AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #1 Del Skrevet 9. februar 2024 Vi har vært en del rundt i syd Europa. Ellers diverse storbyer. Neste vinter kunne jeg tenkt meg noe lenger. Vekk fra Europa. Eldste jenten er da 18 og snart drar hun på egne turer. Jeg er veldig usikker på hvor vi skal dra. Budsjettet er midt på treet. Åpen for alle forslag, utenom kanskje Thailand. Anonymkode: 8cb28...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 9. februar 2024 #2 Del Skrevet 9. februar 2024 Hva med Kapp Verde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #3 Del Skrevet 9. februar 2024 Karubien, Antigua. Herlig øy med noe for alle Anonymkode: 9fb19...0d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Del Skrevet 9. februar 2024 Men, hva har dere for interessen og tid? Hadde sagt ustralia New Zealand eller costa rica grunnet type aktiviteter jeg liker, men alle liker jo ikke det. Å foreslå machu pichu er jo heller ikke så lurt hvis dere ikke klarer/liker å gå 5 meter. Ja du skjønner... Anonymkode: 57f5a...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Del Skrevet 9. februar 2024 Jeg har reist veldig mye og vet at både USA og Australia vil slå an blant ungdommer. Anonymkode: bc31d...f8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Del Skrevet 9. februar 2024 Hva slags ferie ønsker dere? Cuba, Jamaica eller andre karibiske øyer. Fremmed kultur og mye fin natur og fine strender. Florida; Orlando, Miami og Key West. Afrika, safari. Anonymkode: 1ed33...52b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Del Skrevet 9. februar 2024 Japan, med tog og noen stopp. Trygt og enkelt, og mengder med opplevelser. Anonymkode: 74c3c...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #8 Del Skrevet 9. februar 2024 New York er fantastisk. Anonymkode: 3d0fd...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #9 Del Skrevet 9. februar 2024 Malaysia ❤️ Anonymkode: dec03...a00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #10 Del Skrevet 9. februar 2024 H or mye er et budsjett midt på treet? Anonymkode: 08493...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Del Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): H or mye er et budsjett midt på treet? Anonymkode: 08493...012 Jeg vet ikke, men kan tenke meg det betyr opp til 4-stjerners hotell og middag ute fire av 7 dager, det er litt over midt på Anonymkode: d4adc...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #12 Del Skrevet 9. februar 2024 Mauritzius🥰 Anonymkode: e8d46...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Del Skrevet 9. februar 2024 Hawaii!! Anonymkode: fb8df...f8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #14 Del Skrevet 9. februar 2024 Trådstarter her. Er så takknemlig for så mange svar❤️ Vi er ganske A4, med typiske tenåringer. Vil gjerne se en fin strand. Men ikke bare strand. Budsjett er litt stramt. Men vil spandere på oss denne turen før det er for seint. Reiselengde ca 2-2,5 uke. Anonymkode: 8cb28...c64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 9. februar 2024 #15 Del Skrevet 9. februar 2024 Sri Lanka (billig og masse å oppleve, korte avstander til strand og høye fjelltopper, jungel og nydelige togreiser) Vietnam (billig, nydelig mat og flotte strender) Australia (ganske dyrt og du/der må velge et lite område, f.eks Queensland da kontinentet er digert!) Hawaii og Usa (veldig dyrt når krona er som den er) IKKE Kapp Verde - det er kjedelig og generisk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #16 Del Skrevet 9. februar 2024 Takk😊 Anonymkode: 8cb28...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #17 Del Skrevet 10. februar 2024 En ting dere kan gjøre er jo å leie bil, en liten bobil med plass til tre. På den måten kan dere kjøre rundt å oppleve, og bruke mye mindre penger. ä Anonymkode: d4adc...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #18 Del Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Trådstarter her. Er så takknemlig for så mange svar❤️ Vi er ganske A4, med typiske tenåringer. Vil gjerne se en fin strand. Men ikke bare strand. Budsjett er litt stramt. Men vil spandere på oss denne turen før det er for seint. Reiselengde ca 2-2,5 uke. Anonymkode: 8cb28...c64 Da skifter jeg fra Japan til Vietnam i kombinasjon med Kambodsja når dere først har 2-3 uker. Det er mye mer budsjettvennlig, og dere får opplevelser og strand. Det er trygt, og de fleste dere møter vil være veldig vennlige. Det er også mage turoperatører i landet, så dere kan velge å betale for transport med aircondition. Eller ta lokal kollektivtransport som koster nesten ingenting. USA som mange nevner ville jeg ikke anbefalt for dere. Jeg har hatt en del roadtrips der selv, og synes det er fantastisk. Men det er to store minus akkurat nå; prisene er helt hinsides, og det er mye elendighet mange steder - jeg har vært i et-par situasjoner der jeg er veldig glad for at jeg reiste med mannen. Anonymkode: 74c3c...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #19 Del Skrevet 10. februar 2024 Ser forslagene over, og jeg vil fraråde et par av forslagene som har kommet: USA, pga kostnad. Det er svindyrt der nå med elendig NOK! Australia, pga kostnad (flybilletter alene vil komme på ca 20k per person + ikke billig å være der heller) + at 2,5 uke er for kort tid. Det går to dager i reise hver vei + minst 2-3 dager hver vei å komme over jetlag. Sørøst-Asia ville jeg foreslått, hvis det må være utenfor Europa. Dit dere får en billig billett - blir fort Thailand da. Det er enkelt å reise videre til Kambodsja eller Vietnam. Anonymkode: 8d35e...863 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #20 Del Skrevet 12. februar 2024 Safari i Kenya, Tanzania eller Sør-Afrika! Det koster riktignok mye, men er så utrolig verdt det. Zanzibar er også fantastisk! Asia er imidlertid langt billigere. Anonymkode: 94cb6...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå