Ibenholt Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg vet det er litt delte meninger om akkurat dette temaet. Men jeg lurer på akkurat hvor mye det har å si for vekten, dersom man tar seg en eller to tyggegummier rett etter et måltid, og tygger på de et kvarter-tjue minutter? Hva blir påvirket av dette? (Jeg tenker da spesielt på tyggis som Extra f.eks) Jeg synes det er litt deilig å kunne ta seg en tyggis dersom jeg har spist liitt for mye, og vil bli litt fortere sulten. Er det veldig dumt? Endret 31. januar 2006 av Lanalia
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Inneholder VELDIG lite kalorier, så tyggi kan du tygge på med god samvittighet.
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Jeg synes det er litt deilig å kunne ta seg en tyggis dersom jeg har spist liitt for mye, og vil bli litt fortere sulten. Er det veldig dumt? ← Vil du bli fortere sulten når du allerede er mett? Da er det nok ikke tyggien som gjør utslaget..
Ibenholt Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2006 Hehe, neei..altså, ikke akkurat sulten igjen. Men slik at magen jobber mer med en gang, fordi den forbereder seg på mer mat. Slik at jeg kan føle meg litt lettere i magen fortere. Jeg prøver selvfølgelig å være mett så lenge som mulig. Dette hender da bare en og annen sjelden gang når jeg har forspist meg (noe som heldigvis ikke skjer så ofte). Det var litt dårlig forklart kanskje, beklager
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Ahh Tror ikke tyggegummien utgjør noen merkbar forskjell
Ibenholt Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2006 Kanskje ikke. Det er nok bare psykisk
Gjest 1111 Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Spis så mange tyggis du vil, du legger ikke på deg av dem og får knapt i deg kalorier heller.
Gjest meya84 Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 men jeg blir også sulten av tyggis..har fundert mange ganger på hvorfor og samme som trådstarter, "mindre" mett om jeg har en tyggis..
Gjest 1111 Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 Fordi magen tror den får mat fordi du tygger, og når du ikke gjør det, da blir den sur og reagerer med å bli litt sulten
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #11 Skrevet 4. februar 2006 Men det er mye kalorier i lepsyl ,så pass deg for det..
Gjest Fruktkake Skrevet 5. februar 2006 #12 Skrevet 5. februar 2006 Men det er mye kalorier i lepsyl ,så pass deg for det.. ← For å ikke glemme limet på frimerker! Pass på at dere ikke slikker for mye frimerker azzå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå