Gå til innhold

Frisk.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har angst og er depremert. Har prøvd flere forskjellige medisiner antideppressiva, men jeg merker ingenting. Jeg synes det er så rart at jeg ikke merker noe bedring. Ingenting. Har fortalt det til legen også og da bare nikket han. Jeg har prøvd ca. fem forsjellige typer og jeg merker ingenting. Og legen ser heller ikke noe bedring på meg. Jeg går også til psykolog som jeg heller ikke synes hjelper. Har gått til psykologen i fem år. Også gikk jeg til bupa før det. Og har vært innlagt fire ganger. Jeg var like depremert og hadde like mye angst ved innskrivning som ved utskrivning, og de så ingen forskjell så nå skal jeg ikke bli innlagt mere fordi jeg ikke blir noe bedre. Ikke noe vits i det. Men jeg er så fortvila jeg. Er så sinna på meg selv fordi jeg vil være frisk og takle livet som andre gjør. Jeg hater meg selv så mye at jeg har lyst til å hoppe utenfor elva. Jeg hater livet. Synes livet er helt grusomt. Hva skal jeg gjøre? Jeg fortsetter jo bare i behandling, og alle terapautene de vet ikke hva jeg skal gjøre de heller. Og ikke legen heller. Går også i fysikals behandling uten bedring, og jeg er helt desperat på å bli frisk. Jeg vil ikke ha det sånn mer. Har også gått til sosionom, og til psykiater. Også har jeg støttekontakt. Jeg får masse hjelp, men jeg er like dårlig nå som da jeg var barn, bare blitt værre siden jeg blei voksen. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg bli frisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...