Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er vanlig med lang syklus etter SA? Er på dag 24 uten EL siden forrige mens (forrige mens var første etter SA). 
Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 6505a...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vanlig. Det kan ta måneder før mens er tilbake etter aborter. 

Anonymkode: 4fb7d...a75

Skrevet

Helt normalt. Kan ta opp til 8 uker.. For noen lengre også.. 

Anonymkode: 75670...0db

Skrevet

Før SA hadde jeg stabil syklus på 28 dager. Fikk mensen 4 uker etter SA, og første syklus varte 36 dager. De 4 første månedene hadde jeg syklus på 32-35 dager. Ble gravid igjen etter 5 mnd. 
Syklus etter SA er individuelt, og hvor langt du var på vei tror jeg spiller en rolle. Jeg var i uke 6 med min SA, så var ikke så langt inn i graviditeten.

Anonymkode: a2e90...dc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Før SA hadde jeg stabil syklus på 28 dager. Fikk mensen 4 uker etter SA, og første syklus varte 36 dager. De 4 første månedene hadde jeg syklus på 32-35 dager. Ble gravid igjen etter 5 mnd. 
Syklus etter SA er individuelt, og hvor langt du var på vei tror jeg spiller en rolle. Jeg var i uke 6 med min SA, så var ikke så langt inn i graviditeten.

Tusen takk for at du deler🫶🏻🫶🏻

Jeg mistet i uke 7, men brukte 4mnd på å få tilbake først mens etter SA. Så jeg er ganske utålmodig😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tusen takk for at du deler🫶🏻🫶🏻

Jeg mistet i uke 7, men brukte 4mnd på å få tilbake først mens etter SA. Så jeg er ganske utålmodig😅 

Det har jeg full forståelse for! Men det er helt normalt at syklusen blir tull med etter SA.. Eneste «trøstetanken» jeg hadde var at jeg visste at jeg hadde evnen til å bli gravid, og den har du også❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det har jeg full forståelse for! Men det er helt normalt at syklusen blir tull med etter SA.. Eneste «trøstetanken» jeg hadde var at jeg visste at jeg hadde evnen til å bli gravid, og den har du også❤️

Åå, så hyggelig sagt❤️

Det er veldig sant det du sier, blir glad av sånne kommentarer, takk🥹

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...