Gå til innhold

Dama sender sjeldent god natta og morgen meldinger

Anbefalte innlegg

hei, bare kjapt spørsmål: er det "rødt flagg" hvis dama sjeldent sender god morgen meldinger eller god natta meldinger? Vi ses ikke så veldig ofte, siden hun har barna sine mye, men har daglig kontakt meldinger og hender også hun ringer på kvelden når minste barnet har lagt seg.

Mens andre dager får jeg bare en melding midt på dagen og det er eneste kontakten vi har den dagen. Er dette normal oppførsel fra ei dame som virkelig liker deg? Kanskje dumt spørsmål, men fra tidligere erfaring, så er damer som virkelig er betatt eller forelsket mye mer på når det kommer til teksting og daglig kontakt generelt!

Vi har vært sammen i ca 4mnd og datet i 4-5mnd før det.

Mulig jeg over analyserer altså, men lett å sammenligne med tidligere erfaringer, så hunn her forvirret meg litt sånn sett:)

Anonymkode: a4443...a96

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er ikke jeg i noe forhold, men jeg hadde blitt gal hvis jeg hadde fått "god natt" og "god morgen"-meldinger hver eneste dag

Anonymkode: a0791...e42

haha, ok, da er det kanskje ikke så mye å legge vekt på. Bare vandt det fra tidligere, så lett å sammenligne. Jeg sender ikke selv heller, men bare vandt til å få det fra damer som er veldig betatt fra tidligere forhold:)

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

haha, ok, da er det kanskje ikke så mye å legge vekt på. Bare vandt det fra tidligere, så lett å sammenligne. Jeg sender ikke selv heller, men bare vandt til å få det fra damer som er veldig betatt fra tidligere forhold:)

Du sender ikke selv nei. Er det et rødt flagg?

Anonymkode: af284...b39

• Nyttig 5
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du sender ikke selv nei. Er det et rødt flagg?

Anonymkode: af284...b39

Nei, jeg ønsker å ringes hverdag, men ting går litt på hennes prinsipper siden hun har små barn og ofte er i seng lenge før meg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor holdt ikke disse forholdene da?☺️

Anonymkode: 107f4...d26

Jeg har fått litt distanse til tidligere flinger, forhold, dater etc. Jeg har funnet ut at jeg vil bruke minst mulig tid på en kjæreste når jeg ikke møter ham, bare kutte ut meldinger, mail etc. Bare ringe når det er noe viktig. Ellers så treffes en jo når en møtes, har god kjemi med noen en skal være lenge sammen med. Så hvorfor ikke bare kutte det ut?

Annonse

Jeg har aldri vært typen til å sende god natt og god morgen-meldinger hver eneste dag. Men ville 100% sikkert gjort det hvis det var viktig for han jeg datet. For meg handler det mer om hvilket humør jeg eller vi er i. Noen ganger passer det seg å bare sende én melding, andre ganger kan man ha en samtale gående frem og tilbake gjennom hele døgnet. Er liksom noe med å finne balansen mellom det å ha rom til å savne noen og glede seg til melding - og det å kose seg med å ha kontakt. Blir det for mye av det ene eller det andre så blir det kræsj.

Anonymkode: 67a1f...a91

• Liker 1
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg ønsker å ringes hverdag, men ting går litt på hennes prinsipper siden hun har små barn og ofte er i seng lenge før meg

Litt intenst, just sayin 

Anonymkode: dfb56...e8b

Annonse

Som mor tror jeg det siste jeg ønsker er enda to oppgaver jeg må huske og utføre hver dag. 

Det er kanskje uromantisk i dine øyne, men hverdagen min er så full av ting som må huskes og gjennomføres daglig at jeg ønsker mer. 

Blir som å huske timeregistrering på jobb.. 

Anonymkode: dea86...16b

• Liker 2

Det er ikke for "intenst" å ønske å ha kontakt og si god morgen og god natt hver dag. Det sier man jo når man har flyttet sammen og. Hvis man er glad i hverandre da. Du kan jo sende noen mld på morran og kvelden du og til henne, så kanskje hun blir mer obs på det tilbake 🙂

Anonymkode: 09417...a82

God natt-meldinger synes jeg er innenfor å sende hver dag når man er i et forhold. De nettene vi var atskilte så sendte vi god natt-meldinger selv om vi hadde vært sammen i nesten 10 år. Synes det var en hyggelig bekreftelse. 

Er ganske sikker på at min mor og far ringer hverandre som det siste de gjør før en av de legger seg når de er atskilte, og de har vært gift i godt over 40 år.

Men god morgen-meldinger ser jeg ikke poenget med. Det er litt i overkant. 

Kjæresten min, som er mann, sender alltid god natt melding til meg. Hver eneste kveld. Han sender alltid først. Hvis du savner god natt melding så send selv. Du er jo tydeligvis litt opptatt av det. 

Anonymkode: 860b7...234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...