AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #2 Skrevet 9. februar 2024 Ja. Hadde ikke gjort noe ugjort om jeg kunne velge igjen, den muligheten jeg fikk til å bli kjent med dette fantastiske mennesket,elsket av det mennesket, det hadde jeg ikke byttet bort med noe i hele verden. Sorg er midlertidig og man lever bare en gang, viktig å gjøre det skikkelig. Anonymkode: 2e3b5...12b 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 Nei, aldri. Anonymkode: 21a8d...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 Ja, selv om jeg brukte 9 år på og komme over han. Anonymkode: a12b8...0f5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 Vet ikke helt..han har ødelagt litt for mine forhold etterpå ved at jeg sammenligner de for mye med han..det var bare helt fantastisk kjemi. Anonymkode: b6a6c...02b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 Nei, jeg skulle ønske jeg ikke hadde møtt han. Han er en bra mann på alle måter, men han elsker ikke meg lenger (han var aldri utro, og møtte sin nye samboer en god stund etter at han gjorde det slutt med meg). Og etter 8 år klarer jeg ikke å slutte å elske han. Tro meg, jeg har prøvd ALT. Men hvis jeg lar være å tenke på han dukker han opp i drømmene mine. Og det verste som finnes er å våkne av en sånn fantastisk drøm og innse at den ikke er sann. Anonymkode: c0fc3...d87
Virrevirrevapp Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 Tenker aldri på den måten. Jeg angrer aldri på noe. Spist er spist, levd er levd. Jeg har hatt mange fine opplevelser, og forhåpentligvis lært noe 🤗
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #9 Skrevet 9. februar 2024 Ja, håper da det. Sitter fortsatt med sorgen. Men om det ikke hadde vært han, hadde det kanskje vært en annen.. Anonymkode: f85b9...332
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #10 Skrevet 9. februar 2024 Du kan ikke tenke om det er verdt sorgen. Har du sorg, så må du bare godta det og ikke fortrenge det fordi han er en dust. Du er et godt menneske med et godt hjerte, og du har følelser. Anonymkode: cb71e...b71 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Skrevet 9. februar 2024 Ja, mange gode og fine minner... ❤️ Anonymkode: 783fa...49c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #12 Skrevet 9. februar 2024 Jeg fikk jo en ny unge hver gang ❤️ Anonymkode: e0a7e...4bd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Skrevet 9. februar 2024 Nei det var ikke verdt det. Han var arrangert gift med sin kusine, og jeg skjønte ikke hvor dårlig han behandlet meg før lenge etter at jeg klarte å bryte med han…. Sorgen levde jeg med i 7 år, de 7 årene jeg kastet bort på å håpe og tro at han skulle forlate henne, og jeg levde av smulene han ga meg. Jeg var ung og sårbar. Et lett bytte. Han var ulykkelig, men levde et dobbeltliv. Anonymkode: eed8a...275
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #14 Skrevet 10. februar 2024 Godt spørsmål.. Han var og er mitt livs store kjærlighet, og det er jeg jo glad for å ha opplevd. Men det har kostet mye, det kostet alt.. jeg sitter fremdeles i sorgen og akkurat nå så føler jeg at jeg hadde hatt det bedre om jeg aldri hadde møtt han. Jeg hadde vært en opplevelse fattigere, men jeg hadde vært tilfreds med livet. Anonymkode: c6a0c...b14 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #15 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Godt spørsmål.. Han var og er mitt livs store kjærlighet, og det er jeg jo glad for å ha opplevd. Men det har kostet mye, det kostet alt.. jeg sitter fremdeles i sorgen og akkurat nå så føler jeg at jeg hadde hatt det bedre om jeg aldri hadde møtt han. Jeg hadde vært en opplevelse fattigere, men jeg hadde vært tilfreds med livet. Anonymkode: c6a0c...b14 Føler det akkurat likt med henne Anonymkode: b9326...b2e 1
Lorieen Skrevet 10. februar 2024 #16 Skrevet 10. februar 2024 Ja. Uten den relasjonen hadde jeg ikke hatt de barna jeg har. Og jeg lærte mye av det ekteskapet. På godt og vondt. Kom ut på andre sida klokere og mindre naiv. Noen skrammer på sjela og store hull i tilliten, dog. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå