Gå til innhold

Fornøyd med tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med tinder? Hva er bra og hva er ikke bra? 

Tinder vs facebook dating? 

Hvilke alder er vanlig på tinder? 

Anonymkode: eeee6...101

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har aldri prøvd facebook dateing. 

har nylig prøvd meg på tinder hvert der en ukes tid. 

Har prøvd meg på de boost profilen din greiene for å sikre at profilen kommer ut til flest mulig. 

Så langt har ingen likt profilen min. 

Kjenner det går hardt ut over selvtilliten. Vet at jeg ikke er pen, men bokstavlitalt 0 interesse...overasket meg 

Mann slutten av 30 åren ute etter et seriøst forhold. 

Endret av Sadpanda
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Sadpanda skrev (4 minutter siden):

Har prøvd meg på de boost profilen din greiene for å sikre at profilen kommer ut til flest mulig. 

Så langt har igjen likt profilen min. 

Kjenner det går hardt ut over selvtilliten. Vet at jeg ikke er pen, men bokstavlitalt 0 interesse...overasket meg 

Har du noen du kan vise profilen din til? Å snakke om generellt hvem du sveiper på, alt egentlig? 

Anonymkode: 23dae...3e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du noen du kan vise profilen din til? Å snakke om generellt hvem du sveiper på, alt egentlig? 

Vet ikke hvem jeg skulle kunne vist profilen min til. Vil ikke tro at den er så merkelig. Noen vanlige bilder av meg de fleste der jeg er for meg selv men også noen viser meg i sosiale settinger. 

Ellers har jeg skrevet at jeg er på tinder på utkikk etter et seriøst forhold da folkene i omgangskretsen alle er godt etablerte så det vanskelig gjør å treffe noen i det virkelige liv. Da stort sett alle jeg henger med er par. 

Vanskelig å si hvor mange jeg sveiper på, men mindretallet. Er ikke interessert i en dame som allerede har barn så det tar bort ganske mange. Eller så sveiper jeg ikke på personer som tydelig har veldig ulike interesser enn det jeg har. Eller profiler som har svært lite informasjon om personen. Så tipper jeg sveiper positivt på 1 av fire kanskje en av 3. 

Men vil vel uansett få beskjed vist noen sveiper på meg ? Det er vel ikke sånn at jeg må sveipe på dem først ?  

Skrevet
Sadpanda skrev (17 minutter siden):

Vet ikke hvem jeg skulle kunne vist profilen min til. Vil ikke tro at den er så merkelig. Noen vanlige bilder av meg de fleste der jeg er for meg selv men også noen viser meg i sosiale settinger. 

Ellers har jeg skrevet at jeg er på tinder på utkikk etter et seriøst forhold da folkene i omgangskretsen alle er godt etablerte så det vanskelig gjør å treffe noen i det virkelige liv. Da stort sett alle jeg henger med er par. 

Vanskelig å si hvor mange jeg sveiper på, men mindretallet. Er ikke interessert i en dame som allerede har barn så det tar bort ganske mange. Eller så sveiper jeg ikke på personer som tydelig har veldig ulike interesser enn det jeg har. Eller profiler som har svært lite informasjon om personen. Så tipper jeg sveiper positivt på 1 av fire kanskje en av 3. 

Men vil vel uansett få beskjed vist noen sveiper på meg ? Det er vel ikke sånn at jeg må sveipe på dem først ?  

Det er ikke sikkert den er det, men har sett noen få hjelp på nett før, å da var det noe så smått som at et bilde lengre bak i bunken kunne gitt bedre resultat som første bilde foreksempel, eller å smile, eller noe lignende. Ikke at noen må smile heller, var bare et eksempel.

Det er synd alle er par 😅 Men kan jo være de du kjenner kjenner noen, uansett er det bra du har noen å være med 😊

Det er supert at du ikke sviper på alle! Det er så mange uontensjonelle svipere, dette høres jo bra ut, foruten manglende napp.

Tror du må svipe på noen for å vite om de har svipet på deg, men kan hende du sveiper før de har rukket å se din profil. Da er det jo sjangse det dukker opp match etterpå? Er ikke på tinder, men har lest mye.

Håper virkelig du får noen 😄

Liker kg navnet ditt

Skrevet

Fb dating er gratis, så.. 

Liker Happn bedre enn Tinder, ettersom man kan se folk man har vært i nærheten av, uten å måtte sveipe ene eller andre veien. Kan ikke fordra å sveipe. 

Skrevet

Nei, mange liker bildet, men få tør å skrive hvis vi matcher.

Er av den eldre garden og liker at menn tar intinativet.

At menn er menn.

Gir opp og skaffer meg en katt.

Anonymkode: b1f77...778

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd, er gift med mannen jeg traff der, og vi har barn sammen 😊

Anonymkode: c92f4...c2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig fornøyd, er gift med mannen jeg traff der, og vi har barn sammen 😊

Men det skal jo sies at det også er flaks at man får en god samtale med akkurat den matchen som er en match i virkeligheten også. Matcha med mange som absolutt ikke passet meg, og har også vært uheldig og møtt noen som ødela veldig mye. 

Skrevet (endret)

Syns det er for mye fokus på bilder, og det er for lite plass i bioen til å skrive det man faktisk vil ha der. Kanskje er det dette Tinder-sjefene vil ha, eller er det bare det at folk ikke har attention span til å lese noen fler tegn?

Savner muligheter til å vise seg frem litt mer.

Endret av knooters
Skrevet
Sadpanda skrev (3 timer siden):

Ikke sløs bort penger på 'booster', 'superlikes' o.l. Det er bare bortkastet. De skal bare dra penger ut av deg. Sørg for gode bilder og en fin profiltekst. Se gjerne på nettet etter tips, det gjorde jeg. Lykke til mister! 🤗

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke Happn. Der er det bare bilder og lite info. Færre bilder enn på Tinder. Eneste som er artig er at du kan se hvem du har vært i nærheten av. Men nyttig er det ikke. 

Det som er bra med Tinder er at det er veldig mange folk der. Ok, men primitiv funksjonalitet. 

Match er egentlig den beste plattformen for de seriøse. Mye mer rom for profilbeskrivelse og bilder. Kjempegod søke/filter funksjon. Gode chattemuligheter. Men det er færre folk der (i hvert fall færre damer) og veldig mye falske profiler som dukker opp og forsvinner etter en dag eller to. 

Jeg har hele tiden hevdet at jeg trolig vil finne en IRL. Men akkurat nå dater jeg et gullfunn av en dame som likte meg på Tinder. 

Men jeg er rett over 50 og det kan være forskjellige opplevelser i de forskjellige aldersgruppene. 

Anonymkode: f0139...74d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, mange liker bildet, men få tør å skrive hvis vi matcher.

Er av den eldre garden og liker at menn tar intinativet.

At menn er menn.

Gir opp og skaffer meg en katt.

Anonymkode: b1f77...778

At menn er menn 😅

Anonymkode: fb967...97a

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Er du fornøyd med tinder? Hva er bra og hva er ikke bra? 

Tinder vs facebook dating? 

Hvilke alder er vanlig på tinder? 

Anonymkode: eeee6...101

Jeg har ikke ork til Tinder. Får bare forespørsler om puling og at kvinner dumme, teite og vrange. 

Anonymkode: 6e2e3...1c5

Skrevet
Sadpanda skrev (14 timer siden):

Hei. Tinder er bare for Chad og Haremet. Det finnes unntak men du ser tegninga. 

Anonymkode: b68e1...9d9

• Liker 2
Skrevet

Sånn med tanke på at jeg har vært singel så lenge at det begynner å bli flaut, er jeg vel forsåvidt "fornøyd" med Tinder. Har jo ikke akkurat oppnådd ønsket effekt, men den er likevel langt bedre enn alternativene, som ofte er ganske folketomme. Det er jo brukerne som er det viktigste, og der har Tinder et klart fortrinn.

Skrevet
Sadpanda skrev (14 timer siden):

Slutten av 30-årene, barnløs?, og ønsker ingen med barn? Dette vil ta tid, så lykke til. 

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, Sadpanda said:

15 hours ago, Sadpanda said:

Ikke meningen å være ufin, men om du skal date noen uten barn i din alder så må du belage deg på at dette kan ta tid og du må finne roen ved å være singel uten at det går utover selvtilliten din. Kvinner (med og uten barn) er mer åpne for å date en mann med barn, ergo så er markedet ditt ekstremt lite og her må du virkelig vurdere hva du kan tilby en kvinne som skal få kvinnen til å velge deg fremfor alle andre. 

Anonymkode: 6e2e3...1c5

Skrevet (endret)

Du, det skal du ikke 😔

Det er sannt det som sies om barn, ekstremt mange har å om det ikke passet for deg, som er en ærlig sak, så vil det bare ta lengre tid. Det er desverre bare sånn det er når så mange har barn eller har lyst på. Om du ikke har lyst på.

Ikke gi opp

Det er en ting til, dette er kanskje risikabelt å si for du sliter jo så hardt. Jeg forstår du føler at livet er håpløst og neppe ønsker flere tunge skritt å gå, men du trenger hjelp. Du må også tenke på hva du kan tilby en partner, å true med å ta livet ditt, er ikke bra for noen å være sammen med. Men jeg tror du er en fin person, å sorgen din er reel.

Søk hjelp, bli trygg, kanskje oppsøk sider for frivillige barnløse, om det er noen, så øker sjansen på å treffe noen 😊

Ikke gi opp! 💜

Fjernet sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...