut bilde av min mage eller kropp på grunn av alt for mange tatoveringer. Men de to bildene ligner veldig, bare noen kilo mindre. 

Hvor mye løs hud har du og hvor mye har du gått ned? 
Er litt redd for at når de siste kiloene er borte så kommer løs huden.

Anonymkode: 9b43a...dcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned 61 kilo, og på min kropp er det egentlig ingenting som dingler eller henger. Magen min er litt slapp, men helt uten heng. Brystene mine er fortsatt ganske ok, men er noe slappe i forhold til hvordan de en gang har vært. Kirurgen jeg var hos sa det var ingen ting å gjøre.  Jeg har jo litt løsere mage da, det er sant, men jeg lever greit med det og er glad jeg ikke har trengt noen operasjoner.  Generelt litt slappere i fisken enn jeg en gang var. Ingen strekkmerker. Har født et barn. Det er jo ikke min fortjeneste, har ikke trent under vektnedgangen heller, er nok heldig med hvordan huden trekker seg sammen. 

Anonymkode: fd301...b1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har gått ned 61 kilo, og på min kropp er det egentlig ingenting som dingler eller henger. Magen min er litt slapp, men helt uten heng. Brystene mine er fortsatt ganske ok, men er noe slappe i forhold til hvordan de en gang har vært. Kirurgen jeg var hos sa det var ingen ting å gjøre.  Jeg har jo litt løsere mage da, det er sant, men jeg lever greit med det og er glad jeg ikke har trengt noen operasjoner.  Generelt litt slappere i fisken enn jeg en gang var. Ingen strekkmerker. Har født et barn. Det er jo ikke min fortjeneste, har ikke trent under vektnedgangen heller, er nok heldig med hvordan huden trekker seg sammen. 

Ja, jeg brukte tre år på nedgangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...