Gå til innhold

Legge ved dokumentasjon på foreldrepermisjon til arbeidsgiver

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Jeg er snart nyutdannet, og har ordnet meg en jobb etter utdannelsen. For uttelling av ansiennitet må jeg legge ved arbeidsattester, inkludert foreldrepermisjon hvis man har hatt det. Det jeg lurer på, er hva kan jeg bruke som dokumentasjon på at jeg har hatt foreldrepermisjon?

Anonymkode: beaed...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er snart nyutdannet, og har ordnet meg en jobb etter utdannelsen. For uttelling av ansiennitet må jeg legge ved arbeidsattester, inkludert foreldrepermisjon hvis man har hatt det. Det jeg lurer på, er hva kan jeg bruke som dokumentasjon på at jeg har hatt foreldrepermisjon?

Du har vel et skriv fra NAV?

Anonymkode: 6494f...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vedtak på foreldrepenger kanskje?🤔 er jo bare å stryke over inntekt osv. Vet ikke om ulønnet permisjon teller? Det er vel vanskeligere å dokumentere.. 

Anonymkode: 80f5e...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vedtak på foreldrepenger kanskje?🤔 er jo bare å stryke over inntekt osv. Vet ikke om ulønnet permisjon teller? Det er vel vanskeligere å dokumentere.. 

Anonymkode: 80f5e...125

Vedtak om foreldrepenger funker da? Jeg jobbet i perioden før permisjonen så den var lønnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...