Gå til innhold

Sirkeltrening hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Jeg trener tre ganger på studio i uken. En sirkeltreningsøkt (3 ×3, 60 min),  en spinn 60 og en spinn 90. Trenger litt mer styrke, spesielt på overkropp, så kunne jo tatt en økt til. Hadde uansett vært fint med en sirkeløkt hjemme.

Har i grunn masse utstyr, step, manualer opp til 12,5 kg. Kettlebells, matte, bosuball og fitnessball + strikker. Hvordan ville dere lagt opp en økt, og hvor lenge? Tenker 30 min holder hjemme.

Har tenkt på jumping Jacks, Mountain climbers, bicepscurls to shoulderpress, utfall,  men trenger kanskje noe mer overkropp? Får ikke trent så mye bryst merker jeg. Tar gjerne mot tips!

Anonymkode: 6e7cb...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Ha strikken rundt skuldrene dine i stående stilling og nesten strake armer og dra armene sammen foran deg med hver ende av strikken i hånda.

-push ups

-planke på strake armer

-fest strikk fast i anker nær gulvet, legg deg på gulvet med hode mot ankeret, ta tak i strikk og dra armene ned langs siden av kroppen, Juster stilling etter hvor tungt det er ( legg deg lenger unna anker)

- kettlebell swing tar mye av hele kroppen, du kan også justere det litt slik at det tar mer av overkropp med mindre hoftesving. 

- du kan gjøre pullups eller hvis du har et bord eller en plass du kan ligge under og holde deg fast å dra deg opp til en fatman-pullup 

- en-arms roing med manual eller kettlebell. 

Er kun fantasien som stopper deg når det kommer til strikktrening, jeg har også med meg strikk på gymmet av og til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...