Anglofil Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Tenkte ikke over det en gang. Retting forbeholder jeg til norsklæreren min. Feilen er dog rettet opp, en feil jeg vanligvis ikke gjør. Uansett, ja, jeg har det kjempefint på HiO, dog med noen unntak, som i dag.. Nei, vi får ikke gruppekarakter. Hver enkelt får bestått/ikke bestått.. Mvh Yvonne Endret 1. februar 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 1. februar 2006 #22 Del Skrevet 1. februar 2006 Det skal vel noe til å ikke bestå? Uansett, det er bare en tin gå gjøre - logg deg av KG og pugg! Øv deg foran et ekte menneske noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 2. februar 2006 Det skal vel noe til å ikke bestå? Uansett, det er bare en tin gå gjøre - logg deg av KG og pugg! Øv deg foran et ekte menneske noen ganger. ← Hva tror du jeg gjør? Jeg sitter da ikke på KG hele dagen.. Nå skal jeg legge meg. Selvsagt skal jeg framføre foran ekte mennesker, ellers får vi ikke sammenheng i gruppeframføringen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shi Skrevet 2. februar 2006 #24 Del Skrevet 2. februar 2006 Du får fremføre eventyret for virkelige eller innbildte venner hver kveld, dukker, bamser eller sofaputer... Gjør situasjonen så virkelig du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #25 Del Skrevet 2. februar 2006 Jaha, og jeg som trodde du hadde vært på fylla og trengte hjelp til å rekonstruere hendelsesforløpet - "huske utenatt" - så feil kan man altså ta... ← Det trodde jeg og! Holdt på å miste haka heeelt ned på golvet da jeg så hvem det var som hadde skrevet det også Men så hårsår du er da yvonne! Jeg tror nok LL bare prøvde å være snill og be deg komme i gang med en gang! Lykke til i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 2. februar 2006 #26 Del Skrevet 2. februar 2006 På barneskolen hadde vi ofte skuespillframføringer og tekster vi skulle lære utenat. Jeg kan ikke i ettertid si jeg hadde store problemer med det. Husker for ekspempel juleevangeliet fremdeles, selv om det sikkert er 15 år siden jeg sa det sist. For meg er terping, terping og atter terping det eneste som helper. Men der er vi jo forskjellige. Jeg er sikker på at det går bra, Yvonne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 2. februar 2006 Det trodde jeg og! Holdt på å miste haka heeelt ned på golvet da jeg så hvem det var som hadde skrevet det også Men så hårsår du er da yvonne! Jeg tror nok LL bare prøvde å være snill og be deg komme i gang med en gang! Lykke til i alle fall ← Nå var det faktisk ikke en krass kommentar fra min side. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå