AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Del Skrevet 9. februar 2024 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg er snart nyutdannet, og har ordnet meg en jobb etter utdannelsen. For uttelling av ansiennitet må jeg legge ved arbeidsattester, inkludert foreldrepermisjon hvis man har hatt det. Det jeg lurer på, er hva kan jeg bruke som dokumentasjon på at jeg har hatt foreldrepermisjon? Anonymkode: beaed...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #2 Del Skrevet 9. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg er snart nyutdannet, og har ordnet meg en jobb etter utdannelsen. For uttelling av ansiennitet må jeg legge ved arbeidsattester, inkludert foreldrepermisjon hvis man har hatt det. Det jeg lurer på, er hva kan jeg bruke som dokumentasjon på at jeg har hatt foreldrepermisjon? Anonymkode: beaed...215 Du har vel et skriv fra NAV? Anonymkode: 6494f...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg er snart nyutdannet, og har ordnet meg en jobb etter utdannelsen. For uttelling av ansiennitet må jeg legge ved arbeidsattester, inkludert foreldrepermisjon hvis man har hatt det. Det jeg lurer på, er hva kan jeg bruke som dokumentasjon på at jeg har hatt foreldrepermisjon? Anonymkode: beaed...215 Vedtak på foreldrepenger kanskje?🤔 er jo bare å stryke over inntekt osv. Vet ikke om ulønnet permisjon teller? Det er vel vanskeligere å dokumentere.. Anonymkode: 80f5e...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vedtak på foreldrepenger kanskje?🤔 er jo bare å stryke over inntekt osv. Vet ikke om ulønnet permisjon teller? Det er vel vanskeligere å dokumentere.. Anonymkode: 80f5e...125 Vedtak om foreldrepenger funker da? Jeg jobbet i perioden før permisjonen så den var lønnet Anonymkode: beaed...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå