Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Voksen kvinne på rundt 60 som nå er singel, som lurer på gode treffstedet på nettet for voksne kvinner. Har vært innom mange alt fra cc til Tinder men opplevde at mange kun var ute etter Ons. Så mitt spørsmål noen som har erfaring med steder for voksne som ønsker treff i Irl

Endret av Modent
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Har prøvd Tinder, men føler den er mer for yngre. Har prøvd Match og Møteplassen uten noe resultat. Lurer på om jeg skal prøve matchmaking? Men det er jo dyrt så må tenke meg om. 

Anonymkode: 3ee5e...220

Skrevet

Hva med å se etter noen i den virkelige verden fremfor å lete etter noen på nettet?

Alt er opp til deg selv, men da må du jo forsere dørstokken til ytterdøren og oppsøke arenaer hvor folk ferdes. Dernest er det greit å være kontaktsøkende. Er slik mennesker har funnet hverandre til alle tider.

Se hvordan forhold er nå som mennesker treffer hverandre elektronisk, det er absolutt ikke like sterke og vellfungerende forhold, aldri har flere mennesker gått fra hverandre enn hva tilfellet er nå som mange møtes på nettet.

Legg fra deg å søke noen på nettet, du må komme deg ut i virkeligheten.

Skrevet

Det er supervanskelig å finne noen i den virkelige verden, særlig når du er 60. Dessuten er det jo så lett å treffes på nett. Man trenger ikke å gå på alskens fritidsaktiviteter man ikke hadde gått på om man ikke var på utkikk etter noen, og så er det jo veldig praktisk å komme i kontakt med andre folk du vet er single og vil treffe noen. I det virkelige liv blir man jo ofte bare betatt av de er som allerede er opptatt. Når det er sagt så er korsynging en super sosial og hyggelig aktivitet hvor man lett kommer i kontakt med motsatt kjønn. Ellers så har jeg hatt mye hell med Facebook dating.

Anonymkode: d60f3...3ad

Skrevet

Vet om ei i den aldersgruppen som fant seg kjæreste (de er samboere nå) gjennom en friluftsside. Jeg husker ikke hva den het, kanskje noe med fjell og vidde eller i den gata. Men da må man selvsagt være interessert nettopp i å komme i kontakt med den type mennesker som er over snittet glad i fjellturer o.l.

Går det ikke også an å søke etter venn her på forumet? Det har etter hvert blitt ganske mange menn her.

Anonymkode: 94fff...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...