AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Skrevet 9. februar 2024 Hvordan gikk det for deg? Tok det lang tid før det føltes etablert igjen? Var det forskjell på etter første og andre/tredje/osv.? Barn nr.2 er snart 5mnd gammel og jeg føler at det bare ikke fungerer. Jeg har minimal lyst men lar meg lokke til å bli med noen ganger. Men det er ikke noen høydare og ganske ofte blir vi avbrutt. Fysisk er det ikke så godt og jeg føler meg så stygg og ødelagt. Det virker ikke som om mannen skjønner at de få stundene hvor jeg har fått lagt babyen til å sove alene og jeg har kroppen for meg selv i 5min, da har jeg egentlig flere andre ting jeg heller ville gjort enn å ha smått ubehagelig hastverkssex. Skulle ønske det var en kilde til glede og nærhet oss to imellom men akkurat nå virker det nesten motsatt. Anonymkode: 2f4ab...167 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #2 Skrevet 9. februar 2024 Det er krevende med baby og småunger. Ikke stress. Det blir bedre etterhvert. Masse fysisk, psykisk og hormonelt som tar laaaaaang tid før er normalt igjen etter fødsel og årene etter. Anonymkode: bd70b...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Jeg har tre barn, to tette hvor minste nå er 3 år. Fortsatt ikke tilbake til normalen. Ungene krever sitt, og sexlysten er bare ikke som den var.. vi har sex, men det er ikke mange ganger i uka som det brukte å være. Og det er helt greit tenker jeg, det kommer en tid for det også når vi har mer tid sammen til å være alene og gjøre ting sammen bare oss. Anonymkode: df30f...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå